אירועי שאון חורף מגיעים ליום האחרון, במתחם עזה, לאחר חודש של חגיגות ועשרות אלפי מבקרים, ביום שני הקרוב יגיעו למתחם ירמי תומר וניב מג'ר חברי הקבוצה ״כל מה שמצחיק בעולם״ הידועה בסטנדאפ המוזר והמרגש ובמערכונים שוברי הפרות הקדושות מה YOUTUBEכמו ״מסיבת כבדים״, ״יום עיון מסוכן״ למופע סטנד-אפ קורע מצחוק. רגע לפני תפסנו את ניב מג'ר לשיחה

"אנחנו חיים במדינה שמרנית וזה רק הולך ונהיה גרוע יותר" אומר השבוע מג'ר, וממשיך "אנחנו עושים סאטירה שונה ובועטת ואף גוף לא מוכן ללכת עם האמת שלנו אבל למזלנו יש את האינטרנט ואת הקהל הקבוע שלנו שאוהב מחבק ומפרגן וזה הרבה יותר טוב".

ההרכב "כל מה שמצחיק בעולם" נוצר לפני כעשור, ומאז הם לא מפסיקים ליצור, למי שעיין לא מכיר, כדאי להזכיר שמדובר ב7 סטנדאפיסטים שבאים מתחום התוכן, עורכים, צלמים, ובמאים שהחליטו להביא את האהבה שלהם למסך בדרך חתרנית אבל עם זאת מועילה.

במהלך הזמן צברו החברים קבוצת מעריצים נלהבת והם מופיעים מדי חודש. "במופע שלנו אנחנו משלבים גם קטעי וידאו שאנחנו מעלים ביוטיוב, יש סטנד אפ רגיל ומסך שעליו מוקרנים הקטעים והקהל משתולל מצחוק" הוא מספר.

בחרתם ללכת ליוטיוב, למה בעצם? 

"כי בישראל זה לא עובד אחרת, במדינה מתוקנת היינו יושבים ומוציאים מערכונים, אבל זה לא המצב, מצד שני,ככה אנחנו לא כבולים למסגרות ויש בזה את הצד החיובי של זה"

כל כמה פעמים אתם מופיעים?

לפעמים הופעה בחודש, תמיד יש מערכונים חדשים ויש לנו גרעין של אנשים קבועים שמגיעים ועם זאת יש לנו מעט חדשים שנחשפים דרך היוטיוב וזה ממלא את הלב"

ירמי תומר וניב מג'ר חברי הקבוצה ״כל מה שמצחיק בעולם״ הידועה בסטנדאפ המוזר והמרגש ובמערכונים שוברי הפרות הקדושות מהYOUTUBEכמו ״מסיבת כבדים״, ״יום עיון מסוכן״ ועוד מגיעים למתחם עזה למופע סטנד-אפ קורע מצחוק. איפה? רחוב רד"ק 20 מתי? יום שני 29.02.2016 בשעה 21:30

פסטיבל שאון חורף הינו אירוע החוצות הגדול ביותר בישראל שמתקיים בחורף. הפסטיבל מושך מידי יום שני  אלפים רבים של  צעירים מכל רחבי המדינה. זהו מודל ייחודי בו שותפים אמנים, סוחרים ובעלי עסקים בעיר שיוצרים יחד עם רשות הצעירים בעיריית ירושלים צוות קריאייטיב חדשני הקובע את תכני הפסטיבל. במסגרת שאון חורף יתרחשו אירועים ומופעים רבים בבתי קפה ובמסעדות, במשרד רואי חשבון,  בחלונות ראווה, לובי של מלון, חנויות, גלריות ואף בדירות פרטיות.  ביום שני קרוב יתרכזו האירועים במתחם רחוב עזה.

לפרטים נוספים: כנסו לאתר  www.young-city.co.il

תגובות

להשאיר תגובה