הצלה במצב אש, בכל מקום וזמן

שריפה יכולה לקרות בכל מקום, יער קסום, במבנה משרדים וגם בבית הפרטי. מערכות כיבוי אש יכולות ממש להציל את רכושכם, אבל קודם כל את החיים. בשביל זה יש את חברת גאהט מערכות שתמיד נמצאים בשטח

גאהט מערכות

גאהט מערכות בע"מ נוסדה בשנת 2008 על ידי המנכ"ל והבעלים שרון דה-בר, מומחה בתחום כיבוי האש ובעל ידע וניסיון של יותר מ-20 שנים בתחום. החברה שממוקמת באזור התעשייה מנוף מעניקה פתרונות ייחודיים לכיבוי אש, בעיקר עבור מבנים מסחריים , מרלוגים (מרכזים לוגיסטיים), מחסנים, חוות מכלים ,מפעלים כימיים ופטרו כימיים, תעשיות ביטחוניות, נמלים, יחידות חילוץ ופיקוד העורף וגם הרשות הארצית לכבאות והצלה היא לקוח של החברה.

החברה היא ספקית של משאבות כיבוי אש, מאגרי מים לכיבוי אש ולמי שתייה, מערכות כיבוי אש בקצף ומים, גלאי עשן אלקטרו אופטיים, מתזים, מגופים ומערכות ייחודיות לכיבוי אש, תרכיזי קצף לכיבוי אש ומערכות כיבוי אש בלחץ גבוה. שרון מדגיש את יתרונן של מערכות הכיבוי בלחץ גבוה כמערכות ייחודיות, עצמאיות, יעילות ביותר וידידותיות למשתמש הנותנות פתרונות אפקטיביים ביותר ומצילות חיים. בנוסף החברה מספקת רכבי כיבוי וחילוץ ייחודיים וציוד חילוץ מתקדם כמו כריות הרמה לחילוץ.

המוצרים המשווקים על ידי גאהט מערכות עונים על תקני האיכות הגבוהים ביותר ומאושרים מכון התקנים הישראלי. הם בלעדיים ומיובאים מארצות הברית ומאירופה.

"התמקדתי בנישות, פניתי לספקים הכי טובים וחיפשתי דברים שאין אצל אחרים", אומר דה- בר", כשמתחרים רואים שאני מתחיל לעבוד עם מוצר מסוים, הם אחר כך מעתיקים ממני. אנחנו היינו למשל הראשונים שהבאנו מיכלי אגירה של מים לשתייה ולכיבוי אש היכולים להכיל חצי מיליון ועד מיליון ליטר מים".

גאהט 2גאהט מייצגת את החברות הייחודיות והמובילות בעולם בתחום כיבוי ומניעת אש, ביניהן: ARGO ,CST, FIREWARE, FOMTEC,PEERLESS PUMP , PYROLANCE ואחרות. כמו כן קיים בה היצע מגוון ומקיף של משאבות כיבוי אש, החל ממשאבות IN LINE SUCTION, SPLIT CASE ועוד משאבות כיבוי אש כגון טורבינות אנכיות, מונעות חשמל ודיזל. החברה מספקת גם אביזרי לימוד והדרכה להתנהלות מול אש חיה, המסופקים לכבאים ולמפעלים וארגונים גדולים כמו אלביט ורפא"ל העורכים באמצעותם הדרכות לעובדיהם. ציוד ההדרכה מסופק מהחברה ההולנדית FIREWARE ידוע כאטרקטיבי, זול ואמין.

לאחרונה החברה ייבאה מערכות חדשות ומתוחכמות למניעת אש, הפועלות על ידי הורדת חמצן באופן בטוח לאנשים הנמצאים במוקד האש, כשבמקביל הן מונעות אפשרות של בעירה במקום. "זה מציל רכוש וקודם כל מציל חיים. חלק מהמערכות מתאימות גם לשריפות גדולות כגון שריפות יער ודורשות שימוש מועט של מים. הלקוחות יודעים שלמוצרים 'יש אבא ואמא', שלקוח תמיד יקבל מענה מידי ואישי לכל בעיה. זה מאה אחוז זמינות ב-NO TIME".

החברה נותנת פתרונות שירות בכל הארץ כשהמוצרים שהיא מייבאת מאוחסנים במחסן גדול הסמוך לנמל חיפה ומשם הם מופצים לכל מקום. גם בזכות הקשר ההדוק עם שירותי כבאות והצלה, אנשי גאהט נמצאים כל הזמן בשטח. "אנחנו משקיעים בציוד איכותי ומחפשים כל הזמן את הפתרונות הכי מתקדמים בתחום", אומר דה-בר, "בשוק מכירים אותנו כבר שנים רבות, והלקוחות יודעים שאצלנו הם יקבלו מוצר טוב, מחירים הוגנים ושאני תמיד עומד במילה שלי".

אחרי שנים שעבד כשכיר בחברה אחרת בתחום, דה –בר החליט לפתוח את גאהט. "כבר הכרתי את השוק, את הספקים בתחום, ידעתי שאני יכול לחדש ואכן פרצתי דרך, למשל במאגרי כיבוי אש – הבאתי מוצר שלא היה עד אז בישראל ; מאגרי מים מאושרים עם תקן כיבוי אש המחובר עם ברגים בלבד. זהו מוצר בטיחותי מאוד שמותקן במהירות שיא. צריך להבין שעד אז, ריתכו את המתקנים בשטח בתהליך שכלל הרבה לכלוך וזמן מיותר. המוצר שאני הבאתי הוא קל להתקנה ומורכב בצורה נקיה ובטוחה. אחר כך המתחרים שלי התחילו לחקות אותי אבל אני מכיר את השוק הזה הרבה יותר מהם, הניסיון שלי יותר עשיר והלקוחות יודעים שיש להם על מי לסמוך".

תגובות

להשאיר תגובה