״הכל מתחיל בדרך שלנו ובחזון כחברה״

ניב קצף, מנהל השיווק בחברת הענק הישראלית OIG שיווק והפצה על ההצלחה בשוק הישראלי, החזון של החברה והשאיפות לגדול ולצמוח, ועל התרומה להלומי הקרב. 

״או.אי.ג'י שיווק והפצה בע"מ הינה חברה משפחתית העוסקת בתחום הייצור, הייבוא והשיווק של מוצרי חשמל ביתיים מעל 25 שנה. את החברה ייסדו האחים איציק ועופר גבאי אשר שמים את הלקוח וחווית השירות בראש סדר העדיפויות. OiG שואפת להוביל ולהיות חוד החנית ביצירת מוצרי חשמל ביתיים המותאמים לצורכי הקהל הישראלי, תוך מתן דגש על חדשנות טכנולוגית, עיצוב עילי וחווית לקוח. לאור ניסיונם הרחב בענף, המוצרים המיוצרים והמשווקים נבחרים בקפידה ובדגש על חדשנות, ארסנל מוצרים רחב, איכות וזמינות המוצר לאורך זמן. בשנת 2018 חברת OiG החליטה על הקמת מותג חדש שיותאם ללקוח הישראלי. החברה הקימה את מותגי הפרמיום DAVO ו-DAVO PRO  ואת המותג NOVO. חברת OiG הינה הנציגה הבלעדית בישראל של מותגי היוקרה מבית  HUROM הקוריאני, ASCASO הספרדית, POLTI  האיטלקי, Blendtec ו- NUTRIBULLET האמריקאים, RITTER הגרמני, ומותגים נוספים. לכל המוצרים מספקת החברה שירות מקצועי, זמין ויעיל בפריסה ארצית מלאה. כחלק מהפיתוח העסקי של החברה נלקחה החלטה על בניית מתחם חדש עבור משרדי ההנהלה ומרכז לוגיסטי בעלות של 20 מיליון שקל, הוקם בנוסף מרכז הסדנאות והדרכות בעלות של 3.5 מילון שקל. המתחם ממוקם באזור התעשייה מרכז עינב במודיעין. במטה החברה פועל מרכז סדנאות המפעיל סדנאות הכרות והדרכה וסדנאות מקצועיות על בסיס שבועי. במתחם פועלת גם חנות היבואן אשר מציג את המגוון הרחב של מוצרי החברה. החברה משתתפת באופן קבוע בתערוכות וכנסים מקצועיים בארץ ובעולם במטרה לזהות את החידושים המובילים, ואת היצרנים האמינים והאיכותיים ביותר בכל תחום על מנת להביאם לארץ. מוצרי החברה נמצאים בלמעלה מ 400 נקודות מכירה ארציות, ביניהם רשתות כמו א.ל.מ, מחסני חשמל, טרקלין חשמל, חנויות פרטיות ואתרי סחר מובילים״.

ספר על המותג DAVO PRO

״‏DAVO הינו מותג הפרמיום מבית או.אי.ג׳י, DAVO הינו שם נרדף הינו לאיכות, טכנולוגיות מתקדמות, אמינות ובעיקר מוצרים אמינים לכל החיים.מוצרי החשמל של מותג DAVO מציגים איכויות בלתי מתפשרות, נבדקים לשימוש לשנים רבות ומבטיחים אמינות ואיכות של מותג עילית.DAVO PRO הינו מותג  פרימיום ישראלי בו נמנים מוצרי חשמל קטנים למטבח המותאמים לקונדיטורים, שפים, אופים חובבים ובשלנים בישראל.חברתינו מפתחת מוצרים המותאמים לצרכן הישראלי  מתייעצת ובוחנת את המוצרים עם מיטב בעלי המקצוע בתחום המטבח המקצועי.משפים וקונדטורים, אופים ומנהלי מגמות בבתי ספר מובילים בארץ.אנו מכשירים את אנשי המכירות בחנויות החשמל  ואת לקוחות החברה באמצעות סדנאות הדרכה חווייתיות, מעניקים מידע על המוצרים, טיפים לשימוש וסקירה על מוצרים חדשים.אנו מאמינים כי הלקוחות שלנו הם השגרירים שלנו״.

מה בעצם עבודתך כוללת- כמנהל השיווק בחברה אני עוסק בכל הקשור לגיבוש אסטרטגיות השיווק במותגי החברה והוצאתם לפועל בהתאם לחזון, ליעדים ולמטרות השנתיות והדו שנתיות.

״אני עוסק בכל תחום הפיתוח העסקי (שתחת השיווק) כמו יצירת מדיות חדשות, שימוש באמצעים טכנולוגיים, מיצוב המותגים, הפקת תכנים שיווקיים, יצירת שיתופי פעולה וקידום הפעילויות בקרב הלקוחות .העבודה כוללת קשר יום יומי מול הספקים השונים וניהול מערך עובדי השיווק הפנים ארגווניים ניהול התקשורת ופעילות מול הספקים בחו"ל״.

מה שאיפות המותג בטווח הקצר והארוך?

״השאיפה המרכזית שלנו כחברה היא ליצור קהילה רחבה ומשמעותית שיודעת לשוחח ולהעביר מידע בין החברים, לעזור לזולת וליצור חיבורים.מטרה נוספת וחשובה מאוד היא להביא לידי ביטוי את הבידול שלנו כחברה שמייבאת מותגי יוקרה ומתאימה את עצמה לצרכנים שלה.ככל שנוכל להתמיד בדרך הזו נייצר גידול טבעי ברמת החשיפה והמכר של המוצרים.במותג דאבו השאיפה שלנו לצאת כבר בשנה הקורבה לחו"ל ולהמשיך ולפתח מוצרים שמותאמים לצרכנים שלנו״.

