הפנינג של התנדבות במחנה הקיץ של "עדי ירושלים"

חניכי המרכז עם המתנדבים בפעילות. קרדיט צילום יחצ
חניכי המרכז עם המתנדבים בפעילות. קרדיט צילום יחצ

מצוידים בטרמילים והמון מצב רוח, מתנדבים רבים הגיעו הבוקר למושב בית מאיר הסמוך לבית שמש, זאת על מנת לסייע ולהרים את מחנה הקיץ השנתי שמקיימת עמותת "עדי ירושלים" עבור חניכיה הבוגרים. המחנה השנה שמח ומיוחד מן הרגיל, שכן בקיץ הקודם הוא נאלץ להתבטל לאור מגבלות הקורונה והתחלואה הגבוהה. 

המחנה ימשך במשך יומיים והוא יכלול אטרקציות רבות ומגוונות כמו מתנפחי מים, שתילת פרחים, הופעה של הזמר אורי גולד ולהקתו, בילוי בפארק אוטופיה, משחקי לייזר טאג ופעילויות נוספות עליהם עמלו בעמותת "עדי" בסיוע המתנדבים במשך חודש שלם, והכל בחפץ לב על מנת לשמח את 30 מחניכי המרכז המאושרים שלוקחים חלק במחנה. בין עשרות המתנדבים שכוללים בנות שירות ומתנדבים עצמאיים אחרים שהגיעו בעקבות היכרות עם העמותה, היה ניתן למצוא גם שוטרים מסיירת האופנועים של מחוז ירושלים, בפיקודו של מפקד הסיירת דוד (צ'ארלי) בן שטרית שהפתיעו והגיעו לסייע ולרומם את רוחם של החניכים אשר מצדם מאוד התרגשו לפגוש אותם. 

אחד המתנדבים סיפר:" לראות את הברק בעיניים של כל חניך וחניך זה פותח לך את הלב. צריך רק להסתכל על הבנאדם שמאחורי כיסא הגלגלים ואז מוגבלות היא לא מוגבלות, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו זו לא רק קלישאה". 

תגובות

להשאיר תגובה