שלושה מקומות מגניבים ללכת אליהם עם הילדים בעיצומו של החורף

החורף עושה צלילים של סגירה וזה בדיוק המן לקחת את הילדים לכמה אטרקציות ישנות וחדשות בקור הירושלמי שכבר לא כל כך מקפיא. אספנו עבורכם שלוש כאלה:

אם עדיין לא הגשמתם חלום להחליק על הקרח הנה ההזדמנות שלכם. מתחם ההחלקה 'ימבקרח' יוקם בסינמה סיטי ירושלים  בין ה-3 במרץ עד ה-30.4.2016 ויפעל גם בחופשת פורים ופסח.

המתחם המקורה בשטח של כ-450 מ"ר של קרח אמיתי מציע בילוי חווייתי לכל המשפחה ומבטיח משטח החלקה יציב ומקצועי, מאובזר בכל הציוד הנדרש להשלמת חוויית ההחלקה. לרשות הקהל הרחב יעמוד צוות הדרכה מקצועי שיוכל לסייע למחליקים בפעם הראשונה. עבור הילדים הקטנים הובאו במיוחד מתקני "כלבי ים" המאפשרים לילדים הקטנים להחליק בישיבה בליווי הוריהם. בנוסף  יוכלו הילדים ליהנות מהחלקה עם בובות של "פינגווינים" מיוחדים.

בחלק מימי רביעי בכל שבוע יתקיים 'ילדודס דיי' שיכלול כניסה לסרט כולל החלקה של חצי שעה בימבקרח במחיר של 35 ₪. לרגל יום האשה הבינלאומי בין התאריכים 6 למרץ ל11 במרץ ייהנו הנשים והילדות מכרטיסים במחיר של 35 ש"ח. בחופשות פורים ופסח יתקיימו פעילויות וסדנאות.

ציון תורג'מן מנכ"ל חברת אריאל: "אטרקציית 'ימבקרח' מושכת אליה מדי שנה אלפים רבים של משפחות המגיעות מכל רחבי הארץ להנות מהחלקה על הקרח. אני מזמין את כולם, ילדים קטנים צעירים ומבוגרים, חובבים ומחליקים מקצועיים, להגיע לירושלים וליהנות מבילוי איכותי במתחם הסינמה סיטי, מתחם בילויים סגור, מחומם ומאובטח, בו ניתן ליהנות משילוב של סרטים ומסעדות טובות יחד עם החלקה על הקרח'.

גן החיות התנכי – תמיד רציתם ללכת אבל אף פעם, עכשיו זו ההזדמנות. ייחודו של גן החיות הוא בהצגת אוסף זואולוגי של חיותארץ ישראליות שחלקן אף הוזכרו בתנ"ך.

המקום הראשון בו נבנה הגן היה ברחוב הרב קוק במרכז ירושלים, והגן היה למעשה "פינת חי" קטנה ממש במרכז העיר. בשנת 1941  עבר הגן לשכונת שמואל הנביא עקב מטרדי רעש וריח ובגלל צורך בשטח גדול יותר. שש שנים לאחר מכן הועבר הגן שוב, הפעם להר הצופים, לשטחה של האוניברסיטה העברית.

בעקבות מלחמת העצמאות והפיכתו של הר הצופים למובלעת, עבר גן החיות שוב, בשנת 1950   לגבעת קומונה. ב-1967 ביום הראשון של מלחמת ששת הימים, לפני פריצת כוחות צה"ל למזרח ירושלים, גן החיות הופגז מירי של חילים ירדנים, ו-90 בעלי חיים נהרגו. ‏ בין החיות אפשר לפגוש ביחמור, ראם, דוב, תנין, ברדלס ורבים אחרים. מלבדם, הגן לקח על עצמו לטפח בעלי חיים בסכנת הכחדה מהעולם כולו וביניהם תמרין רעמתי זהוב, פיל אסיאני וטיגריס סומטרי.  

קיפצובה בקיבוץ צובה- נכון לא מדובר ממש בתוך העיר עצמה, אבל נסיעה קצרה אל קיבוץ צובה ותיכנסו (ובעיקר ילדיכם) לעולמות חדשים. מדובר בפארק פעילויות מאתגר ומהנה לילדים במגוון גילאים באזור ירושלים והמרכז. לאחרונה נחנך בפארק מתקן לונה פארק חדש בשם 'סירה בסערה'. המתקן הוא סירה שמטלטלת ומסתובבת המעניקה הנאה צרופה להורים ולילדים מגיל 4. לקראת הוספת המתקן הורחב שטח הפארק בשני דונמים נוספים, אבל זה לא נגמר רק פה, . אחרי הכל מדובר בלא פחות ממיני לונה פארק היחידי באזור ירושלים המציע אטרקציות ומתקנים מיוחדים למגוון רחב של גילאים: רכבת הרים וקרוסלת סוסים לפעוטות בנוסף: מתקנים, בריכת סירות אבובים, קרוסלת הפיראטים, מכוניות מתנגשות, בריכת כדורים, ג'מבורי, חדר תחפושות, אולם משחקי וידאו, פלייסטיישן וXBOX  ועוד.

 

תגובות

להשאיר תגובה