מסלולי סיור חדשים, "קשקושי קירות" לכל המשפחה, פעילויות דיגיטליות, הרצאות וערבי עיון ועודמוזיאון ארצות המקרא ירושלים מיסודם של ד"ר אלי (ז"ל) ובתיה בורובסקי חוגג 30 שנה להקמתו ומזמין את הקהל הרחב לבקר במוזיאון, בתערוכות ובמגוון אירועים.

1 אוגוסט 2022 – 18 אוקטובר 2022

לכבוד חגיגות ה 30 מוזיאון ארצות המקרא בירושלים מציע למבקרים מסלולי סיור חדשים:

"ארכיאו-לוגו!" מסלול מפתיע במיוחד על המקור וההשראה של השמות והלוגואים של כמה מהחברות המוכרות בעולם כמו סובארו, נייקי, ורסאצ'ה ועוד.

"אוצרות המוזיאון" מסלול ביקור שיחשוף מוצגים ייחודיים והסיפורים שמאחוריהם

"המוצג שלי" מסלול אישי שעובר בין מוצגים שצוות המוזיאון אוהב במיוחד, כל אחד והבחירה שלו.

החופרת. צילום: נדב אריאלי

 
"קשקושי קירות – גרפיטי, פרסקו ואמנות העיטור" היא פעילות חדשה שמזמינה משפחות לחזור אל המקורות של אמנות עיטורי הקירות ולקבל הזדמנות נדירה לצייר על קירות המוזיאון ולהפוך לאמני גרפיטי בעצמכם!

החל מ 8.8.22 בימים א'-ה', בשבתות ובחול המועד סוכות.

פעילות למשפחות. קרדיט: עודד אנטמן

'מבוא לכַּשָּׁפוּת עתיקה' ערכת פעילות עצמית חדשה למשפחות שאיתה תחזרו אחורה בזמן ותכירו דמוית שונות. באמצעות חפצים משונים חידות ומשימות תלמדו לרקוח תרופות ולהכין קמעות רפואה.
סיורים מיוחדים, הרצאות וערבי עיון עם מיטב המומחים והחוקרים בתחומי ההיסטוריה, ארכיאולוגיה, גיאוגרפיה, סיפורי מסעות, קולינריה, אופנה ועוד מתקיימים בימי רביעי בשעה 19:00 ואחת לחודש בימי שישי בשעה 11:00. כמו כן מדי יום (בשעה 11:00) מתקיימים סיורים מודרכים בתצוגת הקבע ובתערוכות המיוחדות.

אתם מוזמנים להעשיר את הביקור במוזיאון גם עם הפלטפורמה הדיגיטלית של המוזיאון, אליה תוכלו להתחבר באמצעות הטלפון החכם וליהנות ממבחר מדריכים קוליים, משחקונים והפעלות בתערוכות המוזיאון (פרטים בקופת המוזיאון).

ובעקבות ההצלחה, אנחנו ממשיכים עם פעילות שבת לכל המשפחה, הסיור התיאטרלי "החופרת". בואו לעזור ל"ארכיאולוגית החופרת ד"ר רננה תל-יה" לפצח את כתב החידה המסתורי והעתיק שנמצא במרתפי המוזיאון.

בתאריכים 6.8 / 29.10 / 19.11 / 3.12

סדרת המפגשים לאימהות ואבות בתקופת הלידה נמשכת – סיור במוזיאון וסדנאות יצירה על הורות, לידה, משפחתיות ועוד. בתאריכים 12.9/ 31.10 / 21.11

לכבוד חגיגות ה 30 מחיר כניסה מיוחד של 30 ₪ למבוגר ו 15 ₪ לילד / גמלאי

כל הפרטים המלאים והזמנת כרטיסים באתר: www.blmj.org

תגובות

להשאיר תגובה