מאתיים סלבס מאת מוטי רוזינק

מוטי רויזנק
מוטי רויזנק

נפתח עם דיווח בשושו על אבישי כהן ואריה קינג, חברי מועצת העיר ירושלים, שנצפו מחליפים גלגל למפונה תושבת שדרות המתארחת בירושלים. כן, כן, חברי מועצה נכבדים, רק הייתם צריכים להרים את הראש ולראות שמאתיים סלבס נמצא שם עם מצלמה ביד.

זה לא אייטם על סתם מלך. כלומר, זה אייטם על המלך של עולם האופטיקה בירושלים, אלי בן סימן טוב, בעלי אופטיקה בסימן טוב בדרך בית לחם, שהשבוע היה בשואו רום של טום פורד ומותג האופנה אופ וויט על מנת להזמין את קולקציית קיץ 2024 וכמובן גם הפעם לפני כולם. שאפו מלך.

הידעתם? מותג הסטריט פוד, מחנה ASADA משוק מחנה יהודה, פתח בשבוע שעבר סניף חדש במודיעין, וזאת במעמד ראש העיר מודיעין-מכבים רעות, חיים ביבס. לאירוע הפתיחה הגיעו כ-200 איש, כולל חברת מועצת העיר ירושלים ימית אלה, סמנכ״ל השיווק של חברת הענק OIG הפועלת במודיעין, ניב קצף, המסעדן כפיר גולדהמר, וכן אנשי עסקים רבים, בני משפחה וחברים. לאחר שהרב אליהו אלחרר קבע מזוזה בכניסה לבית העסק, ראש העיר התכבד לברך את בעלי העסק, אתי וירון ישפה ולגזור את הסרט בכניסה למחנה ASADA יחד איתם. בהצלחה.

צילום נטע פישר
צילום נטע פישר

אלון רינגו בר הלוא הוא אלון סעדון מבסוט אש השבוע. אולי כי ביום שני הוא היה בערב שארגן לכבוד אלף חיילי דובדבן עם הופעה חיה של הזמר משה פרץ בדי. סיטי. איך היה אתם שואלים? אש.

אם כולם קוראים לך לחזור למגרש, לגמרי לגיטימי שתקרא את זה בתקשורת. אנחנו מדברים כמובן על אבי סלמן, שהתמודד בעבר על ראשות העיר ירושלים, ואם מפשפשים עוד יותר בעבר שלו אז מגלים שהוא גם שיחק שנים כדורסל בהפועל ירושלים בילדותו ושהמשחק נשאר התחביב האהוב והמועדף עליו, עד כדי כך שכולם קוראים לו היום לחזור לשחק אחרי שבשנה האחרונה הוא נאלץ לפרוש בעקבות מצבו הרפואי. קיצר, חברים וחברות, סלמן האגדי חוזר לאחר שיקום מוצלח למגרש הכדורסל ובגדול. בהצלחה.

היי, הגרפולוג אילון בן יוסף, נצפה השבוענבשוק מחנה יהודה בצילומים לקמפיין של אחיו יהודה בן יוסף, חבר מועצת העיר ירושלים ויו"ר סיעת ירושלים תצליח. שני האחים הסתובבו בשוק וישבו לשיחה על קפה באווירה ירושלמית נעימה. סחטיקה.

שנה אזרחית חדשה עם מינויים חדשים במלון היוקרה וולדורף אסטוריה ירושלים:
גיא עייק מונה למנהל הכספים, ניקול שי מונתה למנהלת הקבלה והדר ברנדמן מונה למנהל מחלקת משק בית.
שלום לך אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה, מברוכ על המינויים החדשים.
"מלון וולדורף אסטוריה יחגוג השנה עשור. אנו שמחים על המינויים החדשים במלון ובטוחים שיתרמו רבות למלון וימשיכו להצעיד אותו קדימה גם בעשור הקרוב. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים לגיא, ניקול והדר הצלחה מרובה".

מלחמה עכשיו. לך תארגן עכשיו את עשרת התספורות המיוחדות למלחמה שיוצגו בתצוגת שיער של מעצב העל שיקו אלמלם. כן, כן, מה ששמעתם, ספר הצמרת של החברה הגבוהה בירושלים, שמציג כל שנה באחד ממלונות העיר תצוגת שיער – זומם על הצגה של תסרוקות מלחמה ספיישל למלחמת חרבות ברזל. עד הניצחון.
שיקו אלמלם, כל שנה אתה מפתיע?
"עיצבתי עשרה תספורות ותסרוקות מיוחדות לחיילים וחיילות, כן, בטח״.

ונקנח עם חגיגת טו בשבט של יעל ענתבי, העומדת בראש רשימת הליכוד למועצת העיר.
חג שמח לך יעל ענתבי, מה הכנת לנו לחג?
"אצלנו בטו בשבט עושים סדר טו בשבט עם שתיית 4 כוסות יין ואכילה משבעת המינים, רצוי תוצרת ישראל. לטובת החיטה, המאכל האהוב עלינו הוא בקלאווה. עוד מעט ממש תיכף יגיעו 20 מחברינו. רק שמחות בעז"ה. כי דווקא בימים הקשים האלה, חשוב לחזק את הקשר לארץ ישראל עם חברים"

תגובות

להשאיר תגובה