איש השבוע בספורט הירושלמי הוא ללא ספק אלעד גבאי שהעניק לבית"ר שלוש נקודות יקרות מפז בדקה ה93. עכשיו הוא מספר לjerusalem times, על המעבר המוצלח לצהובים


אוגוסט 2015. אלעד גבאי נותר ללא קבוצה אחרי שרוני לוי מודיע למגן הימני שהוא לא בתוכניות של מכבי חיפה לעונה הקרובה. הוא מתחיל לחפש קבוצה שתקלוט אותו, אבל זה לא הולך לו בקלות.

הוא הוזכר כמועמד למספר קבוצות, ואף כמעט חוצה את הכביש לאדומים של הפועל חיפה, אבל בסופו של דבר חותם בבית"ר ירושלים ומתחיל לעבוד על קאמבק אחרי תקופה שלא ירצה לזכור במדים הירוקים של מכבי חיפה.

יום שני בערב. הדקה ה-93 במשחק של בית"ר ירושלים מול הפועל עכו. הקהל הבית"רי כבר מתכונן להפגיז את השחקנים שלו במטר של שריקות בוז צורמות בעקבות תוצאת תיקו מאופסת ומאכזבת, אבל אז מגיע גבאי, טורף את הקלפים במהלך האחרון של המשחק ומארגן לעצמו יופי של מתנת יום הולדת 30 שחגג בדיוק לפני שבוע ב-15 לנובמבר. גבאי משתלט על הכדור בתוך הרחבה, מעביר לרגל לשמאל ויורה כדור מדויק לפינה השמאלית של שוער עכו, דני עמוס, שנותר חסר אונים. הקהל הצהוב בטירוף, וגבאי יכול לסמן 'וי' גדול על הקאמבק הפרטי שלו.

גבאי: "כל שחקן יגיד לך שאין יותר מתוק מלכבוש שער ניצחון, בטח ובטח כשזה קורה בדקה -93 ועוד מול הקהל הביתי שלנו. זה סוג של חלום. הקהל הזה ידוע בתור הקהל הכי טוב בארץ, ואין שני לו. הקהל הוא הכוח הכי חזק שלנו, ונקווה שנמשיך לתת לו סיבות לשמוח".

השבוע, אחרי השער החשוב שהביא לבית"ר 3 נקודות יקרות, הסכים גבאי לדבר על התחושות שלו בנקודת הזמן הנוכחית: "אני מאושר שעשיתי את המעבר לבית"ר ירושלים. אני מקווה שהרומן הזה יימשך כמה שיותר. מהיום שהגעתי קיבלו אותי כאן בידיים פתוחות והרגשתי כמו בן בית. אין כיף גדות יותר מאשר להגיע למקום שמאמין בך, ואתה מאמין בו".

זה לא סוד שעברת ימים לא פשוטים במכבי חיפה.

"אני ממש לא רוצה לדבר עכשיו על מכבי חיפה. כל כולי מרוכז בהצלחה של בית"ר ירושלים. אני שמח וטוב לי כאן, בית"ר זה מועדון חם ואוהב שנותן הרגשה של בית לכל השחקנים שלו".

עד לפני חודש וחצי אף אחד לא ספר אתכם, ופתאום אתם חזק בצמרת.

"בבית"ר ירושלים תמיד מכוונים אל הפלייאוף העליון. זה מועדון שתמיד שואף להיות כמה שיותר מעלה. צריך לתת קרדיט גדול למאמן שלנו סלובודאן דראפיץ'. הוא אחד מאנשי המקצוע היותר טובים שיצא לי לעבוד איתם, וכבר עברתי בחיי לא מעט מאמנים".

אפשר ללכת עד הסוף השנה? מכבי ת"א לא מרשימה עד עכשיו.

"אתה מדבר איתי על דברים שאני בכלל לא חושב עליהם עכשיו. אנחנו עם הרגליים על הקרקע ורוצים להמשיך לעמוד במשימות שלנו. אנחנו במומנטום חיובי מאוד, ומקווים לייצר המשכיות ועוד ניצחונות. הראש שלנו כבר במשימה הבאה – משחק חוץ קשה מאוד בשבת מול מכבי פ"ת".

 

תגובות

להשאיר תגובה