קליניק בשיתוף פעולה חדש,שחקן חדש בתחום העופות, וקטשופ שמיועד בעיקר לטוסט. חדש על המדף.

קליניק בחר בליאל אלי להוביל את קמפיין סדרת מוצרי הטיפוח Anti Blemish לטיפול באקנה ובפגמי עור ומשיק:Liel Eli x CLINIQUE -מארז מוצרים לטיפול באקנה בשיטת שלושת השלבים הכולל 3 מוצרים מסדרת אנטי בלמיש לטיפול בפצעונים: סבון, מי הסרה וקרם לחות וכן מסקרה בגודל מיוחד במתנה.

DIADERMINE משיק את סדרת Lift+  , שכוללת 5 מוצרים : קפסולות מרוכזות לפנים וצוואר, קרם יום לחות נגד קמטים, קרם יום עם מקדם הגנה SPF30 נגד קמטים, קרם הזנה לילה נגד קמטים וקרם עיניים.

"קטרינה טיפוח אורגני" החלה בשיווק של ה- גוואשה כלי טיפוח להגברת זרימת הדם בפנים, ייצור הקולגן והאליסטין, שיפור במראה הקימטוטים והאטת היווצרותם המסייע גם עיכוב הופעת קמטים וצמצום קמטוטים קיימים והפחתת נפיחויות וכהויות מתחת לעיניים. 

מותג היופי ג'ייד משיק את  SENSE 5 סדרת טיפוח המעניקה הזנה אינטנסיבית לפנים ולצוואר ומשקמת את העור להשבת יופיו הטבעי הכוללת שילוב מרכיבים ייחודי שפותח במטרה לעורר את כל החושים כמו קרם עשיר ורב תכליתי ושמן להזנה עמוקה.

Tusso,נכנס לקטגוריית הממרחים ומשיק סדרת ממרחים טבעוניים. בארבע טעמים שונים, איולי, איולי ספייסי, איולי שום, איולי זעתר. הממרח מגיע בבקבוק לחיץ ומאוד נוח לשימוש, בין אם זה בכריך או בהכנת רוטב לסלט קיסר. 

מותג העוף הטבעי 'משק ארצי' מציג את העוף צמחוני –עוף הניזון  מתזונה צמחונית בלבד, ללא אנטיביוטיקה והורמונים. עם המדבקה הכתומה. בין מגוון האריזות של מותג 'משק ארצי' המשווק ברשתות השיווק ואצל קצבים נבחרים – עוף טבעי שלם, פילה עוף טבעי שוקיים עוף טבעי. 

לקראת החורף, אסם-נסטלה משיקה שני מוצרים חדשים המכילים כוסמין מלא: לחמית כוסמין ולחמית כוסמין עם פיזורי גרעיני דלעת.

עוד מאסם אסם, מהדורה מיוחדת של קטשופ טוסט בתיבול מעודן, המעשיר ומשדרג את טעם הטוסט והופך את משימת ההכנה הביתית לפשוטה, טעימה ומהירה יותר.

תגובות

להשאיר תגובה