סיבות טובות להעביר חופש בירושלים

אוטוטו החזרה לבתי הספר והגנים ולשגרה מבורכת, אבל, עדיין נשארו כמה ימים להעביר בכיף אז אם עדיין לא ביקרתם הקיץ בירושלים זה הזמן.  מהרו ונצלו את הימים האחרונים לדגום את שפע הפעילויות והאטרקציות שיש בעיר ותהנו ממזג אוויר נעים גם בקיץ.

ממלכת פליימוביל בגן הבוטני

מה בתכנית?: 60 אלף מבקרים לא טועים. ממלכת פליימוביל בגן הבוטני שהוכתרה כאירוע הגדול של קיץ 2018 בישראל ועברה כבר את 60 אלף המבקרים מזמינה אתכם ליהנות עם הילדים באטרקציה גדושה הפעלות וחוויות כמו ספינת פיראטים ענקית, טירות קסומות, בובות פליימוביל ענקיות, 25 תחנות הפעלה ומתקנים לילדים הכוללות ספורט אתגרי כמו אומגות, מגלשות, מסלולי מכשולים, קיר טיפוס ועוד. בממלכת פליימוביל יכולים הילדים לשחק במשחקי פליימוביל, לבנות וליצור כיד הדמיון הטובה עליהם, ליהנות מפינות כיבוי אש ומשטרה עם כבאית אמתית וניידת משטרה, לרוץ ברחבי הגן ולהתנסות בפעילות ספורט אתגרי. בנוסף מופעלות בגן תחנות להכרת הצמחים הטבע ועולמות נוספים. חלק מהפעילות נמצא ב'שביל התגליות' בו מוזמנים ההורים עם הילדים לחפש זהב, לשחק עם מים, ליהנות ממשחקי חול ועוד.

אחרי שביקרתם, כנסו לדף הפייסבוק של הגן הבוטני ותוכלו להשתתף בתחרות 'נהנים ממליצים טסים' –   המליצו לאחרים מה הכי אהבתם בגן ומה הכי כדאי לעשות בממלכה ואולי תזכו בפרס – כרטיס טיסה לביקור בפארק פליימוביל בגרמניה.

היכן?: הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם.

מתי?:  עד ה-31 באוגוסט 2018. ראשון עד חמישי בוקר בין 09:00-13:00 ערב בין 16:00-21:30

שישי – 09:00  13:00 שבת – סגור. כניסה אחרונה כשעה לפני סגירה.

עלות: כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪  מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1

כרטיסים מוזלים בוועדים השונים ובמועדוני כוחות הביטחון.

לפרטים והזמנת כרטיסים: בימות 6226* באתר https://www.playmobilisrael.com/

אייסלנד – החלקה על הקרח

מה בתכנית?: מהרו למתחם 'אייסלנד' באצטדיון ארנה שייסגר בדיוק בסוף אוגוסט. זהו מתחם ההחלקה הגדול והחדיש ביותר בארץ המשתרע על שטח של כ-1800 מ"ר, מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.

לטובת הגיל הרך הובאו השנה ל'אייסלנד' לראשונה בובות בצורת פילים המאפשרים לשני ילדים לשבת יחד ולהחליק כאשר אחד ההורים מנווט מאחורה, זאת בנוסף לבובות כלבי הים והפינגווינים שמסייעים לקטנים. צוות הדרכה מקצועי ומיומן עומד לרשותכם ובנוסף, נרכשו עשרות זוגות נעליים מותאמות להחלקה על הקרח.

היכן? אצטדיון ארנה בירושלים

מתי? עד 31.8.2018, בין השעות 09:00-22:00

עלות30 ₪ מגיל 5 עד 18 – 40 ₪ מגיל 18

ההחלקה 45 דקות ומגיל 5 ומעלה. אין מכירת כרטיסים מוקדמת רק בקופה בזמן פעילות. המתחם נגיש

כניסה אחרונה בשעה 21:00  ניתן לרכוש עזרים להחלקה על בסיס מקום פנוי בעלות של 5 ₪ בלבד.

לפרטים נוספים: טל׳ קופות: 02-6424040

על הקצה תערוכת הקיץ הבינלאומית במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד

מה בתכנית?: מתי הלכתם על חבל דק? או בחנתם את עצמכם עד כמה אתם מוכנים לקחת סיכונים? רבות דובר הקיץ על התערוכה 'המשוגעת' הזאת שמזמינה את הילדים וההורים לבוא ולקחת סיכונים. לא לעמוד מהצד לא להבהל אלא להעיז. ב"על הקצה" תתכוננו לקחת סיכונים אתם מוזמנים ליהנות מעמדות אינטראקטיביות בהם תבחנו את עצמכם עד כמה אתם מוכנים ללכת רחוק. בין העמדות הבולטות: רולטה חשמלית קבוצתית, הליכה על חבל דק, משקפיים המדמים הליכה בשכרות, עמדת התחשמלות (במיוחד השיער),  עמדות 'בחן את עצמך', סרטונים שיבחנו האם אתם נוטלי סיכונים ויעניקו לכם הערכה אישית ושלל פעילויות נוספות. ה

תערוכה במסגרת עונת ישראל צרפת 2018.

