האם זו העונה של בר טימור הגארד של הפועל ירושלים בכדורסל.  ראיון מיוחד לjerusalem times  

אחרי שני הפסדים שנחלה הפועל ירושלים בחודש האחרון, החבורה של דני פרנקו ידעה שהפסד נוסף במשחק החוץ באולם הדרייב-אין מול הפועל ת"א עלול להכניס את המערכת לסיחרור מיותר.

ירושלים קיבלה חזרה את שני הפצועים שנעדרו לאחרונה והיו כל כך חסרים, ליאור אליהו ויותם הלפרין, וזה עזר לפרנקו ושות' לגרד ניצחון בשיניים אחרי פיניש דרמטי במיוחד, 79-81, וזאת לאחר שכבר פיגרה ב-8 נקודות הפרש כשנותרו 4 דקות לסיום המשחק.

מי שממשיך לגלות יכולה טובה השנה הוא בר טימור. הגארד בן ה-23 הפך לאחד השחקנים החשובים במערך של פרנקו, והגיע לשיאו השנה בניצחון הגדול של ירושלים בשבוע שעבר מול אילת כשניפק תצוגת שיא של 23 נקודות (שיא קריירה עבורו). מול הפועל ת"א הוא תפר שלשה חשובה מאוד בדקות האחרונות, והיה אחד הגורמים למהפך בסיום.

טימור: "האמת היא שלא שיחקנו טוב מול הפועל, אבל אם ניצחנו בסופו של דבר, אז כנראה שהגיע לנו. נכנסנו לבור לא פשוט, אבל ידענו לצאת ממנו כמו שצריך בדקות ההכרעה. אני מסכים שלא היינו במיטבנו, אבל אין מגיע בכדורסל. עשינו הגנה טובה במאני-טיים, וזה מה שהביא לנו את הניצחון".

אומרים שהראש שלכם יותר מדי באירופה, ובגלל זה אתם לא מצליחים לייצר יכולת טובה בליגה.

"שטויות. הראש שלנו היה לגמרי במשחק מול הפועל. עשינו הכנה טובה כמו לפני כל משחק, ואף אחד אצלנו לא חשב לרגע על אירופה. הצוות המקצועי מכין אותנו מצוין לפני כל משחק. הפועל ת"א קבוצה חזקה ואגרסיבית מאוד, וזה מצוין מבחינתם. היה כאן קרב חזק, הם שיחקו חזק, ואני שמח שידענו לתת מענה ולסיים עם ניצחון, כי זה היה מאוד חשוב עבורנו".

היו דיבורים על משבר בקבוצה שלכם לפני המשחק הזה. אתה חושב שיש משהו בדברים הללו?

"אין כאן שום משבר, אנחנו לא במשבר, ואני מקווה שהניצחון הזה ישים סוף לדיבורים האלה. הליגה חזקה, ואנחנו מהווים אתגר לכל קבוצה. נצטרך לדעת לתת מענה לכל הדברים האלה".

ביורוקאפ אתה לא ממש מצליח להביא את עצמך לידי ביטוי באותו אופן כמו בליגה. למה?

"זה נכון, לקחתי על עצמי פחות ביורוקאפ עד עכשיו, ואני מקווה לשנות את זה במשחקים שנותרו".

אפשר לעשות אליפות שנייה ברצף? זה משהו שהוא בר השגה?

"זה כל כך רחוק עכשיו. לדבר על זה בשלב כזה של העונה נראה לי לא רציני. אנחנו מתקדמים לאט לאט, מסמנים מטרות קרובות ומנסים לעמוד בהן. יש לנו קבוצה טובה ומוכשרת שיכולה ללכת עד הסוף, אבל כרגע אנחנו מתרכזים במשימות הקרובות העומדות לפנינו".  

תגובות

להשאיר תגובה