אני נחשבת נועזת ופרועה בקרב חבריי. אחת ללא מעצורים שעושה מה שבא לה עם מי שבא לה. לא אחת קרה שבילינו, אני וחבריי, בערב משותף, אבל סיימתי אותו עם מישהו אחר. כך קרה גם הפעם. את ליעד הכרתי בהופעה של חבר. הוא הוזמן להיות אומן אורח אצל זמר מוכר. הגענו כל החבר'ה- אני ושני גייז- לראות אותו מופיע.

על הבמה לצידם ניגן גיטריסט סקסי עם כובע צמר. גיטרות הן המדים הסקסיים שאני אוהבת על הגבר שלי. עם זרועות שריריות ופלג גוף עליון חסון למדיי, לא הפסקתי להסתכל עליו כל ההופעה. אני יודעת שהוא שם לב לכך- הוא טעה לא אחת באקורדים. זה היה עוד יותר סקסי. כאילו ניגנו יחד איזה לחן משלנו. הגוף שלי התחיל להתחמם.

בסיום ההופעה, כשחבריי נטו לעבר החבר ששר, אני סטיתי ימינה ועליתי על הבמה. ביצעתי אקט 'מרלין מונרו' שבו אני, התמימה, מבקשת מהגבר שלי להסביר לי על הכלי שבידו "זו גיטרה עם חור או שאתה שמח לראות אותי?" או משהו בסגנון. הוא היה אדיב ושרמנטי. הסביר לי לאט-לאט על החלקים בגיטרה. שיחקתי אותה לא-מבינה, למרות שבתקופה הזו ניגנתי בעצמי לא מעט.

בימים עברו הפייסבוק לא היה פעיל ואינטראקטיבי כמו הסקייפ. רצית וידאו- סקייפ. תמונות- סקייפ. אז במקום לחפש עליו, ביקשתי מחבר שלי שישיג את המייל שלו. ומשם הדרך לליבו ולמיטתו הייתה פשוטה. הוא היה בירושלים והרים לי טלפון כמו בסרטים: "חמש דקות אצלך. את באה איתי לחולון". מה זה משנה שאין לי בגדים או הלבשה תחתונה חלופית? עשיתי מה שביקש.

זה היה מאוד מרשים. הבית בחולון היה רכושו שלו, והוא אפילו לא היה בן 30. באותם ימים לא היה צריך הרבה כדי להכניס אותי למיטה- כפי שבטח שמתם לב- אבל הון עצמי בהחלט הועיל. התחלנו להתמזמז אצלו בסלון, אבל הוא יקי ומרובע וביקש שנעבור למיטה. אני זוכרת שהתחלתי להפשיט אותו, וכל טפח הביא עימו אכזבה משלו- פלג גוף חסון אבל עמוס בשיער, זין קטן וריח מהגיהנום. אבל הוא היה אחד המאהבים הסקסיים שלי. אולי זו הגיטרה והפוזה, אבל היה בו משהו גברי ומתוק כאחד.

זה היה לילה משכר. אני זוכרת שהרגשתי בטוחה לצידו. בלילה הערתי אותו ורכנתי מעליו. עשינו סקס מטורף- חצי ישנים. בבוקר הבנתי שהוא חולה. חוסר האונים שלו משך אותי יותר, ומכיוון שהייתי ילדה בת 22 חסרת שיקול דעת- נישקתי אותו בכל זאת וזרמנו למקלחת משותפת. הוא לקח אותי רטובה מהמקלחת למיטה שלו- יקי לגמרי, כבר אמרתי? זה לא היה סקס טוב כמו שהוא היה סקסי.

לימים הוא הגיע לירושלים, להופיע עם זמר בתכנית אירוח בערוץ 1. הוא אמר לי לבוא אליו לרשות השידור. הגעתי לרשות השידור. לא היה לי זמן להתרגש מהאולפנים שאני כל כך מחבבת, עוד מסיורי בית ספר, ופרשנו לחדר צדדי שהשקיף על הרחוב. סגרנו את האור והתחלנו להתפשט. הסקס בחדר ההוא היה מרגש, סודי ומסעיר. הבטתי כל הזמן בחלון, אולי מישהו יודע שאנחנו שם. כאילו רציתי להיתפס.

היה בליעד משהו שלא הצלחתי לפענח, שגרם לי לנזול בכל פעם שהביט בי או נגע בי. הנשיקות שלו היו מדהימות, ולמרות הזין הקטן- הוא ידע מה לעשות. תמיד הייתה לי חולשה לגיטריסטים, וברגעים שנגע בי הרגשתי כאילו הוא מנגן עליי. לפתע כבר לא הייתי בשר ודם. הייתי כלי. הייתי הגיטרה שלו. והוא היה פורט לי על המיתרים הכי רגישים, ומוביל את גופי ללחן משלו.

ציון: 8. אתם יודעים שהגודל כן קובע.

 

תגובות

להשאיר תגובה