פעילויות ואירועים לילדים בגן הבוטני בירושלים: סדנאות יצירה אקולוגיות; סיור בחממה הטרופית ; ציורי פנים לילדים; עמדות יצירה וציור ליד האגם ועוד

כל העולם אנשים נוסעים קילומטרים כדי לצפות בפריחת הלוטוס הנחשבת כאחת הפריחות היפות בטבע. תושבי מדינת ישראל בכלל, ואזור ירושלים בפרט, זכו שיש להם בגן הבוטני בגבעת רם בירושלים את אחד ממופעי פריחת הלוטוס היפים בעולם. לכבוד פריחת הלוטוסים המרהיבה שבאגם, מזמין אתכם הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים בשבתות הקרובות בחודש יולי לפסטיבל הלוטוס -חוויה משפחתית בפינה הכי ירוקה בעיר הכוללת מגוון פעילויות והפעלות לכל המשפחה כולל סדנאות יצירה, סיור בחממה הטרופית, ציורי פנים ועמדות יצירה וציור ליד האגם והכל על פי הנחיות משרד הבריאות .

להלן הפעילויות בפסטיבל הלוטוס :

סדנאות יצירה בחומרים טבעיים:

סדנאות יצירה מחומרים טבעיים- נקשט ונצבע את פירות הלוטוסים, נכין מגוון יצירות עם צמחים וחומרים טבעיים שנאספים בגן. לכבוד האירוע יחולקו דפי צביעה עבודת יד של מגוון הפרחים והצמחייה של הגן.

סיורים מודרכים בחממה הטרופית:

סיורים בחממה הטרופית הסיורים יצאו כל שעה עגולה בין  14:00-10:00. הסיור מכניס את מבקרי הגן לתוך פנינת יופי טבעית בה ניתן לגעת, להריח ולפעמים אפילו לטעום את הצמחים ופירותיהם. בחממה הטרופית כ-300 מיני צמחים שונים ומיוחדים בעלי צורות, צבעים ושימושים שונים ביניהם צמחים בסכנת הכחדה, עצי בננה מרהיבים, שיחי קפה, סחלבים וקקטוסים. החממה מחולקת לשני אזורים: הראשון הגדול הוא אזור טרופי, בעוד החלק השני הוא אזור המדבר; שניהם מאופיינים בצמחייה עשירה המותאמת לאקלים לפי אזורים גיאוגרפיים בעלות סביבות אקולוגיות המציגות מנעד גדול של בתי גידול.

ציורי פנים פרחוניים לילדים !

עמדת ציורי פנים לקטנים/ות ולגדולים – ציורים נעימים (ונשטפים בקלות) לידיים, לרגליים או על הפנים, –בהשראת הגן הבוטני, לוטוסים, פרחים וצמחים וגם סתם קישוטים להאיר את היום עם קצת צבע לנשמה.

עמדות יצירה על האגם וברחבי הגן:

האורחים מוזמנים להביא כן ציור, צבעים ודפים מהבית, או לרכוש ערכות ציור מהחנות בגן והתחבר לאמן שבהם.

הגן הבוטני דאג לחיטוי אזורי הקהל והשירותים הציבוריים ומבקר את כמות הנכנסים ואת התנהלות הקהל במהלך הביקור. בשל הצורך בבקרה על כמות המבקרים ורמת מיגונם, מחויבים המבקרים בהנחיות הבאות:

מכירת הכרטיסים מתבצעת מראש באתר בימות וכך גם התשלום. המבקרים יתבקשו לנוע בגן תוך שמירה על מרחק בין משפחות ולהימנע מהתקהלות של למעלה מ- 50 איש; כל מבקר מחויב במדידת חום שמבוצעת בכניסתו לגן  (לא תותר כניסה למי שחום גופו עולה על  38מעלות); כל מבקר חייב להצטייד במסכה אישית ומומלץ גם שימוש בכפפות (למעט הפטורים מהחובה על פי הנחיות שבתוקף). אפשר לטייל בגן הבוטני בכל החלקות, כולל החממה הטרופית. נציין כי הגן משתרע על 120 דונם וניתן להכניס בו מאות רבות של אנשים בו זמנית על פי הנחיות משרד הבריאות.

ההדרכות והסדנאות יתקיימו בקבוצות קטנות ובהזמנת כרטיסים מראש.

מחיר: מחיר כניסה רגיל לגן: 35 ₪    ילד ירושלמי: 10 ₪   מנויים: חינם

להזמנת כרטיסים –   https://bit.ly/35wPckl

לפרטים נוספים: הגן הבוטני 02-6794012  http://www.botanic.co.il/

תגובות

להשאיר תגובה