מחפשים קצת השראה לעוצמה קרייריסטית נשית ? תכירו את הילה פלז, סמנכ"ל השיווק של חברת מ.אביב מירושלים, אמא, ואישה שמתחזקת תפקידי ניהול כבר עשרות שנים. אז איך היא למשל משלבת קריירה ומשפחה? "יש רגשי אשמה אבל תשוקה לעבודה, התארגנות מאסיבית ובעל תומך בהחלט עוזרים".

הילה פלז

רקע: ילידת ישראל, "תל אביבית בדם"

בוגרת גימנסיה הרצליה ובוגרת חשבונאות וכלכלה באוניברסיטת תל אביב.

התפתחות מקצועית: מאז 1987 מכהנת בתפקידי ניהול השיווק והמכירות בתחום הנדלן, 15 שנה באפריקה ישראל, 8 שנים כסמנכ״ל שיווק ומכירות באשדר מקבוצת אשטרום, 8 שנים כסמנכ"ל שיווק ומכירות ב סקורפיו מקבוצת BCG בפרויקטים ברחבי אירופה.

הרומן עם הנדל"ן: "החיבור לנדל״ן נולד במקרה לאחר שרכשתי דירה מאפריקה ישראל והייתי בחופשת לידה, קיבלתי הצעה ממנכ״ל אפריקה ישראל דאז שלמה גרפומן לעזוב את החשבונאות ולבוא ולהצטרף לשיווק ולמכירות ולעזור להם וכך התחילה קריירה ארוכה של 30 שנה". כיום היא אחראית בין השאר על שיווק פרויקטים כמו לב העיר הוא המשלב מגדלי מגורים ומסחר (למרגלות ובנפרד מהכניסה לפרויקט המגורים) גם על מ.אביב בצור הדסה פרויקט מגורים בבנייה רוויה נמוכה בישוב ירוק כפרי ופסטורלי חצי שעה מהבירה.

סוד ההצלחה? "באהבת המקצוע ובעבודה קשה".

קריירה ומשפחה, איך זה עובד? "שילוב משפחה ועבודה לא פשוט מצריך עבודה סביב השעון הרבה רגשות אשם אבל כשיש את התשוקה למקצוע ארגון מאסיבי ותמיכה מהבעל והמשפחה מחזקים ומניעים קדימה".

החלום :" להמשיך ולעבור במה שאוהבים , להמשיך ללמוד ולהתעצם ולרוות נחת מהמשפחה" .

2 הערות

להשאיר תגובה