מעתה גם טיפולי אוסטאופתיה

שלוחת כללית רפואה משלימה במבשרת ציון משיקה טיפולי אוסטאופתיה, המצטרפים לטיפולי דיקור סיני שמוצעים במקום. 

אוסטאופתיה היא שיטת ריפוי המתבססת על עיסוי ומניפולציות ידניות שונות. האוסטאופת משתמש בשתי ידיו בלבד גם לאבחון המגבלות והחסמים שבגוף וגם לשחרורם. השיטה פותחה בארה"ב במאה הקודמת על ידי רופא בשם אנדרו טיילור סטיל, שביסס את תורתו על ידע אנטומי ופיזיולוגי, לשם הסרת חסמים מכניים שונים המפריעים ליכולת הריפוי העצמית של הגוף.

לאוסטאופת היכולת לאבחן היכן מתחיל השיבוש התנועתי הגורם לפגיעה בתפקוד התקין של מכלול מערכות או איברים בגוף. שיבוש זה יכול להיגרם מטראומה או מחלה, מפגם מולד או אפילו מהרגלי תנועה לקויים, ועלול לגרום למגוון בעיות כמו למשל כאבי ראש, בעיות במערכת העיכול, כאבי מחזור, נוזלים באוזניים, בעיות קשב וריכוז ועוד. מטרת הטיפול האוסטאופתי היא להחזיר את האיזון והתנועתיות לאזור הפגוע ובכך להביא לשיפור בתפקודו ולעודד תהליך של ריפוי עצמי.

לדברי ד"ר מוטי לוי, הרופא הראשי של כללית רפואה משלימה: "אנו שמחים להרחיב את מגוון הטיפולים שאנו מציעים במרפאות ובשלוחות הרשת. לאור הביקוש לטיפולים משלימים, שהוא פועל יוצא של העלייה במודעות לטיפולים אלה בקשת רחבה של גילאים, השאיפה שלנו היא להעניק את מגוון הטיפולים הרחב ביותר למטופלים שלנו וכמה שיותר קרוב לבית".

כתובת: החושן 44 מבשרת ציון. לתיאום תורים: 02-5008202

תגובות

להשאיר תגובה