היכן?: מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד קריית המוזיאונים.

מתי? במהלך אוגוסט בלבד – בכל יום בין 10 ל-19 בשישי בין 10-14 שבת בין 10-17.

עלות: ילדים עד גיל 5 כניסה חינם. מחיר קיץ מיוחד:  ילד/מבוגר 60 ₪, כרטיס משפחתי 220 ₪

הנחות למחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים, מועדוני לקוחות

02-6544888 https://www.mada.org.il/

סיורים תיאטרליים במוזיאון המוסיקה העברי בנחלת שבעה

מה בתכנית?: בכל יום נערכים במוזיאון סיורים מוזיקליים תיאטרליים לכל המשפחה בשילוב תלבושות ודמויות היישר מארצות הגלות. בנוסף יכולים המבקרים ליהנות מהדגמות בכ-250 כלי נגינה נדירים וייחודיים שהגיעו מהתפוצות ומוצגים במוזיאון, שירים, ניגונים וסיפורים מרתקים.

המבקרים מוזמנים לצאת לסיור עצמאי ברחבי המוזיאון בעזרת 'סבא לוי', המדריך הווירטואלי המלווה את מבקרי המוזיאון. את סבא לוי יוכלו המבקרים להכיר באמצעות הטאבלט הניתן בכניסה למוזיאון איתו מסיירים בחללי המוזיאון. במוזיאון 7 חללי תצוגה. כל חלל מוקדש לאזור אחר ממנו הגיעו היהודים ובו כלי נגינה אותנטיים ומשחקים אינטראקטיביים שונים וייחודיים. שבעת החללים הם: מרכז אסיה, מרוקו אנדלוסיה, עיראק סוריה מצרים והודו, ארצות אירופה, ארצות הבלקן, אפריקה-תימן והחלל העברי המוקדש לקיבוץ הגלויות ולעבר המוסיקלי המיוחד של ארץ ישראל וירושלים.

היכן: מוזיאון המוזיקה העברי – יואל משה סולומון 10 נחלת שבעה.

מתי: אוגוסט – בין השעות 09:30-20:00 חמישי עד 21:00 שישי עד 14:00.

עלות: כרטיס רגיל 50 ₪ אזרח ותיק/ ילד מגיל 5 ומעלה – 40 ₪ סטודנט 35 ₪ חייל 30 ₪.

לפרטים נוספים ותיאום הגעה מראש בלבד בטלפון 02-5406505.

'מעלית הזמן בירושלים' חוגגת 20 שנה

מעלית הזמן בירושלים, האטרקציה הייחודית לכל המשפחה חוגגת 20 שנה ואת המבקר ה-2.5 מיליון, ומזמינה אתכם להנות גם הקיץ ממסע חדשני ורב חושי הכולל 4 מיצגים ייחודים המוקרנים באולם מעוצב חדשני וטכנולוגי שאין כמותו בירושלים.

ארבעת המיצגים החדשניים המשלבים אפקטים ייחודיים כוללים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל.

האולם בו מוקרנים המיצגים כולל 250  מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104 מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).

היכןמעלית הזמן בירושלים רחוב יצחק קריב 6 שד' ממילא ירושלים

מתי?  אוגוסט –  א'-ה' 10:00-22:00 מיצג אחרון ב-21:20 ובשישי מ-10:00-14:00 סגור בשבת.

כניסה מגיל 5 ומעלה בלבד ובתיאום מראש בלבד

עלות54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  לרוכשים דרך האתר. הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים

לפרטים נוספים: 02-6248381 ובאתר www.time-elevator.co.il

 

J TICKET כרטיס משולב באתרי הרובע היהודי

מה בתכנית?: החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים, יזמה לרגל הקיץ ולקראת החגים את JTICKET – כרטיס משולב ומוזל של האטרקציות והאתרים השווים בעיר העתיקה. מדובר במיזם שמטרתו להקל על התייר והמשפחות המטיילות בבחירת האתרים והפעילויות ולהפחית בעלויות. את הכרטיסים ניתן לרכוש באתרי התיירות ברובע. הכרטיס ניתן למימוש במשך חודש, כאשר מימוש כל כניסה לאתר או כל פעילות אחרת הינה חד פעמית.

ניתן לבחור חמש אטרקציות/פעילויות/אתרים מהרשימה המוצעת: הבית השרוף, בית הכנסת החורבה, ארבעת בתי הכנסת הספרדיים, מרכז מורשת הקראים, המגדל הישראלי (חווית התנ"ך), טיילת החומות (צפוני או דרומי), הרובע הרודיאני, הגן הארכיאולוגי מרכז דוידסון, רכבת הכותל (צד אחד), חצר הישוב הישן, לחיות את התנ"ך, גיבורים בדרך אליך (חוויית התנ"ך בקרדו), ארבעת בתי הכנסת הספרדים, קפה ומאפה, בית פלוגות הכותל, מרכז אריאל מרכז מנחם בגין.

