בצל המלחמה: מסע "עקבים של אהבה" למען שיקום ילדים ובני נוער חוזר גם השנה

מסע "עקבים של אהבה", חוזר זאת השנה השישית ויתקיים בנופים הקסומים של הרי יהודה בין התאריכים 27-29 לפברואר 2024, במטרה לגייס תרומות למען שיקומם של ילדים ובני נוער עם מוגבלויות המטופלים בבית החולים השיקומי אלי"ן שבירושלים. 

במסגרת המסע ניתן להשתתף ביומיים עד שלושה ימים של צעידה במסלולים בדרגות קושי שונות, ולחוות אתגר ומאמץ כהזדהות עם הילדים ומשפחותיהם, המתמודדים עם אתגרים בלתי נתפסים מידי יום. 

מתווה המסע – 

המסע יכלול שתי קבוצות של מטיילים: קבוצה "אתגרית" – שתצעד כ-18 ק"מ ליום במסלול הכולל טיפוס, וקבוצה מתונה יותר שתצעד כ-10 ק"מ ליום. לכל קבוצה מדריכים מקצועיים, חובשים וצוות נוסף לאבטחה לסיוע לוגיסטי.

מעבר למסלולי ההליכה הספורטיביים, הדגש הוא גם בפן החברתי וכולל ארוחות משותפות, מתחם קמפינג, ערבים של שירה סביב המדורה ושיתוף בסיפורי שיקום והצלחה של ילדים אשר מתגברים על אתגרים בשגרה, ומצליחים כנגד כל הסיכויים, בעזרת צוות אלי"ן.  

נעמי ליברמן, מנכ"ל עמותת ידידי אלי"ן: ""מסע "עקבים של אהבה" מאפשר לאלה שיכולים ללכת, לעשות זאת עבור אלה שלא. התקווה והשאפתנות של הילדים המטופלים באלין, אלה שעובדים קשה ומשקמים את היכולות שלהם, הם נר לרגלי כולנו, מעוררים אצלינו השראה והם הסיבה שיותר ויותר צועדים מצטרפים אלינו כל שנה למסע הזה. מזמינים את כולכם לחוויה בלתי נשכחת, הרשמו עוד היום."

ד"ר מורית בארי, מנכ"לית בית חולים אלי"ן, שיוצאת למסע ההתרמה אף היא, מסבירה: " בית חולים אלי"ן הוא עמותה ללא כוונת רווח, המוקדש כולו לשיקום ילדים ובני נוער שנפגעו מתאונות דרכים, טיפולים אונקולוגיים או תאונות קשות. מתוך חוסר בתמיכה ממשלתית, העמותה מגייסת כספים בדרכים יצירתיות לטובת שיקום הילדים. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ביה"ח הרחיב את פעילותו לתמיכה בנפגעי המלחמה וביצע כמות גדולה של טיפולים שיקומיים מרחוק. בנוסף, יזמנו שיתופי פעולה עם חוקרים מובילים בתחום טראומה וחוסן לילדים ומבוגרים, במטרה להנגיש פלטפורמות דיגיטליות קיימות, שיעילותן הוכחה באזורי עימות אחרים בעולם. בנוסף, התגייסנו בעצמנו לסייע למשפחות שפונו מבתיהם בעקבות המלחמה וסייענו בהנגשה והתאמת החלל החדש לצרכים המיוחדים של הילדים בבתי המלון."

תנאי ההשתתפות בפרויקט: דמי רישום  בסך 1200 ש”ח / $400  וגיוס תרומות מינימלי עבור ילדי בית החולים אלי”ן. ניתן להירשם ישירות באתר אלי"ן – https://www.alynactive.org/event/hike/  

תגובות

להשאיר תגובה