והזוכה היא:

מיה הלוי מנכ"לית מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים זכתה בפרס הבינלאומי היוקרתי Beacon of the Year 2020 מטעם ארגוני מוזיאוני המדע של אירופה

כבוד גדול: מנכ"לית מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים, מיה הלוי, זכתה בפרס משואת השנה 2020 מטעם ארגון מוזיאוני המדע של אירופה ECSITE. בו חבר מוזיאון המדע בירושלים מאז הקמתו. בארגון חברים 350 מוזיאוני וארגוני מדע מהעולם ומישראל. הפרס מוענק מדי שנה לדמויות מפתח מתחום מוזיאוני המדע הפועלים רבות ברוח ולפי ערכי הארגון.

בהתאם לרוח התקופה נערך טקס הענקת הפרס היום, חמישי 29.10.2020 במסגרת מפגש של פורום מנכ"לי מוזיאוני המדע של אירופה במתכונת מקוונת.

בהודעת הארגון ובנימוקי השופטים נכתב: ההחלטה להעניק למיה הלוי, מנכ"לית מוזיאון המדע בירושלים, את הפרס, היא לאור הפעילות הענפה שהיא מובילה בתחום החינוך המדעי והתרבות המדעית, פעילות המחזקת ערכי ECSITE  ומקדמת את מטרותיו. ההמלצות הרבות שקיבלנו  ממנכלי מוזיאוני מדע ברחבי אירופה, להעניק למיה הלוי את הפרס הרשימו אותנו מאוד. מיה תמיד מחפשת דרכים לשפר ולקדם את העשייה של המוזיאון . אלו שהמליצו על מיה לקבלת הפרס ציינו לרוב שאחד מהכישורים יוצאי הדופן שלה הוא הנדיבות והרצון לשתף ידע ומקורות מידע עם אחרים הוא בלתי נלאה, כמו גם התשוקה והיכולת שלה לשתף פעולה עם הצוות ועם גורמים חיצוניים".

מיה הלוי מנכ"לית המוזיאון: "אני גאה ונרגשת לקבל את הפרס. זהו כבוד גדול לנו כמוזיאון. משמח אותי לראות שהפעילות שלנו זוכה להכרה בינלאומית חשובה זו בזכות דרכנו המיוחדת לה שותפים כל אחד ואחת מצוות המוזיאון. מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים מאמין תמיד בדרך של שיתוף ועבודת צוות. כמוזיאון אנו פועלים באופן עקבי להדק את שיתוף הפעולה שלנו עם מוסדות וארגונים בארץ ובחו"ל, לקרב קהל רחב מכלל הגילאים והמגזרים אל המדע והטכנולוגיה ולהציגם כחלק מתרבות האדם, לטפח מצוינות מדעית וטכנולוגית בקרב בני הנוער כחלק מהתשתית החברתית, האזרחית והכלכלית של מדינת ישראל. זה חלק הדנ"א שלנו".

תגובות

להשאיר תגובה