היכן: אתרי הרובע היהודי בעיר העתיקה.

מתי יולי אוגוסט 2018 עלות:  כרטיס כניסה בודד – חמישה אתרים לבחירה – 75 ₪

כרטיס משפחתי לזוג עם שני ילדים עם חמישה אתרים לבחירה  –  155  ₪  או כרטיס משפחתי מורחב לזוג עם שלשה ילדים ומעלה עם חמישה אתרים לבחירה – 225 ₪

מתחם בריכות חדיש וכייפי לכל המשפחה ומגלשת מים  – חדש בתיירות רמת רחל

צמוד למלון רמת רחל (קיבוץ רמת רחל) נפתח הקיץ מתחם קאנטרי קלאב חדיש ומתקדם המציע לאורחי המלון ולקהל הרחב מתקני נופש וספורט לכל המשפחה. המתחם שמשתרע על פני כ-4500 מ"ר כולל מספר מתחמי בריכות לילדים עם דמויות מהאגדות המשמשות כמתקני מים מותאמים לילדים ובריכת מסלולים חצי אולימפית לגדולים ובנוסף במקום מגלשת מים שאורכה כ-100 מטר.  אל תפספסו את מגוון הפעילויות והאטרקציות היחודיות כל כך ביניהם סיורים וטיולים הכוללים את הכרת החקלאות האורגנית שסביב המלון: סיור במטעים והכרת מכוורות הדבש המייצרים כחצי טון דבש מדי שנה, טיול בפארק עצי הזית המעוצבים שהפכו לסמל המקום קטיף תותי קיץ ייחודיים (בעונה: אוגוסט/ספטמבר), ביקור בגן ארכיאולוגי מרשים המעניק הצצה להיסטוריה של המקום, סדנאות בחווה אקולוגית עכשווית, ביקור בפינת חי ידידותית, מרחבים ירוקים, חורש טבעי ועוד.

היכן? קאנטרי קלאב רמת רחל – תיירות רמת רחל

לפרטים נוספיםhttp://www.rclub.co.il/  או   02-6702670

 

יום אחד בעיר לא מספיק ובא לכם להשאר ללילה? קבלו כמה המלצות ללינה עם המשפחה:

מלון IBIS  צמוד לכיכר ציון, בלב ליבה של העיר, מאפשר לחוות את ירושלים מחלונות החדרים ומעצם קרבתו לכל מה שקורה בעיר. המלון הירושלמי משתייך לקטגוריית ibis Red, והינו המלון הראשון של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת אקור (Accor) בישראל. המלון כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים בעיצוב צעיר ואורבני, ומציע לאורחיו WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים, ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בין השעות 06:30-10:00, וארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 04:00-06:30 ו- 10:00-12:00. בנוסף, עומד לרשות המבקרים בר המציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות פאי, פלטת גבינות 24/7.

מבצע קיץ גם לחודש ספטמבר לא כולל חגים – 555 ₪ ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר

פרטים נוספים בטלפון 073-222-88-88   

 

 

מלון אמריקן קולוני: שימש בעבר כארמונו המפואר של הפאשה בירושלים, אמריקן קולונו הוא המלון הראשון והוותיק בעיר הממוקם בליבה של ירושלים ובעל מסורת של איכות ושירות כבר למעלה מ-120 שנה.

אמריקן קולוני הינו חלק מארגון בתי המלון היוקרתי "The Leading Hotels of the World" המחייב אותו לשמור על רמת שירות ואירוח מהטובים בעולם. לאחרונה נבחר המלון בפעם השלישית, והשנייה ברציפות בתואר מלון הבוטיק הטוב בישראל על ידי ""World Travel Awards.

אורחי ומבקרי מלון אמריקן קולוני מוזמנים לסעוד באחת מהמסעדות או הברים המפורסמים שברשותו וביניהם:

מסעדת ואל (Val's Brasserie) המשקיפה אל הבריכה בה ניתן ליהנות ממנות מקומיות ואירופאיות.

בר המרתף, מקום מפלט אינטימי ומרגיע, ניחן באווירה מזרחית של המאה ה-19. ממוקם במרתף עשוי אבן ירושלמית מקורית, וכולל פינות ישיבה.

בר הקיץ בגינה הקסומה והמלכותית של המלון, בו ניתן ליהנות מארוחה טובה, מעל ל-100 סוגי קוקטיילים ובילוי במזג האוויר הירושלמי המצוין.

'קפה הטרסה' בית קפה המציע מגוון משקאות ונשנושים, בסמוך לחנויות המלון וצופה אל חזית המלון המדהים ביופיו.

לואי ונסן 1, ירושלים, 02-627-9777 www.americalcolony.com  

 

תגובות

להשאיר תגובה