שר החקלאות אורי אריאל נאם ביומו השני של כנס ירושלים ה-14 של קבוצת התקשורת 'בשבע' ופנה אל הנשיא טראמפ: " תן לרוה"מ אפשרות לקחת איתו עוד נוסע אחד במטוס, את מר פולארד "

השר אריאל על פגישת רוה"מ נתניהו והנשיא טראמפ: "ברור לגמרי שבין הירדן  לים תהיה רק מדינה ריבונית אחת והיא מדינת ישראל. אני מברך את רוה"מ נתניהו ואומר לו, אל תפתיע את הממשל החדש בארה"ב, אמור להם שאתה מתכוון להעביר את החוק על סיפוח מעלה אדומים תחילה ולהמשיך הלאה על כל שטחי  C ביו"ש. זה הדבר שאיתו צריך לבוא לנשיא…"

"אני רוצה לפנות לנשיא האמריקאי ולהגיד לו תן לרוה"מ אפשרות לקחת איתו עוד נוסע אחד במטוס, את מר פולארד. העם היושב בציון מבקש אחרי יותר מ30 שנה לתת ליונתן ואשתו אסתר להגיע לארץ אבותינו ולהיות פה יחד עם כולנו". בעניין מתווה הכותל אמר השר: "ראשית צריך לומר בכל עת ובכל מקום "אנחנו צריכים להיות למעלה, על ההר, בהר הבית, זה המקום. יש לנו כבוד גדול לכותל המערבי…אבל צריך לזכור שהמקום הקדוש זה בהר הבית ".

"לפני מספר חודשים החליטה הממשלה בראשות נתניהו לאשר מתווה חדש שמשמעותו הכרה בזרם הרפורמי, אני הצבעתי נגד ההחלטה, היא פגיעה בקודשי ישראל, ועם כל הכבוד לכל היהודים בעולם, אן סיבה להכיר בזרם הרפורמי במדינת ישראל, בארץ זה שונה וצריך להיות שונה ולכן ירד עם הרבנות הראשית וחברים נוספים מהממשלה אנחנו הודענו לראש הממשלה, תשנה את המתווה אנחנו נאבק בו ככל שנוכל".

לגבי הבג"צ על פתיחת עסקים בשבת בת"א אמר: "יש בג"צ על פתיחת עסקים בעיר 'הקודש' ת"א, כולם מבינים שמה שיהיה בת"א יהיה ברוב הארץ, מה שקורה היום בת"א זה פשוט צפצוף על החוק… והדבר הזה צריך לחזור לסדרו. המינימום זה הסטטוס קוו, עסקים לא פותחים בשבת והדברים במידה רבה הם בידינו להשפיע עליהם…אנחנו נעשה כל מאמץ כדי שהשבת תשמר כהלכתה בפרסיה".

תגובות

להשאיר תגובה