רבוע כחול נדל"ן רוכשת את מתחם בצלאל בהר הצופים בירושלים תמורת 121.5 מיליון ש"ח

רבוע כחול נדל"ן שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, רוכשת את מתחם בצלאל – כ-12.5 דונם בין האוניברסיטה העברית לבית החולים הדסה הר הצופים, תמורת 121.5 מיליון ש"ח. המתחם כולל כיום שני מבנים בשטח כולל של כ-21 אלף מ"ר, שבהם תפעל עד סוף שנה"ל, האקדמיה לאומנות ולעיצוב בצלאל.

מיקי זיסמן המנהל את רבוע כחול נדל"ן, מסר עם סגירת העסקה כי "מתחם בצלאל בהר הצופים נמצא במיקום אייקוני בירושלים. אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם קברניטי העיר, רשויות התכנון והאוניברסיטה העברית לתכנון מתחם עירוב שימושים בהיקף של 60,000-80,000 מ״ר במסגרתו נציע להציע לאלפי הסטודנטים, אנשי האקדמיה ותושבי ירושלים והסביבה מרכז חוויתי ותוסס שישלב מסחר, תרבות, מגורים, השכלה ותעסוקה ויעודד חדשנות ויצירתית, אל מול  הנוף עוצר הנשימה של ירושלים ממערב ומדבר יהודה ממזרח".

בהדמיה: אחת החלופות התכנוניות. קרדיט: אלכס לובימוב

רבוע כחול נדל"ן עוסקת בפיתוח, הקמה וניהול של נדל"ן מניב למסחר, לוגיסטיקה ומשרדים וכן בהקמת פרויקטים למגורים ועירוב שימושים, דוגמת פרוייקט EAST& – 2 מגדלים בני 42 ו-35 קומות למגורים, משרדים ומסחר, שהחברה ושותפיה מקימים כעת ברחוב תוצרת הארץ בת"א.

לרבוע כחול נדל"ן, נכסי נדל"ן בסך כולל של כ-6.55 מיליארד ש"ח, ובכלל זה נכסי נדל"ן ומקרקעין לא משועבדים בשווי של כ-3.4 מיליארד ש"ח. ההון העצמי המיוחס לבעלים של רבוע כחול נדל"ן ליום  30.3.22: כ-2.85 מיליארד ש"ח.

תגובות

להשאיר תגובה