ספר לנו על הפעילות שקיימתם עם אמנים שהביאו לידי ביטוי את כישוריהם על גבי המכשירים של חברתכם?

״כחלק מהחיבור שלנו כמותג ישראלי (דאבו פרו )לקהל הישראלי התחלנו ביצירת חיבורים עם אומנים ישראלים שייתנו ביטוי אומנותי על היצירות שלנו במספר קטגוריות שבראשם קטגורית המיקסרים.זאת פעילות שאנחנו מאוד גאים בה, אנחנו מאוד מאמינים בחיבור בין האומנות הישראלית למוצרים שלנו.יש פה הרבה מאוד חדשנות ואמירה, רק לאחרונה יצרנו עיצוב שמחבר אותנו למצב בארץ עם מיקסר שעיצב לנו יוסי ארביב.החיבור עם האומנים הוא לא רק שלנו ובקרוב כל לקוח שירכוש מיקסר יוכל לשבת עם אומן ולהביא לידי ביטוי את עצמו על גבי המכשיר״.

צילום: נטע פישר
צילום: נטע פישר

זכורה לנו גם פעילות חברתית למען הלומי קרב ובני משפחותיהם. תרצה לספר?

בחג שבועות האחרון, שף-קונדיטור קרן ואיציק קדוש, בעלי ׳קפה קדוש׳ בשיתוף המותג DAVO PRO ומיטב השפים בישראל, הפיקו לקראת חג השבועות חוברת מתכונים דיגיטלית שכל ההכנסות ממכירתה הועברו כתרומה לעמותת ״האגודה לבריאות הציבור״ המעניקה בין השאר שירותי חונכות לילדים להורים נכי צה״ל המתמודדים עם פוסט טראומה, פגיעה נפשית או פגיעת ראש. ילדים להורים הלומי קרב חווים טראומה קשה פוסט טראומה, פגיעה נפשית או פגיעת ראש. ילדים להורים הלומי קרב חווים טראומה קשה מאוד ונאלצים להתמודד בחיי היומיום עם קשיים מורכבים ביותר לצד ההורה הפוסט טראומטי. מטרת החונכות היא ללוות את הילד בחיי היומיום שלו ולסייע לו בתחומים שונים.

הישראלים קונים בתקופה הזאת או שעדיין ממתינים לראות מה יקרה בשדה הקרב שמשפיע על הכלכלה כמו בתקופת הקורונה?

״גם בעת הזו הצרכן הישראלי נמצא יותר בבית ולכן באופן טבעי נמשך למטבח, ולכן המגמה אצלנו עדין חיובית, אנחנו עדים לזה שהכניסה למטבח משחררת והיא פשוט תרפיה לנפש.עצם העובדה שאנחנו פועלים בתוך קהילה משתפת וקשובה יוצרת עבורנו את החיבור לצרכנים שלנו והנאמנות היא הדדית״.

איך זה שהמוצרים שלכם, שחלקם יקרים מאוד לעומת המתחרים, נמכרים מאוד ומועדפים ע״י רבים?

״הכל מתחיל בדרך שלנו ובחזון כחברה, אנחנו רואים את הלקוח שלנו כשותף לדרך אנחנו לא פוגשים אותו רק בקופה ולכן המעטפת שבנינו, ממרכז הסדנאות, קבוצות הפייסבוק והוואצאפ, הפעילות עם מובילי דעה שנותנים מענה נוסף לצרכן ,החיבור עם בתי הספר ואנשי המקצוע הטובים בארץ  מייצרים ערכים שבסוף מונגשים ללקוחות.כמובן ואי אפשר להתעלם מכך שהמוצרים עצמם הם מוצרי פרימיום ברמת האיכות הגבהה ביותר בכל מוצר מושקעים לא מעת שעות פיתוח ומשאבים, אנחנו לא מתפשרים על איכות חומרי הגלם  מהם המוצרים מיוצרים, אנחנו קשובים לצרכן ועושים את ההתאמות לצרכים האמיתיים תוך כדי תנועה.

מה היחודיות של חברתכם?

״גאווה ישראלית, אנחנו גאים להיות חברה המחזיקה במותגים ישראלים המותאמים בדיוק לצרכנים הישראלים, חשיבה שונה ויצירתית:
בזכותה אנחנו מפתחים רעיונות חדשים ומקוריים למימוש חזון חווית הלקוח הייחודית שלנו, התפתחות והתקדמות טכנולוגית מתמדת: חוד החנית שלנו הוא הפיתוח העסקי, תחתיו אנו מפתחים את מוצרי הפרימיום הבאים.

-מרכז סדנאות: מספק מגוון אדיר של תכנים עבור הלקוחות שלנו. מרכז זה הוקם כחלק מפיתוח חווית הלקוח שלנו.

-שירות ברמה גבוהה:
אנו מתחילים ללוות את הלקוחות שלנו ביום הרכישה ושם מערכת היחסים רק מתחילה. אנחנו מאמינים במוצרים איכותיים לטווח ארוך וגם במערכות יחסים ארוכות עם הלקוחות שלנו

וכמובן קהילתיות-מטרה חשובה ביותר עבורנו שכל לקוח ירגיש שהוא חלק מאיתנו, שותף לפעילויות, נמצא בערוץ ישיר מולנו ואנו זמינים בכל עת עבורו כדי לספק את צרכיו ולתת מענה אולטימטיבי״.

תגובות

להשאיר תגובה