חדש על המדף

המותג הקולינרי "מאסטר שף"  משיק  לראשונה ממרח חרדל בבקבוק לחיץ,  נוח וקל לשימוש. ממרח החרדל החדש בטכנולוגית הבקבוק הלחיץ,  מאפשר להוסיף את החרדל בכמות מדויקת ומושלמת לכל מנה.הנוחות של הבקבוק הלחיץ אידיאלית לשדרוג כריכים, נקניקיות, המבורגרים, רטבים, סלטים וכל מנה בטעמו המיוחד של החרדל.

 

עוד מ-'מאסטר שף' שני מוצרים חדשים: נודלס ביצים דקות ונודלס ביצים רחבות, המיוצרים במזרח הרחוק. אטריות (נודלס) של מאסטר שף מיוצרות בסין, ארץ המקור, והן מכילות שילוב של קמח חיטה וביצים, מה שנותן להן את הגוון הצהוב שלהן ולמנה מראה אותנטי.  שני סוגי הנודלס מגיעים בצורה של אטריות שטוחות ב-2 עוביים, עבות ודקות. הנודלס ארוזים בצורת "עוגות" של אטריות – 8 יחידות בשקית, ומתאימים להקפצה, בישול, טיגון וכתוספת למרק.

 

"מעדני יחיעם" משיקה מוצר נקניקיות נקניקיות פרגיות מבשר עוף צעיר (פרגית), ללא גלוטן וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט  המשווק באריזת 400 גרם.

קבוצת היבוא של ויסוצקי מרחיבה את המותג מקוויטיס ומביאה לארץ את JAFFA JONUTS, דונטס במילוי תפוז עם ציפוי מעודן של שוקולד מריר, ואת OLALA, עוגות סופלה אישיות נמסות בפה.

מותג קפה נמס עלית עם המענה המושלם להכנת משקה קפה סופר מפנק בטעמים חדשים – קרמל ואגוזי לוז. בסדרה טעמים נוספים – קפוצ'ינו בטעם וניל וקלאסי. כל מארז מכיל 10 מנות אישיות מדודות ואופן ההכנה הינו פשוט, קליל ונוח: רק למזוג מים חמים והמשקה כבר אצלכם מוכן.

המותג יכין של חברת זנלכל יוצא לראשונה מהשימורים לזירת הקפואים ומשיק את סדרת "בריאבוע" – סדרת מוצרים קפואים ששומרים על ערכים תזונתיים, שפותחה בישראל וכוללת משפחת קוביות תיבול לצד קוביות סופר-פוד לשימוש קל, זמין ונוח

קוקה-קולה משיקה פחית בטעם חדש שנוצר בשיתוף עם בינה מלאכותית. לראשונה, טעם עתידני שנוצר בשילוב של יד אדם ובינה מלאכותית, אשר עתיד לעורר השראה בקרב הקהל הישראלי.

ב״זוגלובק״ עושים השקה כפולה. הראשונה- ״מאדם פרז״ – סדרת ארוחות מוכנות לחימום במיקרו, כמו ספגטי בולונז ועוד. את המוצרים ניתן להשיג באמצעות יאנגו דלי.

ההשקה השניה, היא של סדרת בשרים בסגנון דיינר אמריקאי, הכוללת בשר מפורק בבישול ארוך וסלופי ג'ו, שניתן להשיג ברשת שופרסל וברשתות השיווק.

 

תגובות

להשאיר תגובה