עמית לואיס, זמר ירושלמי צעיר שעושה את צעדיו הראשונים ב"תעשייה" מספר לjerusalem times על הדרך שעבר ועל החלומות

עמית לואיס, הוא זמר  ירושלמי צעיר שפרץ לפני כשנה כשהוציא חידוש לשיר "בואי אמא" אותו הוא הקדיש לאימו שנפטרה. רגע לפני הפריצה הגדולה ושניה אחרי שהוציא סינגל חדש, הוא מספר על החלומות על המעריצות ועל ההצלחה.

איך התחלת?

"התחלתי בגיל 13 למדתי בתיכון לאומנויות במגמת תיאטרון ו בחדר מוסיקה עם מורה מוסיקלית פעם בשבוע היא תמיד ביקשה שאכתוב מה אני מרגיש איך עבר השבוע על מה אני חולם וכדומה הייתי כותב לה בזמן שהיא הייתה מנגנת לאחר זמן קצר התחלנו להלחין את מה שכתבתי היא על הפסנתר אני על השירה והמילים ומשם כבר ידעתי שיש לי אתזה בזכות היילי המורה למוסיקה."

ספר על ההופעה הראשונה?

"ההופעה הראשונה הייתה בגיל 16 בצוללת הצהובה בירושלים התחלתי להופיע שם מידי חודש בערבי להקות ומשם כבר נכנסתי למועצת הנוער של ירושלים ולעוד פרוייקט שעסקו בתרבות והופעות ומשם הגעתי לחממם בהופעה מספר פעמיים את עידן עמדי … ומשם הכל התגלגל"

היום לפני שנה, היית מאמין שהיה במקום שבו אתה נמצא?

"היום לפני שנה הוצאתי את הקאבר לשיר "בואי אמא" שזכה לשבחים מצד מבקרי המוסיקה והרדיו . את האמת, אני לא מאמין שהכל רץ כל כך מהר ולטובה. שירים חדשים נכתבים לאחרונה,אני בימים מטורפים של הקלטות ושל הופעות אירוח עם הסינגל בין הטלוויזיה ובין שלל אירועי תרבות בירושלים והסביבה, פונים אלי מלא כותבי שירים ומוזיקאים לעבודה משותפת כולם מוכשרים פשוט צריך למצוא את האנשים הנכונים לקליק"

כבר יש מעריצות? איך אתה מתיייחס להערצה?

"יש גם יש, בעיקר במדיה החברתית   יש שלל פירגונים וזה מחמם  את הלב ונותן מוטיבציה להמשיך . אני מתייחס להערצה בסבבה. כולנו מעריצים דמות כלשהי בין אם זה אומן או כל דבר אחר אני חושב שזה כיף להעריץ מישהו על הדרך שהוא עושה או עבר."

מי המושא שלך להערכה?

"הייתי מאוד רוצה לעשות דואט עם מרסדס בנד נינט טייב עידן חביב ואמיר דדון, זה סוג של חלום אבל היי, חלומות נועדו להתגשם לא?"

מה החלום המקצועי שלך?

החלום שלי זה שיכירו בי ובמוסיקה שלי ולהופיע במקומות מטורפים… וכמובן גם מבחינה משחקית מקווה להכנס לזה גם אבל לבינתיים מתמקד במוסיקה .

אם היית מחזיר את הגלגל אחורה מה היית משנה בהתנהלות שלך? מתי תוציא אלבום?

לא הייתי משנה לבינתיים שום דבר. ואו אני מקווה שבספטמבר אבל אי אפשר לדעת מה יקרה מחר " הכל יכול להיות "

תגובות

להשאיר תגובה