היכרות ראשונה עם מלון "the post"" שנבנה, איך לא, מעל בית הדואר המרכזי

בשורה משמחת לתיירים העולים לירושלים – THE POST, מלון אורבני מסוגנן ונגיש, לתיירים, לתרמילאים ובעצם לכולם. המלון החדש נבנה מתוך מטרה לתת מענה לכל סוגי התיירים ולכן מציע חדרים משותפים (4, 6, 8 או 12 מיטות) וחדרים פרטיים לזוגות ולמשפחות.

ייחודו של THE POST  הוא במיקומו – מעל בית הדואר המרכזי בירושלים! בית הדואר הוא מבנה מבנה עתיק ומיוחד שנבנה בשנים 1938-1934 בעיצובם של האדריכל הראשי של מחלקת העבודות הציבוריות של המנדט הבריטי, אוסטן הריסון, והאדריכל הממשלתי הבריטי פרסי וינטר. מבנה אדריכלי ייחודי זה משלב בין הסגנון הבינלאומי ובין סגנון העיצוב הירושלמי המסורתי. בגרסתו המקורית שימש המבנה ביתו של בית הדואר, הטלגרף והטלפון של פלשתינה, יחד עם מרכזיית הטלפונים העירונית ובית הדואר העירוני. גם היום הוא משמש בית הדואר המרכזי של ירושלים.

תהליך הבנייה של THE POST נעשה מתוך התחשבות בחשיבות ההיסטורית והארכיטקטונית של הבניין, ובכך הפיח בו רוח חיים וביסס קשר איתן בין העבר, ההווה והעתיד. THE POST שולח את אורחיו למסע בזמן, המחבר בין פיסות ההיסטוריה האצורות במבנה ובין הרחש והתנועה של העיר השוקקת מסביב.

????????????????????????????????????
????????????????????????????????????

 

כאמור, במלון קשת רחבה של חדרים מתוך מטרה לענות על צרכי תיירים שונים מתרמילאים צעירים ועד משפחות שרוצות להישאר בלב העיר אך במחיר הוגן. המלון מציע לאורחיו מרפסת גג פתוחה, לאונג' מרווח, מטבח לשימוש האורחים ושולחנות לסעודה משותפת

חדר קולנוע ומועדון, קבלה וייעוץ בנוגע לטיולים וגישה לאינטרנט.

בחדרים הפרטיים (לזוגות ולמשפחות) קיימות מיטה זוגית או מיטות יחיד בעוד שבחדרים המשותפים יהיו מיטות קומתיים.

בכל חדר יש מקלחת ושירותים, אינטרנט אלחוטי חינם ואיזור ישיבה וקריאה.

תגובות

להשאיר תגובה