כנס ה- MIXiii Health-Tech.IL אירוע הביו מד הגדול בישראל שנערך בשנים האחרונות, חוזר להתקיים בירושלים, בבנייני האומה בתאריכים ה- 9-10 בנובמבר. הכנס המאורגן על ידי ארגון ה- IATI ויו"ר הכנס יעקב מיכלין ובשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים ובתמיכת משרדי ממשלה וגופים מובילים בתעשיית הבריאות בישראל ובעולם, יפגיש יחד את תעשיית ההיי טק והביומד וישתתפו בו נציגים בכירים של חברות תרופות ומכשור רפואי לצד חברות תוכנה. בין המשתתפים, יופיעו דוברים שזו תהיה הופעתם הראשונה בישראל.

במהלך הכנס צפויות הרצאות של  120 מרצים, ביניהם מרצים בכירים שזו הופעתם הראשונה בישראל.
בכנס יציגו כ- 100 חברות סטארט אפ פיתוחים וטכנולוגיות שונות מתעשיית הבריאות, בתצוגות במהלך הכנס ובאולם המליאה.
הכנס צפוי להביא לירושלים כ- 1,000 משתתפים מכל העולם, ועד עתה נרשמו משתתפים מלמעלה מ- 30 מדינות.
במהלך היומיים של הכנס צפויות להתקיים מאות פגישות עסקיות בתחומים שונים, אשר ינוהלו על ידי מנוע פגישות אינטראקטיבי במיוחד המיועד למשתתפי הכנס.

במהלך הכנס יוכרזו המנצחים במספר תחרויות, ביניהן: החברה המבטיחה של השנה בתחום הביומד, המיזם המצטיין מקרב האוניברסיטאות, תחרות בתחום הרפואה הדיגיטלית בהובלת e-health ventures and Amgen Ventures החברה הזוכה בתחרות, תזכה  למימון של שלושה מיליון דולר. ותחרות לחברות מתחום רפואת העיניים.  לתחרויות אלה נרשמו עשרות חברות.

ביום רביעי בערב תיערך מסיבה ענקית למשתתפי הכנס ובה הופעה של הראל סקעת, לצד הופעת סטנד אפ של הקומיקאי האמריקאי איילון גולד.
האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות ה- IATI, הוא ארגון הגג של תעשיות מדעי החיים, ההיי-טק, ושאר התעשיות המתקדמות בישראל, בו כלולים חברים מכל קצוות התעשייה, כולל קרנות הון סיכון, מרכזי פיתוח של החברות הרב-לאומיות הפועלות בישראל, סטארט-אפים, חברות מסחור, חברות צמיחה וחברות בוגרות, אוניברסיטאות ובתי חולים, מרכזי חדשנות, עיריות, נותני שירותים ועוד.

קרין מאיר רובינשטין, מנכלית ונשיאת איגוד ה IATI: "בעקבות קפיצה משמעותית שנעשתה בפיתוח טכנולוגיות Health-Tech בשנתיים האחרונות, בין היתר בקרב חברות ישראליות, פעלנו להפגיש את כל אנשי התעשייה העולמית בירושלים, על מנת להצעיד ולחבר בין המשקיעים, המפתחים והסטארט אפים הישראליים בתחום. ישראל הנחשבת כיום לאחת המדינות המובילות בתחום ההיי-טק העולמי, תוכל בשנים הבאות, כך אני מאמינה להוביל גם את תעשיית ה Health-Techהעולמית."

תגובות

להשאיר תגובה