בלב גבעת טל שבקרית אתא , שוכן הסטודיו לפילטיס של יפעת, מקום פסטורלי ושקט בחצר שכולה בוסתן ירוק באווירה קסומה, המציע מגוון שיעורי פילטיס בהתאמה אישית ובקבוצות קטנות ואינטימיות  תוך כדי חווית תרגול ולימוד ייחודית המאפשרת לכם תחושת איזון מושלם לגוף והנפש.

במסגרת פעילות הסטודיו תוכלו למצוא מגוון מסלולים המותאמים לסוג האימון שמתאים לכם, פילאטיס מזרון למתחילים, למתקדמים, לנשים בהריון ולנשים אחרי לידה ,בימי האביב והקיץ החמים תוכלו ליהנות משיעורי אקווה פילאטיס  המתקיימים בתוך בריכה מחוממת. הפעילות מתבצעת תוך שימת דגש על שיפור היציבה, חיזוק ושיפור גמישות הגוף ויצירת איזון.  הסטודיו מציע שימוש באביזרים ועזרים חדשניים כמו: קוביות יוגה ,טיאראקס, מצופים וכדורים מיוחדים המעצימים את חווית האימון.

אז מזה בעצם פילאטיס?

פילאטיס נחשב היום לשיטת האימון הבריאה ביותר התורמת רבות לאיזון הגוף והנפש, הוא מחטב את הגוף, והופך אותו לארוך יותר ומהודק, היציבה משתפרת , הישבן הופך מוצק יותר ובכלל הגמישות משתפרת מאוד,  התרגול בפילאטיס מחזק את שרירי רצפת האגן שזהו נושא מאוד חשוב עבור נשים ובאופן כללי מספק חווית אימון כיפית ומהנה במיוחד.

בנוסף הפילאטיס מיועד גם לספורטאים, שכן, לעיתים קרובות  ספורטאים עובדים חזק מידי ומפעילים קבוצות שריר גדולות בלבד ואינם מצליחים לבודד שרירים עמוקים וקטנים התומכים בעמוד השדרה ובשאר החלקים החשובים ולכן חשוב לדעת כי תרגול הפילאטיס מאפשר את ההשלמה הנכונה לכל שאר הפעילויות.

אקווה פילאטיס: זו שיטת תרגול מיוחדת במינה שמתבצעת בתוך המים ובטמפרטורה נעימה, מדובר בחוויה המספקת  תחושה של קלילות ורעננות רבה לתרגול, בנוסף כוח ההתנגדות שקיים במים מאפשר להוציא כמות מאוד גדולה של אנרגיה, השיעור נבנה בהתאמה ובליווי עזרים אטרקטיביים ומגוונים.

במסגרת האימון, יתלוו לשיעור צלילים של מוסיקה נעימה בקצב שאנטי בליווי הוראות עדינות של מדריכת הסטודיו, המפקחת על כל תנועה ונשימה שלך, כל תנועה נעשית מתוך ריכוז רב , דיוק ושמירה על נשימה נכונה,  המאפשרים התכנסות של הגוף והנפש פנימה למען חווית העצמה אישית, פיסית ורוחנית גם יחד.

בסטודיו של יפעת תוכלו להתנתק מהמולת היום ולקחת לעצמכם פיסת שלווה וזמן של טעינת מצטברים ,דרך תרגולים המותאמים לכן ובליווי אישי המעניק לכן תחושה שהשיעור הוא רק בשבילכן ולהנאתכן.

ניתן ליצור קשר בטלפון- 0548322450

 

תגובות

להשאיר תגובה