התחלתם כבר לתכנן את התחפושת? כדאי שתקפצו גם ליס פלאנט בירושלים וראשל"צ, כי מחכה לכם שם ב-11.1.3 פסטיבל עם מגוון פעילויות בנושא דרדסים. למשל תוכלו ליצור שלט לחדר עם דרדסבא או להכנס לבית של היצורים האהובים

זה הולך להיות פורים שמח ומבדח במיוחד ביס פלאנט ירושלים וראשל"צ ובבאר שבע שם גם יחכה לכם גלגל פרסים. הדרדסים מגיעים לפסטיבל יצירה לכל המשפחה.

במסגרת הפסטיבל ייהנו הילדים ממגוון פעילויות בנושא דרדסים: מתחם "יוצרים עם דרדסבא"- יצירת שלט לחדר ממגוון חומרי יצירה מדורדסים, מתחם "תמונה מדורדסת"- מתחם צילום חוויתי עם תמונה למזכרת ומתחם היצירה "בבית של הדרדסים" בו תוכלו ליצור צנצנות מקושטות בצורת פטרייה.

מתי? בין התאריכים 11-13/3 בין השעות 11:00-14:00 ו-15:00-18:00, יס פלאנט ראשון לציון ויס פלאנט ירושלים – הכניסה חופשית

ביס פלאנט באר שבע תוכלו למצוא גלגל פרסים שיוצב בלובי הקולנוע בין התאריכים 3 /12-13. רוכשי הכרטיסים יוזמנו לסובב את הגלגל ולזכות במגוון פרסים כגון: 1+1 על כרטיס רגיל, 1+1 על כרטיס ל-IMAX, פופקורן מתנה, שתייה מתנה ועוד הרבה הפתעות.

בנוסף, כבכל חג יחכו לכם הסרטים הגדולים בקולנוע: "לגו באטמן" מדובב בטרום בכורה, "מקס בעולם המים 2" , "לפני שאפול" ועוד. באולמות ה IMAX  וה- 4DX, הבלעדיים ליס פלאנט יוקרנו הסרטים "לוגאן" ו"קונג – אי הגולגולת" .

לפרטים על מועדי הסרטים:  http://www.yesplanet.co.il/

תגובות

להשאיר תגובה