מיכאלי בעצרת רבין "בן גביר שחילק כרזות רבין במדי אס אס התחפש לדובון אכפת לי"

העצרת השנתית לזכר רצח יצחק רבין התקיימה השנה בכיכר ציון "מכאן יצאה הגזרה" סיפרה למאות מרב מיכאלי למאות שהגיעו לעצרת שהופרעה לפרקים בידי מפגיני שמאל . פגשנו אנשים שחוששים לדמוקרטיה הישראלית ביום שאחרי הבחירות. כאלו שהגיעו לתמוך רק כי הם 'מתנגדים לאלימות' אבל מצביעים גנץ וחרדים שמסבירים שבן גביר השתנה מאז

במוצ"ש נערכה עצרת לזכר רצח רבין בכיכר ציון המקום שזכור כי בו התקיימה ימים לפני הרצח עצרת מחאה מלווה בקריאות 'בוגד' לרבין "רינה מצליח, שאז סיקרה את האירוע, סיפרה לי" מתארת מיכאלי "שכאן חילק איתמר בן גביר את הכרזה של רבין במדי אס אס. אותו איתמר בן גביר שמתחפש עכשיו לדובון אכפת לי ומנסה גם הוא להסתיר ולשכתב את ההיסטוריה", הוסיפה.

"על המרפסת הזאת, מעל הקריאות האלה, עמד יו"ר הליכוד שארגן את ההפגנה. חברים אחרים בליכוד של אז, שהתנגדו גם הם להסכמי אוסלו – בני בגין, דוד לוי ודן מרידור – עזבו את המרפסת", ציינה יו"ר העבודה, "הם לא היו מוכנים להיות חלק מההסתה הנוראה ההיא. אבל לא יו"ר הליכוד. הוא עמד עליה מחויך ומדושן עונג, מרוצה מההצלחה הגדולה שלו".

יו"ר מפלגת העבודה השרה מרב מיכאלי נואמת בעצרת

מיכאלי המשיכה בנאום לקול קריאות הקהל "כמעט 30 שנה מאז תחילת האלימות הזאת, נולדו וגדלו פה דורות שלא הכירו את דרכו של רבין, שבניגוד אלינו לא ראו את השלום, לא הרגישו את רוח התקווה. דורות שחושבים שתמיד היתה לנו הנהגה מושחתת ורודפת כסף, כח וכבוד, ושככה זה. דורות שחושבים שלשלוף אקדח ברחוב ולאיים איתו, זאת הצגה לגיטימית ושזה יפתור משהו. דורות שניזונים משקרים וסילופים, מעיוותים ומפייק – שנועדו להסתיר את האמת", אמרה.

"כל מי שמכחיש שהרצח של יצחק רבין היה פוליטי ושההסתה נגדו היתה מאורגנת ומתוכננת נגדו – שותפים למסיתים שעמדו כאן בכיכר ציון בנסיונות שלהם לשכתב את ההיסטוריה", הוסיפה מיכאלי, "שותפים לאחריות לכך שחלקים גדולים בנוער ובקרב חיילות וחיילי צה״ל לא מכירים את האמת, אלא רק את השקר שסיפקו להם על למה ואיך נירצח ראש ממשלה בישראל".

רותי מירושלים הגיעה "כי חשוב לי להביע את דעתי" היא הוסיפה "כי מאוד כואב לי רצח רבין. זו ממש שערוריה שכל אותם מסיתים לא מקבלים עונש על זה"

יכול להיות שאותו איתמר בן גביר שלקח חלק בהסתה יהיה עוד כמה ימים השר לבטחון פנים ? "הוא לא בן גביר" אמרה "הוא בן כהניזם".

הרצל שהגיע מירושלים ציין "השיח הישראלי איבד את דרכו. שכחנו שאנחנו נמצאים פה בזכות. אנחנו שהגענו לפה מתוך כך שנרדפנו על השנים לפתע קבוצה שהגדירה מחדש את הציונות לאיזו מוטציה שהיא מחוץ לציונות, גזענית ואנטי סובלנית".

יאיר, צעיר חרדי בן 24 שהגיע לעצרת סיפר שהוא מצביע לבן גביר "הגדולה שלו שהוא יודע להשתנות" סיפר "הוא התגבר. הנה היום הוא כבר לא עושה הכללות על הערבים. הוא רק אומר 'מוות למחבלים". אותו צעיר חרדי הציע "לא לעניק להם את מתנת המוות כדי שיהפכו לשהידים אלא פשוט לענות אותם". בתגובה לשאלתי כיצד הוא מסביר את עלייתו המטאורית של

תגובות

להשאיר תגובה