חווית קולינארית ייחודית המביאה את הטעמים והניחוחות של מיטב יצרני ומסעדות אבו גוש אליכם לבית במארז איכותי,טרי ומפנק: החומוס הטרי של אבו שוקרי מהמסעדה הלבנונית , עם סלט טחינה אסלית, סלט טבולה מרענן והלאבנה של אבו-גוש. עלי גפן, כרוב ופלפלים ממולאים של "מלכת הממולאים", מעמולים ובקלאווה פיסטוק של אבו-דאוד, בקבוק שמן זית מבית הבד של הנזירים ממנזר לטרון, טחינה מקומית וחלבה ביתית אליסמין של השף כאמל השלמון , הקפה הקלוי האיכותי של בית התבלין, מארז תבלינים וזיתים ירוקים ממטעי אבו גוש, וכמובן פיתות טריות מהכפר.

מארז מוצרים טריים המוכנים ברובם בבוקר המשלוח, ארוז בצידנית איכותית, מגיע עד הבית. אפשרות למארזים טבעונים-צמחוניים או ללא גלוטן. 429-299 ₪. באתר חווית אבו גוש www.abughosh4u.co.il

כפר אבו גוש ממשיך לשמור על מעמדו בצמרת החוויה הקולינארית הכפרית בישראל עם מארז אחד, המרכז בתוכו את מיטב המסעדות, היצרנים והמטבחים הביתיים, לחוויה ייחודית של טעמים וניחוחות  המגיעה עד הבית במארז ארוז בצידנית המתאים כבראנץ' בשבת בבוקר, תוספות אוטנטיות לארוחת שישי-שבת , או כנשנושים איכותיים לפיקניק בטבע.

הרעיון למארז עלה עוד לפני מספר חודשים, אולם ללא ספק סגירת המסעדות ואי הוודאות לגבי ההמשך הביאה את יצרני הכפר ליזום קשר ישיר עם הלקוחות הנאמנים שהתגעגעו, ולהציע מארז איכותי של טעמים ממיטב יצרני הכפר במשלוח ישיר לבית הלקוח. במגוון של חומוס, סלטים, ממולאים, מעמולים, מתוקים, חלווה, שמן זית, זיתים, תבלינים, חריף, פיתות  טריות, מעמולים, מתוקים וחלווה, ושקית קפה קלוי  עם הל. כל הטעמים והניחוחות שך אבו גוש, מגיע טרי אל ביתו של כל מי שהתגעגע.

הזמנות דרך האתר  https://www.abughosh4u.co.il/  ודף הפייסבוק "חווית אבו-גוש" עד יום רביעי כל שבוע. משלוח בגוש דן בלבד בשלב הראשון בימי חמישי (מתוך מטרה להרחיב את המשלוחים בהמשך) .

תגובות

להשאיר תגובה