אה לה טרנד

 טרנד סידור השיער לצד הוא הטרנד החם והנוח ביותר בתקופה האחרונה, הטרנד  שקפץ מאמצע  שנות ה-40  הישר ל2018  מעטר את ראשיהן של הכוכבות הבולטות בהוליווד ומביא איתו בשורה מרעננת ללא חיתוך או צביעת השיער.  טרנד השיער לצד הוא העצה הטובה ביותר של כל מעצב שיער. משיכה פשוטה של קו חוצה צידי בשיער מעניק לך תסרוקת  קלילה שמשנה את הלוק באופן מידי וללא  מאמץ.

 אין ספק שטרנד השיער לצד הוא אחד הטרנדים היפים והאהובים של השנים האחרונות, מעצב השיער  גיא צרפתי : "תסרוקת השיער לצד תראה טוב על כל סוגי השיער וחשוב מכך לכל סוגי הפנים.  ניתן ליצור את המראה במגוון שיטות שמאפשרות לכל אחת לקחת את הטרנד למקום שנוח לה" . 

 "כשמדובר בתסרוקת השיער לצד יש כמה גורמים שצריך לקחת בחשבון, ראשית להבין כמה צידי השביל יהיה ביחס לקו האמצע, ומה אופן צמיחת השיער, בעיה שיכולה להיפתר כמעט תמיד עם מגוון תכשירים שיש בכל פארם." מוסיף צרפתי. "יש להגדיר את הצד אותו רוצים לחצות,  רצוי שזה יהיה צד שזורם עם הצמיחה כדי שמשיכת השיער תראה טבעית ונעימה בראש.  מומלץ להתחיל את הסירוק עם שיער לח עד רטוב.  נשים בעלות שיער עם נטייה להתנפחות יכולות להקדים ולהשתמש בג'ל לשיער רטוב ולייבש קלות לפני האיסוף."  ממליץ מעצב השיער גיא צרפתי.

 לסיכום  טרנד השיער לצד מביא בשורות טובות למטופחות שבנינו.  טרנד  סופר סטייל בעל מראה נקי ולא מתאמץ, כזה שמתאים לכולן וקל ליישום גם אם אין לך מעצב שיער פרטי.

 מעצב השיער שהשתתף בכתבה:גיא צרפתי ממספרת גיא צרפתי שדרות הרצל 50 ירושלים 

תגובות

להשאיר תגובה