צמחים מתחפשים בגן הבוטני גבעת רם  *  הצגות, סדנאות וסיורים תיאטרליים עם תיאטרון הקרון * מסיבת כלי הקשה עם התזמורת הסימפונית ירושלים 

לקראת חג פורים המתקרב ועם החזרה המסתמנת לשגרה ריכזנו עבורכם כמה המלצות ייחודיות, מותאמות לילדים ולמבוגרים, לבילוי פורימי עם כל המשפחה.  אז…מוזמנים להתחבר למרחבי הזום והיוטיוב, או לצאת למרחב הפתוח בגן הבוטני, בגן הפעמון או בסמטאות ימין משה וליהנות מפעילויות איכותיות.

צמחים מתחפשים בגן הבוטני בירושלים

במהלך פורים מוזמנים ההורים והילדים עם כל המשפחה, לצאת מהבית אל טבע קסום בגן הבוטני הגדול בישראל המשתרע על פני 120 דונם של מרחב פתוח, ירוק ונקי. בפנינת טבע בלב העיר נהנים המבקרים מחוויית בילוי באווירה ירוקה, אטרקציה מצוינת למחפשים בילוי איכותי לילדים בטבע הפתוח גם בפורים.

מה בתכנית? סיור חוויתי בו יגלו המבקרים איך צמחים חוגגים את פורים ומתחפשים כל השנה כמו הדבורנית שמתחפשת לנקבת דבורה כדי למשוך דבורים זכרים או ציפור גן העדן, פרח מופלא שנראה כמו ציפור ועוד.

סדנת יצירה להכנת תחפושות בהשראת צמחים, תחרות תחפושות נושאת פרסים, סיור בחממה הטרופית במהלכו מוזמן הקהל לגעת, להריח ולפעמים אפילו לטעום את הצמחים ופירותיהם. סיור ברכבת הגן בין מגוון עצום של פרחים, עצים ועוד 6600 מינים וזנים של צמחים שונים מהעולם הקיימים בגן ועוד ועוד.

מתי? חמישי – ראשון  25-28/2/21, בין השעות 09:00-14:00

כלל הפעילות מתאימה לגילאי  3 ומעלה ולכל המשפחה.

שעות פתיחה: א'-ה': 09:00-17:00, שישי  09:00-14:00   שבת : 09:00-17:00

עלות: הפעילות כלולה במחיר הכניסה:  35 ₪  ילד/מבוגר. ילד ירושלמי עד גיל 18: חינם בהצגת ת.ז./ מנויים: חינם

לפרטים נוספים – טל. 02-6794012  באתר ובעמודהפייסבוק של הגן

חגיגת פורים עם תיאטרון הקרון

מה בתכנית?תיאטרון הקרון יוצא אל המרחב הפתוח לפעילות תיאטרלית לצד הצגות וסדנאות באון ליין ומזמין את ההורים והילדים להשתתף בסדרת סדנאות יצירה שיכללו 3 מפגשים במהלכם ילמדו הילדים איך לעצב תחפושות ייחודיות לידיים וישתתפו בסדנת הסיום בנשף תחפושות ידיים נושא פרסים, יצפו בהצגות מצולמות ולאחריהן מפגשי יצירה און ליין כמו 'טוטו וחברים' ו-מעשה בעולם.  במרחב הפתוח מוזמנים להצטרף לסיורים תיאטרליים בשכונת ימין משה עם ההצגה 'איפה גב' גבאי' ובגן הפעמון סיור משחק תיאטרלי לכל המשפחה 'המסע אל ממלכת פעמון' המשלב אמצעים חזותיים, הקלטות קו ומשחק שטח בליווי מדריכים. (תלוי מזג אוויר)

איפה? בדף הפייסבוק ובמרחב הפתוח (גן הפעמון, ימין משה)

מתי? רביעי עד ראשון 24-28.2.2021 (שכונת ימין משה, גן הפעמון ובזום)

גילאים: 3 עד 11

עלויות: סדנת יצירה עם ליאת שבתאי 20 ₪ , אירוע סיום – סדנת יצירה חינם למשתתפי שתי הסדנאות הראשונות

הצגה מצולמת ומפגש אמן בזום 20 ₪ , סיורים תיאטרליים – איפה גב' גבאי והמסע אל ממלכת פעמון, 30 ₪

לפרטים נוספים – תיאטרון הקרון 0503352525 ובאתר האירועים במרחב הפתוח יפעלו בהתאם להנחיות ותלויים מזג אויר.  

קונצרט קצבי של כלי הקשה עם התזמורת הסימפונית ירושלים

מסיבת פורים מקפיצה לכל המשפחה

קונצרט מיוחד קליל ומלא קצב בו יארח גיא פדר את אנסמבל כלי ההקשה טרמולו לקונצרט קצבי לכבוד פורים. בקונצרט יצאו הצופים למסע בעקבות כלי ההקשה, הצליל הקדום שפועם גם בחיינו. מוסיקה שהטבע מחולל, דרך הSMS  הראשון. נהיה עדים לדו קרב נקשנים ושרביטיהם – עד הצליל האחרון!.

בקונצרט יבוצעו יצירות של בטהובן, ברטוק, ויוולדי, שטראוס… ועוד הפתעות!

איפה?  בדף הפייסבוקוביוטיוב של התזמורת הסימפונית ירושלים

מתי? רביעי 24.2. בשעה 17:00

גילאים? לכל המשפחה

עלות? ללא תשלום

פרטים נוספים: באתר התזמורת

תגובות

להשאיר תגובה