חדש על המדף

איירוויק, ענקית הריחות הבינלאומית, משיקה את אקטיב פרש, מוצר חדש ומהפכני המותאם למגוון חללים בבית מהסלון ועד למטבח ומשלב בין נטרול ריחות רעים בטכנולוגיה ייחודית מחד, ומאידך מפיץ ריחות מעולים במגוון ניחוחות. המוצר החדש, מבוסס רכיבים טבעיים ומועשר בשמנים אתריים, מנטרל באופן אוטומטי (24/7) את הריחות הלא נעימים בבית ומפיץ ריחות מושלמים, אשר מתאימים למגוון סגנונות.מלבד מגוון הריחות, ייחודו של המוצר, בכך שהוא אינו "מכסה" ריח רע בריח טוב כך שעשוי להתקבל שילוב של ריחות לא רצוי מה שנהוג לכנות "מקלחת צרפתית". הנטרול היעיל של הריחות הלא נעימים מאפשר בישום עדין ומתמשך של הבית באופן שהופך את חווית הכניסה והשהייה בבית לנעימות במיוחד.

תנובה, מרחיבה את קטגוריית תזונת הספורטאים, ומשיקה לראשונה בישראל משקה יוגורט GO בקרטון, המכיל חצי ליטר (500 מ"ל) עם 42 גרם חלבון ואחוז שומן נמוך של 0.5%. כוס משקה (200 מ"ל) מכילה 106 קלוריות בלבד. תכולת החלבון הגבוהה מאפשרת לספורטאים לצרוך הרבה חלבון במוצר אחד, שכן כמות החלבון היומית המומלצת עבורם היא 1.5-2 גרם חלבון לכל ק"ג משקל גוף.

לאחר שטעם השוקולד של חטיף החלבון האהוב כבש את המקום הראשון בסגמנט חטיפי החלבון, Nature Valley משיקים במהדורה מוגבלת חטיף פרוטאין נוסף וטעים במיוחד- שילוב של מוכר וחדש, שילוב של מתוק ורענן, השילוב האולטימטיבי – שוקולד וחמוציות. חטיף הפרוטאין של נייצ'ר מכיל חלבון ומהווה אלטרנטיבה טובה לחובבי אורח חיים אקטיבי המעוניינים להגדיל את צריכת החלבון היומית שלהם באופן קליל וטעים, תוך שמירה על תזונה מאוזנת.

לקראת Valentine's Day, עלית מרחיבים את המותג עד חצות ומשיקים את 'עד חצות LOVE BITES ' – ביסקוויט בצורת לב עם שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז.זהו מוצר חדש הנשען על הקונספט של 'עד חצות' – מאפה עם שוקולד. המוצר מושק במהדורה מוגבלת ל-Valentine's Day' באריזה יפה שמתאימה לפינוק לבן/בת הזוג, חבר/ה , או בן/בת משפחה.

אסם נסטלה משיקה עוד פינוק חדש מתוק-מלוח בסדרת פינוקי פתיבר: פתיבר אצבעות שוקולד עם קרמל מלוח

חברת הכרם, יבואנית "סטולי", מותג הפרמיום וודקה, משיקה את בקבוק הסטולי בעיצוב החדש. מותג הוודקה האהוב והמוכר בכל העולם, בעל מורשת עשירה מאז 1938, הכריז על מיתוג חדש וקמפיין בינלאומי בשם "Spirit of Change". הקמפיין העולמי מציג את התמצית של סטולי- רוח מהפכנית המקרבת בין אנשים.עיצוב הבקבוק החדש, מציג בגאווה את קו השמיים האייקוני בתווית הקדמית, הומאז' לערים ברחבי העולם אשר עוררו השראה למותג סטולי לאורך השנים. בנוסף, כל בקבוק מציג קואורדינטות של 10 ערים בעולם המציגות חדשנות וחשיבה קדימה. הצבעים של הקמפיין הם חיים ומשוחררים, צבעים המתכתבים עם רוח המותג.

סדרת ג'נסיס יאנג של ד"ר פישר משלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול בפגמי העור. הסדרה נטולת שמנים המותאמת לעור מעורב עד שמן. המוצרים בסדרה הינם נון- קומדוגנים. המסייעים לטיפול ומניעת נקודות שחורות בעור. כמו כן, המוצרים מסייעים בהסרת תאי עור מתים וחידוש פני העור, ניקוי הנקבוביות וספיחת עודפי השומן בעור.הסדרה כוללת: ג'ל מקציף לניקוי יסודי ועדין, ג'יל גרגרים לניקוי עמוק, מי פנים למראה מט, מסכת חימר סופחת שומנים, קרם ג'ל לחות והגנה SPF30 וג'ל שקוף לטיפול נקודתי ומהיר בפגמי העור.

לראשונה בבית הטיפוח היוקרתי גרלן, מאז השקת קולקציית הטרקוטה האייקונית ב-1984, מייקאפ נוזלי מאותה סדרה פורצת דרך. הודות למומחיות של גרלן במדע ובפיתוח טכנולוגיות, ולמידע הרב שלהם בפיגמנטים ובאבקות, גרלן מכתיבה ומגדירה מחדש את הגבולות והחדשנות בקוסמטיקה עם פיתוח דור חדש של פורמולות ומרקמים: טרקוטה Le Teint, מייקאפ נוזלי המכיל לא פחות מ-95% מרכיבים ממקור טבעי*, המשלב ומאחד את הקלילות שנמצאת בפודרה ובאבקה עם הגימור המושלם והכיסוי של מייקאפ נוזלי. פורמולה עם כיסוי בינוני שניתן לבנייה ועמידות ל-24 שעות** שלא נמרחת במהלך היום המבטיחה זוהר יפה ובריא.

תגובות

להשאיר תגובה