מה היא איטליה? שמש חמה וטמפרמנט חם, יצירותיו של לאונרדו וחורבות הקולוסיאום, צללי חורשות עצי זית וניחוח של פיצה… אבל בעיקר, מבחינתנו – זו מוזיקה שמימית כי איטליה, היא ארץ מולדתה של אמנות האופרה והכינורות הקסומים של סטרדיוואריוס. לפי כך, פניני בל קנטו האיטלקי, יצירות אינסטרומנטליות וירטואוזיות מאת ויולדי, קורלי, סקרלטי, סמרטיני, קסטלו, פרדיזי יוצגו בפניכםבביצוע האנסמבל "צלילים שלובים". : אנה יופה – כינור, אלינה קייטלין – כינור, ויולה, נטלי רוטנברג – צ'מבלו. הרכב "צלילים שלובים"(In Mixto Genere).

אנסמבל "צלילים שלובים" (In Mixto Genere) הוקם בשנת 2004 על ידי שלוש בוגרות הפקולטה לביצוע היסטורי באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.

האני מאמין האומנותי של ההרכב: החייאה של כלים אותנטיים אפשרית רק בביצוע ויצירת רפרטואר חדש. בתוכנית הייחודית, המבצעים משלבים את המוסיקה העתיקה עם יצירות של מלחינים בני זמננו. תשומת לב מיוחדת ניתנת ליצירות של מלחינים ישראלים, שאיתם עובד ההרכב בשיתוף פעולה הדוק. היכולת לבצע בכלים אותנטיים ומודרניים כאחד,מאפשרת לחברי האנסמבל לבצע מגוון סגנונות רחב – החל מן הרנסנס ועד למוסיקה של המאה ה-20 והמאה ה-21.

ההרכב זכה בפרסים רבים כגון: מטעם קרן התרבות אמריקה-ישראל ומטעם מנהל התרבות (משרד התרבות והספורט). חברות ההרכב הוזמנו להופיע באוניברסיטה העברית בטקס חלוקת פרס נובל לפרופסור אומן. ההרכב משתתף בפסטיבלים של מוסיקה עתיקה ובת זמננו בישראל ובאירופה, משלב פעילות אינטנסיבית קונצרטית באופרה, מופעי תיאטרון והקלטות בסטודיו.

הקונצרט מתקיים בסלון חדש למוזיקה קאמרית במושבה הגרמנית בירושלים במסגרת פסטיבל ארט בוטיק למוסיקה קלאסית בסיוע המרכז לקליטת אומנים עולים ותושבים חוזרים.

האירוע יתקיים ביום חמישי, 14 באפריל בשעה 20:00  רחוב דור דור ודורשיו 5, המושבה הגרמנית, ירושלים. מחיר כרטיס: 100 שקלים כולל כיבוד.

הסלון מפגיש בין נגנים קאמריים מובילים מישראל ומחו"ל לבין קהל חובבי המוזיקה, בגובה העיניים. לאחר הקונצרט ניתן לשוחח עם האמנים על כוס יין וגבינות.

המופע יערך ביום חמישי, 14 באפריל ב 20:00 ברח' דור דור ודורשיו 5 במושבה הגרמנית

 

תגובות

להשאיר תגובה