בשבוע שעבר התקיים טקס חנוכת סניף משנה מזרח ירושלים החדש של ביטוח לאומי. לביטוח הלאומי  23 סניפים ראשיים המבוזרים גיאוגרפית, ולהם כ62 סניפי משנה ומרכזי שירות בכל רחבי הארץ. הסניף החדש ממוקם בשדרות חיים בר לב 16 והוא ישרת כ-350,000 תושבי מזרח ירושלים.

הסניף משתרע על שטח של 2600 מ"ר, ונבנה בהתאם לכללי הנגישות. הסניף כולל חניות נכים, עמדות שירות נגישות, מערכות הגברה לכבדי שמיעה, מערכת הכוונה קולית וכו'.

המבנה החדש מחליף את הסניף הקודם ששטחו היה בסה"כ 350 מ"ר והיה קטן מלהכיל את מספר הפונים אליו. בשנת 2018, הגיעו כ-80,000 תושבים לקבל שירות בסניף.

בסניף החדש מוטמעת מערכת לניהול תורים שנכנסה לאחרונה לפעילות בסניפי הביטוח הלאומי בכל הארץ. כך שגם תושבי מזרח ירושלים יכולים להזמין תור מראש אונליין ולקבל שירות מבלי להמתין בתור. הציבור מוזמן לבוא למשכן החדש והמרווח, וליהנות משירות נעים, יעיל ואיכותי.

הטקס התקיים במעמד ובהשתתפות:שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ח"כ חיים כץ, ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון המנהל הכללי של ביטוח לאומי, מר מאיר שפיגלר וכן, אנשי ציבור, נציגי הקהילה והביטוח הלאומי.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי : "מטרתנו להנגיש את השירות לכל תושבי המדינה, הן בשירותים הדיגיטליים המפותחים שלנו והן בהנגשה הפיזית. הסניף החדש שנבנה הינו גדול, מרווח ומכבד שמאפשר להעניק שירות איכותי לציבור הפונים. אנו נמשיך ונפעל לפתוח מרכזי שירות נוספים ברחבי הארץ. המוסד לביטוח לאומי פועל רבות לשיפור השירות וחווית הלקוח, המגמה הבולטת שאנו מובילים היא מיצוי זכויות באופן דיגיטלי, כמו הגשת מסמכים ללא צורך בהגעה פיזית לסניף וקבלת זכאות לקצבה על בסיס מסמכים רפואיים.

שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ח"כ חיים כץ: "בהשקעה של עשרות מיליוני ש"ח, הקמנו את הסניף המתקדם ביותר של ביטוח לאומי, שיעניק שירות איכותי ליותר מ-300 אלף תושבים. המדיניות שלי היא ברורה – מי שמגיע לו לקבל סיוע צריך לקבל אותו במינימום בירוקרטיה והמוסד לביטוח לאומי פועל רבות לשיפור השירות. אני מאחל הצלחה רבה להנהלת הסניף ולעובדים. המשיכו לסייע במימוש זכויות האזרח ברגישות יתרה".

תגובות

להשאיר תגובה