חדש בגבעת התחמושת! סיור עם לוחמי '67 – הקרב על ירושלים: מרכז מורשת גבעת התחמושת מזמין אתכם לסיורים יומיים בעקבות מיתוס הגבעה ובראשם –מפגש עם לוחמי 67' – לשמוע ממקור ראשון את זיכרונות הקרב על העיר, על הגבורה והפחד של הלוחמים, חוסר הוודאות והפער בין להיות לוחם פשוט לבין לקחת חלק בקרב הרואי והיסטורי. סיור מרגש ומיוחד שיישאר בלב זמן רב אחרי שיסתיים.–מדי יום רביעי בשעה . 12:00.

בקיץ טיילת החומות הדרומית תיפתח לקהל גם בשעות הלילה הזדמנות נדירה למפגש לילי עם בוניה של ירושלים וחומותיה לאורך הדורות: חומות יוני- אוגוסט: א'-ה' 22:00-9:00, ו' וערבי חג 14:00-9:00, כניסה ב- 18 ₪ בלבד למבוגר, 8 ₪ לילד, תקף ליומיים לשתי הטיילות (לילה ויום)

אטרקציה חדשה נפתחת!  טיילת הדקלים המחודשת ואמת מים מדליקה במיוחד! בטיילת הדקלים החדשה בשער שכם ניתן ולצפות במזרקות מים מדליקות ובכדורי רסס המים שנוצרים ומתפוגגים ומחליפים צבעים, וכמובן לטבול את ידיים ורגליים במפלים הקטנים.

THE ART OF SHABBAT אמנות השבת –  1.8.18-30.10.18 תערוכה חדשה במושבת האמנים בחוצות היוצר בליבה של ירושלים, בגיא שבין שער יפו, ימין משה, בריכת הסולטן ופארק טדי, למרגלות חומות העיר העתיקה, שוכנת מושבת האמנים היוקרתית של ירושלים, המוכרת בשם "חוצות היוצר" www.artistscolony.co.il.

אמנות השבת – התערוכה – 1.8.18-30.10.18 25 אמני מושבת האמנים בחוצות היוצר יציגו בסדנאות שלהם תשמישי קדושה לשבת, ביניהם: פמוטים, כוסות קידוש, סטים להבדלה, כיסויי חלה, ציורים ועוד.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה