משרד החינוך מרחיב את האפשרות לשיעורים פרטיים בחינם באינטרנט ובסיועה של חברת   חברת LNET מוצעים לתלמידים  שיעורים קבוצתיים בחינם במתמטיקה. “זיהינו צורך מן השטח לעוד תרגול מעשי"

שיעורים פרטיים כידוע הם עניין יקר , בטח כשיש צורך שכזה לכמה ילדים במשפחה, או בכמה מקצועות. חברת LNET, המתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לצורך למידה  פיתחה ומפעילה עבור משרד החינוך את אתר WYZER  – שיעורים פרטיים ברשת, המאפשר לתלמידי חטיבה ותיכון ליהנות משיעורים פרטיים ולקבל עזרה בשיעורי בית ממורים מקצועיים. כל זאת במערכת אינטרנטית המאפשרת לתלמיד ללמוד ולהתקדם בלי לצאת מהבית, ובסבסוד מלא של משרד החינוך, כך שהתלמידים אינם משלמים על כך כלל.

החברה כעת מרחיבה את שירותי האתר ומציעה גם שיעורים קבוצתיים, גם הם חינם, המיועדים לתרגול מתמטיקה, בקבוצות קטנות עם מורה ייעודי. בשלב הפיילוט מדובר ב 50 קבוצות מדי שבוע לכיתות ט ועד יב.

נושאי הקבוצות קבועים מראש בהתאמה לתכני הלימוד של משרד החינוך ומתחלפים מדי שבועיים. כך דואגת החברה להקיף במהלך השנה את כל הנושאים הרלוונטיים לכל כיתת לימוד. הקבוצות תוכננו כך שהמשתתפים בקבוצה יתרגלו חומר אשר יכין אותם לנושאי המבחנים. למשל בכיתות הגבוהות יותר מתרגלים שאלות ממבחני בגרות קודמים.

"מטרת כלל שירותי האתר היא לאפשר למידה איכותית ומעמיקה, ומתבססת על מפגש שבין תלמיד למורה אמיתי", אומר איתי שטרן מנכ"ל החברה, “אנחנו גאים לסייע תלמידי ישראל ולקדמם לעבר הצלחה בלימודים. אנו מפתחים כל העת כלים חדשניים לטובת התלמידים, כך שיוכלו להתקדם בלימודיהם ולשפר ציונים באמצעות המערכת שלנו. זיהינו כצורך שעלה מהשטח, שתלמידים מבקשים עוד הזדמנויות לתרגול מעשי של חומרי הלימוד במתמטיקה. לכן, נוסף על השיעורים הפרטיים שהמערכת כבר היום מציעה, ונוסף על הסיוע המיידי בשיעורי הבית, הוספנו גם קבוצות תרגול ייעודיות".

השימוש במערכת WYZER – שיעורים פרטיים ברשת הנם ללא עלות (מסובסד מלא על ידי משרד החינוך), וכך גם השירות החדש – שיעורי התרגול הקבוצתיים חינם לחלוטין. ההרשמה באתר homework.lnet.org.il   

" המורים המובילים את הקבוצות מיומנים במיוחד בלמידה קבוצתית ומוסמכים בהכנה לבגרויות.  למעשה, במערכת WYZER, יצרנו עבור התלמיד מעטפת רחבה שכוללת מענה רחב לכל צרכי התלמיד על מנת שיצליח בלימודיו. אנחנו ממשיכים מדי יום, לחשוב על פיתוחים נוספים ועל אפשרויות רחבות עוד יותר, אם במקצועות למידה נוספים, טכנולוגיות חדשות ועוד…הכל במטרה להקל על התלמיד ולסייע לו להצליח."

1 תגובה

להשאיר תגובה