מאתיים סלבס מאת מוטי רוזינק

מוטי רויזנק
מוטי רויזנק

סיון עזרא, המארחת היפה והכמעט נצחית של מסעדת הבשרים "עזרא", התגייסה השבוע למאתיים סלבס, כדי להתנוסס כאן בתמונה מרהיבה שלה. למה, אתם שואלים? כי גילינו עליה, שהיא לא רק באה ממשפחה טובה, היא גם פנויה. או שלא. רק היא יודעת הרי איפה הלב שלה נמצא. הלב של מאתיים, אגב, נמצא לא רק בקצב פעימות התרגשות של מאתיים כל ביקור במסעדה, הוא פשוט נכבש בקסמיה כל פעם מחדש.

כמו מדי יום שישי, בסניף צ׳ונה בתלפיות, באמצע העומס הרגיל שיש במקום, נכנס לו קפטן ביתר ירושלים, אופיר קריאף, והפעם הצהיר בפני כולם, כי אמורים להגיע אליו הביתה אורחים ולמרות שאישתו מור היקרה הכינה כל טוב עדיין יש עוד כמה סלטים שהיא לא הספיקה להכין, והם לא יכולים פשוט לוותר על האיכות של צ׳ונה בשולחן, לכן הוא פה עכשיו. כמובן שאריאל ישראלי, הבעלים המפנק של הסניף מיד דאג לכל מבוקשו, והם אפילו הרימו ביחד צי׳סר ערק לכבוד חג הפסח.

 

 

המלצה: גשו למספרת "פרפר" בגבעת זאב, המספרה של מלך מעצבי השיער של גבעת זאב, רוני טל, ותבדקו איזה תכשיר לשיער יש לו להתאים עבורכם, עם המותג – רוני טל. כן, כן, הזכרנו זאת בעבר ונציין זאת שוב לפני הקיץ, רוני טל יהפוך בקרוב גם למותג של מוצרי שיער. הבהרה: בקשו ממנו והפצירו בו לפתוח סניף גם בירושלים לכל אותן ירושלמיות רבות שנוסעות אליו לגבעת זאב במיוחד. תודה.

 רוני טל. צילום בוסאני אמיר
רוני טל. צילום בוסאני אמיר

גם אור זקן , בן ה-29 , ירושלמי מאז ומתמיד, הוא בעלים של מספרת גברים, ששמה or zaken, והוא מתארח כאן השבוע במספרת הרכילות של מאתיים סלבס לראיון מרתק.

היי, אור זקן, נולדת ספר. או מעצב שיער. מה לעזאזל ההבדל?

"תחילת דרכי החלה מגיל 16, כשהייתי בורח מבית ספר כדי ללכת לספר חבר שהפסיד בתערבות והסכים לשבת אצלי בכסא".

איך ומתי החלטת לפתוח מספרה משלך?

"עברו השנים ועם הרבה אמונה, התמדה והשקעה, פתחתי את המספרה שלי לפני כ-6 שנים, ומשם השמיים הם הגבול".

מה שנכון, ספר חוויה?

"הרגע הכי מיוחד בחיי כספר – שבתחילת המלחמה אני וגיל (הספר שאיתי), נסענו לעזה לספר לוחמים שנכנסים ויוצאים ופשוט הבנו ששימחנו אותם יותר מכל ארוחה טובה שקיבלו שם".

שמעתי שאתה ביתריסט ענק?

"כן, אני חי ונושם ביתר מגיל קטן, ככה גדלנו. באמת מאמין שעוד יהיו ימים טובים יותר, ולא רק בכדורגל אלא בכלל במדינה".

שורה לסיום?

"שישוחררו כל 133 החטופים והחטופות"

שלום לך רועי זיו מרועי והחברים למען הקהילה, שתף אותנו במעשה הטוב האחרון שלך?

"ובכן, את יעל הגיבורה הכרתי במחלקת אונקולוגיה בבית חולים שערי צדק. בגלל החג וחלוקת קמחא דפסחא נמנע מאיתנו להפגש, אבל היום היא הגיעה לחדר מתנות ויצאה עם טאבלט חדש, משחקי חשיבה ושלל מתנות לאחים שלה הקטנים"

שאפו..

ועכשיו יש לכם ד"ש מעדי טלמור, פעם מבעלי האומן 17 ובכלל אחד ממלכי הלילה היותר זוהרים שהיו לירושלים. מלך אמיתי, על באמת. קיצר, יש לכם ד"ש ממנו לרגל יום ההולדת 50, שחגג לפני מספר ימים עם הלל פרקש, וכן, הלל, ספר עם מי/ "אז ככה: כאן בתמונה תמצאו את עדי טלמור בן 50, כשבא לבקר אותו במיוחד היפני שגר בדאלס בני אפשטיין".

ולסיום קבלו מתנה ממאתיים סלבס – הנחות בקצביית בלאק אנגוס, ברחוב דב יוסף בסוף הירידה של כביש גילה. אז ככה: תמצאו פה את כל הבשרים לעל האש המשובחים ביותר, ושימו לב, כשתגידו שקראתם עליהם במאתיים סלבס מאת מוטי רוזינק תקבלו הנחות. שווה ביותר.

תגובות

להשאיר תגובה