רגע לפני חג הפסח, יצאו עובדי Chik לפגוש את חיילי צה"ל בדרכים, לחלק הפתעות, ואף לאפשר שימוש ראשון חינם באפליקציה

לאחרונה, השיקה חברת הביטוח ליברה את אפליקציית Chik המיועדת לנהגים צעירים עד גיל 24. לצורך כך, יצאה צוות מורחב של אפליקציית Chik בניידת ממותגת ופגש בצמתים ובתחנות מרכזיות את החיילים שחזרו הביתה לחופשה קצרה בסוף השבוע, בין היתר, בצומת קמה, תחנה מרכזית באר שבע, קריית גת ועוד.

החיילים זכו לקבל הפתעות ומתנות, וחלקם אף נהנו מאפשרות לשימוש ראשון בחינם באפליקציית Chik החדשה – הביטוח שלChik מתאים במיוחד לחיילים שחוזרים הביתה ומעוניינים לרכוש ביטוח במחיר אטרקטיבי רק למשך תקופת שהותם בבית. אפליקציית Chik נותנת מענה יעיל ונועדה בדיוק למקרים כאלה. האפליקציה מאפשרת לנהגים צעירים לרכוש ביטוח רכב יומי ל-24 שעות במחיר של 30 ₪, ללא תלות בחברת הביטוח בה הרכב מבוטח, ללא הגבלת ק"מ וללא התקנת רכיבי מעקב נוספים ברכב. כמו כן, אין חבילה סגורה שמחויבת למינימום ימים, כפי שמקובל בחברות אחרות, ואין הגבלה על כמות הפעמים שניתן להפעיל את כיסוי הביטוחי.

אתי אלישקוב, מנכ"לית ומייסדת חברת הביטוח ליברה:
"יש לנו צבא חזק וחיילים נהדרים שמגנים עלינו. בימים קשים אלה, חשוב לנו לעטוף, לחזק אותם ולפתח מוצרים חדשניים במחירים אטרקטיביים שיכולים להתאים גם להם, והפעם מדובר במוצר יחיד מסוגו: ביטוח רכב יומי ללא תלות בחברת הביטוח בה מבוטח הרכב. מהיום חיילים בסדיר ובמילואים, עד גיל 24, יכולים בצורה פשוטה ונוחה לרכוש ביטוח רכב באופן עצמאי באפליקציית Chik כאשר הרכישה יכולה להתבצע על ידי הנהג הצעיר עצמו באופן מקוון ומיידי, בלחיצת כפתור. חיילים שחוזרים לחופשה ומעוניינים לבטח את רכבם, יכולים לרכוש ביטוח רק לתקופת שהותם בבית. בהזדמנות זו אני רוצה להביע את תודתי העמוקה לחיילי צה"ל ומקווה כי כולם יחזרו בקרוב הביתה בשלום".

תגובות

להשאיר תגובה