חשבנו לתת פה ביקורת אוכל בונה- לדבר על הזווית של הקבב כפי שהוגש על הצלחת, המרקם, הטעמים, השילוב, הרטבים… אבל "קבבסטה" של נינו פרץ, לשעבר יו"ר ועד סוחרי השוק, ודודו ביטון מ"מוריס" המיתולוגית, עולה על כל ביקורת: המיקום מושלם, האיכות ברמה גבוהה והטעם? לא מהעולם הזה! 

שיתוף הפעולה בין השניים החל בחודשים האחרונים, על אף שתמיד היה ביניהם קשר חזק. בהחלטה משותפת להעבירו השניים את הקבב הרגיל לפיתות בגודל אצבע במגוון טעמים ובקונספט ייחודי: אתם יכולים לבחור את הקבב שלכם או את "קבב הבית". במקום יציעו לכם לשנות את הקציצה עצמה עם תוספות משלכם: צנוברים, אקסטרה פטרוזיליה או אפילו תוספת כמון ומלח. בתוך מספר דקות נוחתות על הצלחת 5 פיתות קטנות, מתובלות לפי ראות עיניכם וטעימות להפליא. מנה משביעה מאד ומשביעת רצון שכן המחיר שלה הוא סה"כ 30 ש"ח.

בפתיחה חגיגית, שנערכה ביום שלישי האחרון (עם צום תשעה באב), חילקו השניים לכל עוברי האורח טעימות מסוגים שונים של קבב ולא בחלו גם בערק ובויסקי, בשביל האווירה. את באי האירוע ליווה מופע מרגש של "פרחי ירושלים" שמצליחים לדייק את שירי ארץ ישראל בהרמוניה נעימה. ואיך אפשר בלי פוליטיקאים? גם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, פקדה את המקום ונהנתה מאוד.

אנחנו רק מחפשים תירוץ לשבת שם שוב.

"קבבסטה" | מדרחוב ראשי של שוק מחנה יהודה (במרכז השוק)

תגובות

להשאיר תגובה