תלמה מרחיבה את סדרת "דלי" לתוספות חדשות ומפתיעות, ומשיקה את – דלישקד קרמל מלוח שהוא שילוב מפנק של פתיתי שישה דגנים מצופים בדבש, עם תוספות חדשות של שקדים בקרמל מלוח ושקדים פרוסים.

תוסף הברזל ספאטון,משיק אריזה חדשה אשר מתכתבת עם העיצוב החדש והעדכני של המותג.התוסף מכיל מים עשירים בברזל אשר מקורם במעיין בכפר טרפיו (Trefriw) בהרי סנודוניה שבצפון ווילס, בריטניה. הסדרה כוללת את ספאטון מים המכילים ברזל 100% טבעי וספאטון בטעם תפוח עם ויטמין C**

לרגל חגיגות יום הפסטה מציג מותג העגבניות המוביל באיטליה Mutti, מבית Ristretto, מארז אלומניום מעוצב הכולל רוטב לפסטה מעגבניות דטריני, רוטב לפסטה מעגבניות רומא, שפופרת רסק עגבניות, פחית Polpa, 2 חבילות פסטה La Molisana, 2 פחיות טונה Ortiz, מגבת מטבח מעוצבת, מכסה לתבלינים המתלבש על פחית וכן חוברת מתכונים.

סיני מיניס,מרחיב את מגוון דגני הבוקר ומשיק לראשונה את סיני מיניס צ'ורוס, דגני בוקר פריכים בטעם קינמון בצורת צ'ורוס.

חטיבת השוקולד של אסם-נסטלה משיקה וריאציה חדשה ופראית לקיטקט 4 אצבעות הקלאסי –  קיט קט זברה. מדובר באצבעות וופל פריך מצופות בשילוב מושלם של שוקולד מריר ולבן.

המותג הבינלאומי "טילדה" משיק  בישראל 2  מוצרי אורז חדשים, נטולי גלוטן: אורז בסמטי חום מלא ואורז יסמין,  המצטרפים  למוצר הקלאסי והמוכר של המותג – אורז בסמטי לבן.

מותג המזון "עתיד ירוק" משיק סדרה של מוצרי יובה מצויינים, שישתדכו בשמחה לכל מנה! היובה היא חלבון סויה מיובש – ללא גלוטן וללא רכיבים מהונדסים גנטית, המתאים להכנה של מבחר מאכלים: תבשילים, מוקפצים, מאכלי קדרה, מרקים ועוד.סדרת היובה מוצעת במגוון צורות: רצועות רחבות, מסולסלת קשרים, כנפיים ומקלות. לכל אריזה מצורף מתכון קל להכנה. הסדרה משווקת בידי חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע.

רשת "וניליה" משיקה בימים אלו   גלידות טבעוניות בטעמים:באונטי – גלידה טבעונית המבוססת על החטיף האהוב, מכילה חלב קוקוס עשיר, קוקוס אמיתי ושבב שוקולד מריר מ – 70% מוצקי קקאו.בננה שוקולד וחמאת בוטנים – שוקולד מריר איכותי, מחית בננה וחמאת בוטנית טבעית, עוגיות לוטוס קרם ושקדים – שברי עוגיות לוטוס, קרם לוטוס וחמאת שקדים עשירה וטעמי  סורבה ביניהם :סורבה אשכולית קמפרי – סורבה אשכולית מובחרת בשילוב משקה אלכוהולי – קמפרי (הגרסה הטבעונית), תות, ליים אננס, מנגו,, שוקולד ופסיפלורה.

אסם-נסטלה יוצרת לראשונה שילוב מנצח בין בייגלה "שטוחים" לבין הטעם האייקוני והאהוב של ביסלי גריל, ומשיקה מהדורה מיוחדת: בייגלה "שטוחים" שומשום בטעם ביסלי גריל.

חברת MORAZ צמחי מרפא מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה שמפו צמחי על בסיס שמן המפ בתוספת מנטול, שמן מנטה, רוזמרין וער אציל לניקוי יסודי והגנה אופטימלית על השיער.והוא מותאם גם לשיער שעבר החלקה.

מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק ערכה לטיפוח הפנים של מוצרים המתאימים לכל סוגי העור,העשויים מתמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל.הערכה כוללת 3 מוצרים אפקטיבים המיועדים לניקיון יסודי של עור הפנים ותחושת רעננות טבעית:  ג'ל לניקוי פנים,מסכת בוץ מינרלי ומיסלר – מי ניקוי להסרת איפור .

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיק סרום לילה מועשר ברטינול טהור,לטיפול במראה הקמטים העמוקים ביותר.הסרום מסייע ביעילות הספיגה של הרטינול הטהור לתוך העור ללא תחושה דביקה.המרקם נעים, מועשר בחומצה היאלורונית ושמנים.

Laline,חתמה על שיתוף פעולה עם הזמרת, היוצרת  והשחקנית מארינה מקסימיליאן המשיקה בימים אלה את אלבומה  החדש "ביחד" המסמל את החיבור שלה לבית, המוטיב המרכזי של יצירתה החדשה.
כחלק מהשקת האלבום נולד גם שיתוף הפעולה היצירתי עם רשת Laline במסגרתו תציע הרשת מארזי מתנה במהדורה מוגבלת אשר עוצבו במיוחד עם קולקציית הנרות החדשה לימי החורף ולשיתוף הפעולה וכוללים: נרות מהקולקציה החדשה, מוצרי גוף, אלבום גלויות אשר עוצב ע"י מארינה, וקוד להורדת השירים מהתקליט החדש: "ביחד". בין המארזים: מארז "ביחד כל הזמן" שכולל קופסה מעוצבת הכוללת נר בניחול פצ'ולי מקולקציית החורף החדשה, קרם ידיים, קצף אמבטיה, קרם גוף ואלבום גלויות,149.90 שקלים.

AHAVA גאה להשיק את סדרת הטיפוח HYALURONIC ACID LINE- סדרת טיפוח חומצה היאלורונית בעלת טכנולוגיה חדשנית של – AHAVA שמספקת לחות מבפנים ומבחוץ. הפורמולה של הסדרה החדשה מכילה חומצה היאלורנית בשני משקלים מולקולריים למען מניעת אובדן לחות בעור, והענקת נפח, רכות ומרקם חלק יותר לעור. בנוסף, המוצרים מוכחים מחקרית כמסייעים בהגדלת הייצור העצמי של החומצה ההיאלורונית. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: קרם פנים 24/7, סרום ומסכה.

בייביסיטר, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא בימים אלו בקמפיין שיווקי רחב היקף לקידום תועלותיו של החיתול – סופג יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניק עד 12 שעות ספיגה ללילה יבש.

חברת אקומיקס, הזכיינית החדשה של "Tupperware" (טאפרוור) בישראל מחזירה את המותג ארצה, והינה הראשונה בעולם המשווקת את מוצריה תחת מודל אונליין. המעבר למודל אונליין מאפשר לאקומיקס למכור את מוצרי "Tupperware" בישראל במחיר נמוך בכ-20%, ביחס למחירי המוצרים שנמכרו כאן בעבר.
לאחר 3 שנים בהן החברה נעדרה מישראל היא חוזרת כעת עם אתר מקומי, המציע מגוון מוצרים מתקדמים המציגים טכנולוגיות חדשניות, מוצרים אקולוגיים וממוחזרים ועוד. המגוון רחב ומתחדש וכולל מוצרים בקטגוריות שונות כגון: כלי מטבח, אחסון, בישול, אירוח, To-Go וקטגוריית סדרות. בנוסף ניתן למצוא באתר סרטוני הדרכה והוראות שימוש במוצרים, לצד מתכוני בישול ואפייה המותאמים לשימוש במוצרי "Tupperware". בנוסף אתר "Tupperware" מציע ללקוחותיו מבצעים חדשים ומשתלמים ושירות משלוחים לכל רחבי הארץ.

תגובות

להשאיר תגובה