ראש עיריית ירושלים ומנכ"ל הטוטו השתתפו במרתון winner ירושלים

מרתון Winner ירושלים החגיגי התקיים ביום שישי האחרון בהשתתפות עשרות אלפי רצים בשישה מקצי ריצה שונים, ממרתון מלא על כל 42 הקילומטרים ועד מקצה חברתי המותאם לכולם באורך 800 מטרים. בין המשתתפים במרתון – ראש עיריית ירושלים, משה לאון ומנכ״ל הטוטו, מאיר ברדוגו. המרתון מהווה את יריית הפתיחה לעונת המירוצים בחסות הטוטו, במהלכה יתקיימו עשרות מירוצים חברתיים ברחבי הארץ, בדגש מיוחד על הפריפריה. כמו בכל שנה, מרתון ירושלים אירח רצים מכל רחבי הארץ והעולם

מנכ"ל הטוטו מאיר ברדוגו: "שמחנו גם השנה לקחת חלק באירוע הספורטיבי האדיר הזה. מרתון ווינר ירושלים הוא אירוע בינלאומי המעורר עניין לא רק בגלל המסלול המאתגר שלו, אלא גם בזכות יופיה וייחודיותה של ירושלים.  הנופים המרהיבים , האתרים ההיסטוריים ובעיקר הפסיפס האנושי המאפיין את העיר, מושך לכאן ספורטאים בכל הרמות, מחובבי ריצה ומשפחות ועד אתלטים מקצועיים מכל קצוות תבל. הגיוון הייחודי במרתון הופך אותו גם לאירוע חברתי, החורג מגבולות הספורט לבדם.  מרתון ווינר ירושלים הוא יריית הפתיחה עבור עונת המירוצים בחסות הטוטו בכלל הארץ, ואנחנו מזמינים את חובבי הספורט בישראל לעשרות המירוצים שייערכו בתקופה הקרובה".

יו"ר הטוטו שבתאי צור:  "זו השנה ה-12 שניתנה לנו הזכות לקחת חלק במפעל המכובד הזה. מרתון ווינר ירושלים הוא סיפור הצלחה ישראלי ובין-לאומי שמדגים באופן מושלם את החשיבות והתמורה האדירים של הספורט עבור החברה כולה. בטוטו אנחנו מאמינים כי ספורט הוא הרבה מעבר לאימון ופיתוח יכולות גופניות וכי מדובר בכלי חשוב להעצמה והגשמה אישית. הספורט מחבר בין אנשים ונוטע בהם ערכים חשובים: תחרותיות, הישגיות ומצוינות לצד סובלנות, הוגנות, נאמנות וחברות. אנחנו גאים לפעול למען קידום הספורט בישראל, בטח באירועי שיא כמו המרתון".

תגובות

להשאיר תגובה