חדש על המדף

שבועות בפתח ואיתו מוצרים חדשים המיוחדים לחג, ולא רק.

"פסטה נונה" משיקה 2 מוצרים חדשים:רביולי במילוי קרם אגוזי לוז ומסקרפונה ורביולי במילוי דובדבני אמרנה ומסקרפונה.

  • חדש על המדף לילדים:BEAR חטיפי פירות מרכיבים טבעיים בלבד בצורת "יו-יו"בשלושה טעמים: תות, מנגו ופטל המכילים 100% פירות וירקות, ללא כל תוספות וללא תוספת סוכר ומיועדים לפעוטות ולילדים החל מגיל – 3אסם משיקה את אסם פתיבר דובוני שוקולד-שילוב בין ביסקוויט פתיבר פריך ועליו דובוני שוקולד במילוי קרם חלב.
  • פררו משיקה לראשונה בישראל טעם חדש של המותג האהוב קינדר דליס:קינדר דליס במילוי קוקוס במהדורה מוגבלת לקיץ 2021
  • Frutta: משקה פירות עשיר בשני טעמים -תפוז, גזר ולימון ומיקס פירות
  • "טחנות ישראליות" מציעה קמחים ייעודיים להכנת פסטה, פיצות ופוקצ'ות טריות, איכותיות וטעימות להפליא.
  • לקראת שבועות תנובה מרחיבה את סדרת גבינות Collectionעם פרמז'יאנו רוז'יאנו אותנטי הישר מאיטליה וגבינת פרומעז בטעמים.
  • חברת MORAZ  משיקה את מוצר פלורויטל TO GO  –  תוסף תזונה ברזל על בסיס צמחים, מינרלים, ויטמינים ורכזי פירות בציר חדש לרוזה ירדן 2020  מיוצר כולו מזן ענבי טינטה קאו הגדל בכרם גשור בדרום הגולן ומתאים במיוחד ליצירת יין רוזה נפלא.
  • עוד מיקבי רמת הגולן,בציר חדש ליין ירדן פינו גרי 2020. היין מיוצר כולו מענבי פינו גרי הגדלים בשני כרמים הממוקמים בצפון רמת הגולן.
  • "בן & ג'ריס" מציעה גלידת עוגת גבינה עם תות שדה – גלידת שמנת משובחת – עוגת גבינה עם תות שדה ועוגיות.
  • אסם נסטלה משיקה מהדורת חג מרגשת של פתיבר-פתיבר ורוד בטעם פטל
  • סדרת הקטניות של "יכין" מציעה מנות אישיות של קטניות וכוללת 5 מוצרים – שעועית לבנה ברוטב עגבניות, תורמוס, שעועית צ'ילי, פול מצרי, חומוס שלם.
  • חברת שקד ממליצה דרך ארץ רוזה, יין עם תמורה מדהימה למחיר.
  • קראת חג השבועות, 'יקבי כרמל' משיקים בצירים חדשים לסדרה האזורית, במיתוג חדש ואלגנטי לוריאל פרופסיונל משיק: סדרת טיפוח חדשנית לשיערSERIE EXPERT PRO LONGER הסדרה המקצועית פועלת לחידוש אורך וקצוות השיער. OLI- Hair care הוא מותג חדש לשיער המותאם לאקלים הישראלי המיוצר בישראל עם נגיעה פריזאית המתמחה בשיקום ושימור השיער הניזוק מהאקלים של ישראל ומיוצר בארץ. טווחי המחירים 70-180 שקלמותג הטיפוח Crêma מרחיב את סדרת הדיאודורנטים ומשיק סדרה חדשה של דיאודורנט סטיק אנטי-פספירנט, בעלת נוסחה הפועלת ביעילות ומעניקה הגנה פעילה עד 48 שעות המועשרת בוויטמין E לטיפוח העור, בעלת מרקם נעים למריחה המתייבש במהירות.סדרת סרקל קיץ של דוקטור פישר מכילה שמפו ומרכך לילדים, המותאמים לשימוש יומיומי גם ללא שהייה בבריכה. התכשירים ללא דמעות, נבדקו דרמטולוגית ועברו את מבדק סנסיטיב – המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד.Dove מרחיב את סדרת המוצרים ומשיק מהדורת קיץ מרעננת עם דיאודורנט אנטי-פרספירנט ספריי ודיאודורנט רול און שמעניקים הגנה עד 48 שעות, מכילים 25% קרם לחות ומטפחים את עור בית השחי. ביופט, מרחיבה את מגוון המוצרים של מותג הפרמיום "אקאנה" בישראל ומשיקה מוצרי מזון חדשים ואיכותיים לכלבים ולחתולים:מזון כלבים של אוריג'ן, מותג בת של אקאנה, לכלבים מגזע קטן- מזון יבש מלא לכלבים מגזע קטן בכל הגילאים.רשת חשמל נטו משיקה בימים אלו את המצנם החדש של חברת Carrera, יצרנית מוצרי החשמל השוויצרית. המוצר החדשני מציג לקהל הלקוחות שלל חידושים ועדכונים, ובראשם עומד גוף חימום המיוצר ממינרל הקוורץ מצופה זכוכית חזקה העמידה לחום בטמפרטורה גבוהה במיוחד.  מותג מוצרי השיער השוויצרי – VALLERA משיק בימים אלה את סדרת מייבשי השיער החדשה שבה שני דגמים:    SWISS'X PULSECARE וTHERMOFIT SWISS'X. מחליק השיער החדשני בתחומו, מגיע עם מבנה מעוגל המאפשר להחליק ולסלסל את השיער בקלות, קצוות קרים למגע לבטיחות מרבית ואפשרויות החלקה קלות יותר

תגובות

להשאיר תגובה