התינשאי לי בים? כך תציע נישואין בזמן שייט

נישואין בלב ים על גבי יאכטה פרטית היא התפאורה המושלמת למעמד של פעם בחיים. רוצים להפתיע את זוגתכם עם הצעת נישואין בשייט? קבלו כמה טיפים שיבטיחו את הצלחת המעמד כך שיהיה מרגש ורומנטי במיוחד

המרחבים הפתוחים, שאון הגלים והאוויר הצלול, הרוח המלטפת והשקיעה המדהימה שבאופק, כל הופכים יוצרים מיקום מושלם. יחד עם זאת, אין די בתפאורה מרהיבה וכדאי להשקיע בהפקה מקצועית ומתוכננת בקפידה. לפניכם מספר המלצות שיסייעו לכם להגיע להצעת נישואין בלתי נשכחת.

 

בחירה נכונה בחברה ימית

בימינו חברות רבות מציעות הפלגות רומנטיות בלב ים, אך לא לכולן יש את האמצעים והניסיון להפקת אירועים אלו. לכן, בתור התחלה חשוב לבחור בחברה ימית מוכרת ומנוסה כמו Sea4u הפועלת במרינת הרצלייה, שמאחוריה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים. העדיפו חברה שיש ברשותה יאכטה גדולה, מושקעת ומפוארת עם כל הנחוץ לאירוע רומנטי, לרבות פינות הסבה וישיבה מפנקות, מערכת אודיו מעולה ומטבח מאובזר. כמו כן, חשוב שהיאכטה תופעל על ידי צוות מיומן ואדיב המעניק יחס אישי וקשוב לכל לקוח, ושיש לו את כל הניסיון והכלים לתכנון וביצוע מוקפד השם דגש הן על איכות השירות והן על בטיחות.

 

הפקה מתוכננת לכל פרטיה

יש להבין שלא מספיק לקבוע מועד להצעת נישואין בהפלגה, אלא צריך לתכנן את האירוע בקפידה על כל פרטיו ביחד עם החברה הימית. התכנון כולל את עיטור היאכטה והפיכתה לחגיגית במיוחד, הכנת שולחן אוכל רומנטי עם מעדנים קלים וטעימים, שמפניה או יין טוב, מפה יפה ונרות, ובחירת מוסיקת רקע מתאימה. בנוסף, מומלץ לתכנן מראש את מועד ההגעה למרינה ולחשוב על סיבה שלשמה אתם לוקחים את זוגתכם לשם, למשל כהזמנה לארוחה רומנטית בשניים. גם חשוב לתכנן במדויק את רגע הצעת הנישואין: מתי היא תתרחש וכיצד היא תיראה, ולתאם את כל פרטיה עם צוות היאכטה. חשבו על כל פרט נוסף שאולי נחוץ לכם ויתרום לשלמות הרגע והנצחתו, בין אם אופן הצילום, שילוט מיוחד, זיקוקים, הקרנת סרטון אישי, ארוחת שף פרטי או כל רעיון אחר בר יישום. וכמובן, אל תשכחו להביא טבעת ותכננו היכן היא תוחבא עד לרגע ההצעה.

 

הכול מתחיל ונגמר באווירה

הדבר החשוב ביותר בתכנון הצעת הנישואין בשייט הוא יצירת אווירה רומנטית, קסומה וייחודית. תפאורת הים שמהווה את הבסיס תושלם בעזרת צוות יאכטה מנוסה ומומלץ, שיודע מה נכון ומתאים לעשות כגון יחס נעים ואדיב, מתן מרחב אינטימי לבני הזוג ושיתוף פעולה מלא עם התוכנית. מומלץ שרגע ההצעה עצמו יהיה בלב ים, עדיף בעת השקיעה כשברקע מתנגן שיר ייחודי משלכם. מעבר לכך, האווירה הרומנטית טמונה בפרטים הקטנים שבהם כדאי להשקיע מחשבה, למשל שושנים אדומות בתוך כלי מיוחד, שמיכת כירבולית נעימה להתעטף בה בשניים, או שוקולדים משובחים לקינוח המוגשים לצד תותים עם שמנת.

לפרטים נוספים הכנסו לאתר : sea4u

 

 

תגובות

להשאיר תגובה