רגשות של עולה חדש כמובעים בתערוכה

אתמול, שלישי, נפתחה במרכז שרובר לתרבות וקולנוע ביס ירושלים תערוכת הציורים של איתן עמרם, רק בן 17 יליד פריז, אשר מביע בעבודותיו את תחושות הניכור, הריחוק וגם התשוקות שעלו בו מאז שעלה לישראל

נראה שיס פלאנט הירושלמית מנצלת את השטח שלה לא רק לאמנות שעל המסך הגדול, הווה אומר סרטים,  אלא גם לזאת המצוירת. בגלריית האומנות של מרכז שרובר לתרבות ויס פלאנט ירושלים נפתחה אתמול תערוכת הציורים "רגשות" של האמן איתן עמרם. התערוכה היא שיתוף פעולה עם הגלריה עירונית של עיריית י-ם האגף לתרבות ולאומנויות.

עמרם, בן 17 יליד פריז, עלה לארץ בשנת 2008 ולדבריו, חווה קשיי הסתגלות בשל הבדלי המנטליות והתרבות שבין שתי הארצות. על מנת להתגבר על תחושות הריחוק והניכור, מצא מפלט ביצירה והביע תשוקותיו  ותסכוליו על הבד. ציוריו של עמרם מזכירים ציורי גרפיטי, אקספרסיביים, עזי ביטוי ומאופיינים בצבעוניות נועזת, מתמקד בהבעות פנים שהן כעין מראה והשתקפות לנפש.  

"היצירות הן בעלות נוכחות חזקה ומהפנטת, לוכדות את המתבונן בהן ומוליכות אותו שבי בקסמי צבעוניות ומחול המכחולים המסחרר על הבד", הוא אומר.

אתמול בערב הפתיחה נאמו יעל ענתבי, סגנית ראש העיר ודוד ווקי, מנהל תוכנית לדוברי צרפתית ימין אורד.רשת יס פלאנט מזמינה את הקהל הרחב להגיע ולהתרשם מיצירותיו של האמן הצעיר. הכניסה ללא תשלום. מרכז שרובר לתרבות וקולנוע מהווה כר ביטוי למופעים מגוונים, ושטחיו הותאמו גם לקיום הופעות והצגות תיאטרון.

תגובות

להשאיר תגובה