חדשות האוכל: יום הפיצה הבינלאומי

ביום רביעי הקרוב (9.2) יערך יום הפיצה הבינלאומי, מה שמוביל להמון מבצעים על האוכל הכי איטלקי שיש- אז רגע לפני – ליקטנו לכם כמה

משפחתית במתנה

דומינו'ס פיצה, חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי בהטבה ייחודית ליומיים בלבד. פיצה משפחתית קלאסית מתנה בקניית פיצה משפחתית קלאסית באתר או באפליקציה באיסוף עצמי בין התאריכים 8-9/2/2022 בכל סניפי הרשת.

רק ב10 שקל

"PAPA JOHN'S", יוצאת בחגיגת פיצה  ותציע פיצה מרגריטה אישית ב-10 שקל  לאורך כל היום ובכל הסניפים, בקנייה במקום.המבצע יהיה תקף לאורך כל היום: 9/2 יום ד' בין 12.00-00.00.בסניפי הרשת בפריסה ארצית: חיפה, חדרה, כפר סבא, הרצליה, רמת השרון, ראש העין, פתח תקווה, רמת גן, תל אביב, ראשון לציון, בת ים, רחובות, אשדוד, יבנה, מודיעין, ירושלים

בניחוח נוסטלגי

מסעדת "סילו" בחולון, ממשיכה במסורת השנתית לכבוד יום הפיצה הבינלאומי (9.2), ותעשה כבוד לפיצה מטר האגדית: שבוע "פיצה לפי מטר" – תפריט פיצה מיוחד לשבוע אחד בלבד 6-12.2.22..בין הפיצות שיככבו פיצה SAMBA – רוטב רוזה, בטטות מקורמלות, בצל צלוי וגבינות טובות, פיצה למבדה – רוטב עגבניות, שלל ירקות צלויים, בלסמיקו, סנט מור, מוצרלה ועלי ריחן, פיצה דלעת ופורצ'יני – רוטב שמנת טרטופו, דלעת צלויה, פטריות פורצ'יני, מוצרלה וגראנה פדנו, פיצה קרליטוס – רוטב עגבניות, שייטל, ריבת בצל, פלפלים קלויים, מוצרלה ופרמז'ן, ונוספות.

במיני

מסעדת בר איטליה האיטלקית מנתניה מעדכנת את התפריט עם מבחר של מיני  פיצות Pizzette מיוחדות שמתווספות למנות הדגל של המסעדה ותאפשר לסועדים  לגלות ולהכיר כמה טעמים שונים.הפיצות מיוצרות בעבודת יד כאשר בצק הפיצה הינו בצק איטלקי מקורי העובר טיפול מסור וקפדני של טפיחה איטית במשך 3 ימים.בין הפיצות Pizzette: קפריצ'וזה עגבניות, מוצרלה, ארטישוק, פורטובלו וזיתי קלמטה סיציליאנית עגבניות, מוצרלה בופאלו, אנשובי, שום, קונפי עגבניות שרי, צלפים, פרמז'ן רוקט וצ'ילי ועוד. *התפריט יהיה זמין ביום רביעי 9.2.2022.

בטעם סלק

ב- בפיצה  JAJAיצר הפיצאיולו גלעד סלומון, פיצה מיוחדת צבעונית וטעימה: פיצה סלק- הבצק הייחודי של jaja, אליו נוסף סלק הצובע את הפיצה בסגול, מעליו קרם סלק, גבינת עיזים, מוצרלה פרסקה, פקאן מסוכר, אורגנו, רוקט, שמן זית ופרמז'ן. בנוסף לזה, בכל הזמנה  של פיצה במשלוח או טייקאווי בסכום של 150 ₪, ומעלה אפשר יהיה להזמין קינוח ב 10 ₪ (לבחירה קראק פאי, עוגת שוקולד ועוגת גבינה).

ספיישל פיצטות

מסעדת Serafina, חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי עם תפריט ספיישל של פיצטות מיוחדות שכולל: פיצטה דונר – עם תוספות מהמטבח התורכי, בהשאלה ממסעדת מאריס החברה בקבוצה. דונר מבשר עגל ושומן טלה, סלסה של ירקות שרופים בטאבון, טחינה, צנוברים, פטרוזיליה, חציל קלוי ובהרט ; פיצטה קרבונרה – פיצה על בסיס רוטב ביאנקה של סרפינה. עם ריקוטה, חלמון של ביצה, בייקון טלה מבטן של טלה מזן סרולה מעושן בשבבי עץ תפוח, פלפל שחור, פקורינו רומנו, פרמז'נו רג'יאנו ; פיצטה וויליאמסבורג – פיצטה ניו-יורקית עם טוויסט גבינת שמנת, פורל מנחל דן מעושן, בצל סגול מוחמץ, אבקת בצל מיובש ועלי גרגר נחלים.

פיצות למבוגרים בלבד

לכבוד יום הפיצה הבינלאומי מציעה רשת פיצה פורטו פיצות מיוחדות למבוגרים בלבד. מדובר בזוג פיצות עם תוספות ייחודיות ומתוחכמות יותר, שמתאימות לאוהבי פיצה מנוסים.
פיצה תפוחים – רוטב ביאנקה, תפוחים מקורמלים ועליהם גבינה כחולה ובלסמי מצומצם ופיצה לקרניבורים – פיצה קורנביף עם זיתי קלמטה, בצל מקורמל, סלסה ורדה אורגנו

תגובות

להשאיר תגובה