פרויקט "צמה של עוצמה" של עמותת זכרון מנחם ומותג השיער פנטן (PANTENE), מציין 12 שנים של איסוף תרומות שיער והפיכתם לפאות טבעיות ויפהפיות בחינם, עבור נשים, צעירות וילדות חולות סרטן אשר איבדו את שיערן.

פאת שיער מורכבת בממוצע מכ-תרומות שיער באורך של 30 סנטימטרים לפחות, כאשר בעבור פאות שיער ארוכות (המבוקשות בקרב הצעירות), דרושות תרומות באורכים של 40 ואף 50 סנטימטרים. את השיער הבריא ממיינים לפי צבע, סוג שיער ואורך.

 השנה,מותג השיער פנטן מרחיב את תרומתו למפעל הפאות של זכרון מנחם ולפרויקט "צמה של עוצמה" – והחל מיום רביעי ה-13.12 ולמשך שלושה שבועות, על כל מוצר של פנטן אשר יימכר בסניפי סופר-פארם, ייתרמו מיידית חמישה שקלים, בכפוף לתקנון המבצע, למען מפעל הפאות של עמותת זכרון מנחם. זאת בנוסף לתרומה השנתית של פנטן לעמותה החשובה המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

בנוסף, לראשונה, ניידת התרומות של עמותת זכרון מנחם תגיע לימי התרמה מיוחדים בסניפי סופר-פארם, שם ספרים מקצועיים יספרו בחינם תורמים ותורמות. 

חיים ארנטל, מייסד עמותת זכרון מנחם: "צמה של עוצמה היא לא רק סיסמה, היא החיים עצמם. כי הצמה מחזירה לנשים ולצעירות את תחושת הנשיות ואת העצמי שלהן. עם הצמה יש להן העוצמה להתמודד ולנצח את מחלת הסרטן".

רוני שחם, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "צמה של עוצמה זה פרויקט שהוא זכות. כבר 12 שנים שפרוקטר אנד גמבל לוקחים בו חלק, ואלו שנים של הכרת הטוב ומפגשים מרגשים עם ארץ ישראל היפה, ששנה אחרי שנה נתרמת עבור אלה הזקוקים לה".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

המבצע במספרים: בישראל מתגלים מידי שנה כ-26,000 מקרי סרטן חדשים. אחוז הנשים והנערות החולות בסרטן השד בישראל הוא מהגבוהים בעולם: אחת מתוך שבע נשים (7.5) ישראליות מתמדודדת עם המחלה, ואחת מההתמודדויות הראשוניות של נשים אלה היא עם נשירת ואובדן השיער כבר מהטיפול הכימותרפי הראשון.

הודות להעלאת המודעות של עמותת זכרון מנחם והמותג פנטן לנושא, גדלה כמות תרומות השיער פי 6.5!! 465 מספרות השתתפו במבצע תרומת השיער והמשיכו לאורך כל השנה; 71 מוסדות חינוך (תיכונים/ מכללות ואוניברסיטאיות) קיימו אירועי התרמת שיער בשנה האחרונות; כ-5,200 תרומות שיער נאספו באירועים אלו; 811 בנות מצווה תרמו בשנה האחרונה ו-278 ילדים בני 3 שהסתפרו בפעם הראשונה (חלאקה); 87 היה גילה של התורמת המבוגרת ביותר עד כה.פאת שיער מורכבת בממוצע מכ-7 תרומות שיער של 30 סנטימטרים לפחות ובעבור פאות שיער ארוכות (המבוקשות בקרב הצעירות) דרושות תרומות באורכים של 40 ואף 50 סנטימטרים. את השיער הבריא ממיינים לפי צבע, סוג שיער ואורך. שימו לב כי קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער הנתרם.

לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם 02-6400800 http://www.zichron.org

לרשימת המספרות המשתתפות במבצע: https://www.zichron.org/barbershop_h.php

תגובות

להשאיר תגובה