יפה לך טבעי –  הטיפול שיעשה פלאות לעור הפנים שלכם

העור הוא עטיפה חיצונית של הגוף, המאחדת בתוכה תכונות רבות ומופלאות הוא משמש כחיץ בין גופנו ורקמותיו לבין הסביבה החיצונית.העור בנוי משלוש שכבות שונות :השכבה העליונה – האפידרמיס השכבה האמצעית- דרמיס השכבה התחתונה – תת עור או הפודרמיס

בתהליך ההתבגרות העור הגוף מפסיק לייצר קולגן ואלסטין וזה קורה לקראת סוף שנות העשרים שלנו ואט אט אנחנו נפרדים ממראה העור החלק והיפה ומתחילים לשים לב לסימני התבגרות ראשונים השינויים הם רבים ופוגעים בכל שכבות העור ובכל הרקמות שלו, בהמשך יגיעו אובדן אלסטיות של העור, הופעת כתמים ואובדן הנפחים של הרקמה התת עורית. זה לא רק השנים, ישנם גם גורמים חיצוניים כמו קרינת  השמש, העישון, הזיהום הסביבתי, גנטיקה והרגלי תזונה לא נכונים שגם הם תורמים להתבלות והתבגרות מואצת של   העור שלנו.

ניסיון שימור הנעורים דרך עולם הקוסמטיקה  

תעשיית הקוסמטיקה נמצאת במרדף בלתי פוסק לספק לנו פתרונות הוליסטיים, אבל חשוב לדעת כי מוצר שמונח על העור, גם אם יחולל בו שינוי כלשהו, יישאר תמיד מוצר קוסמטי ולא ירשם כתרופה. לפיכך  לא קיים מוצר קוסמטי שביכולתו לחולל בעור שלנו שינוי מהותי. אז כדאי לזכור, קרמים ומסכות זה טוב לכמה שעות. אבל לא אלה יעלימו לנו את הקמטים ופגעי הטבע, וודאי שלא יחזירו לנו את העור החלק והגמיש.  

זה בדיוק הזמן הנכון , להתקדם ולנקוט אמצעים רציניים וחדשניים. ולא, לא מדובר בניתוח למתיחת פנים וגם לא בהתערבות אגרסיבית קיצונית אחרת. מדובר בפלאי המדע והטכנולוגיה שמביאים לנו חידושים ותוצאות מקסימליות ומפתיעות. אחת מהן היא טיפול באמצעות "אלנסה" שזכה לכינוי "זריקת הנעורים"

מהו האלנסה ? ג'ל פעיל אורגני לחלוטין ויחודו  הניכר של האלנסה שהוא אינו חומצה הילרואנית תרכובת ה בתוכה 30% פוליקפרון – אותם חלקיקים בעור שמעודדים את זרימת הדם לייצור וחידוש רקמות העור והאלסטין שבו.

חברת סלע מדיקל המייבאת ומשווקת מגוון מכשור בתחום הרפואה  אחראית על הפצתו הבלעדית של ELLANSE  בארץ.

אזורי הטיפול העיקריים הם באזור הרקות והגבות, עצמות הלחיים, קו הלסת, עיצוב האף הסנטר ועוד. משך הטיפול כ– 30 דקות, ואין צורך להסתגר לצורך החלמה, הטיפול  מאפשר לחזור באופן מידי לשגרה, התוצאות נראות מידית והן מחזיקות בין שנה ל- 4 שנים, תלוי בסוג זריקת האלנסה שהמליץ הרופא. תוצאה הסופית אפשר לראות כבר לאחר 3 חודשים. כל זאת הודות לתכונות הייחודיות של  ELLANSE  שייחודו בכך שהוא משפר את מראה הקמטים והקמטוטים ומעורר את יצירת הקולגן העצמית בעור הפנים.     

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחות רבה בתחום טיפולי האסתטיקה, בעיקר בעור הפנים ואופן הטיפול בו. בניגוד לטיפולים שנעשו בעבר לדרמיס וייעודם היה טיפול נקודתי, מילוי קמט או הענקת נפח, הטכנולוגיה הייחודית והמרכיבים החדשניים מביאים אותנו ליהנות מטיפול שמביא לתוצאה מקיפה. לא עוד מילוי נקודתי של קמט אלא  טיפול אפקטיבי שפועל מתחת לשכבת הדרמיס ומעודד את העור לייצר ולחדש את הקולגן הנכסף אותם סיבי קולגן , המהווים כ 75% מהמשקל היבש של העור והאחראים לחוזקו של העור.

התוצאה  מעבר למראה טבעי היא תעניק שיפור במרקם העור, קווי המתאר ורשת תמיכה לעור להתמודד עם תהליך צניחת העור בהיקף של 360 מעלות.

האלנסה מגיע ב- 4 גרסאות שונות. משך ההשפעה על עור הפנים משתנה לפי הגרסה. החל משנה אחת – ועד 4 שנים

4 האפשרויות של מזרק  ELLANSE

S-  ELLANSE

ELLANSE- M

ELLANSE-  E

ELLANSE-  L

טווח מחיר – 3000- 4500 ₪  {תלוי באופיו של המזרק שיבחר בייעוץ מול הרופא המטפל}

הטיפול באלנסה מתבצע רק על ידי רופאים שעברו הסמכה לטיפול בו, ניתן להשיג קליניקות  רופאים לכירורגיה פלסטית , מומחים לרפואת עור, קליניקות לאסתטיקה רפואית ובמרפאות פרטיות.

ELLANSE   מאושר ה CE   ומשרד הבריאות הישראלי.

אתר הבית : www.selamedical.co.il

פייסבוק : https://www.facebook.com/Selamedical

 

תגובות

להשאיר תגובה