אחת המסעדות היותר אהובות עליי היא מסעדת ויוינו, השוכנת בשכונת אורנים קסומה ויפיפייה בלב העיר חיפה, שם תמצאו פיסת שלווה איטלקית הרחק מהמולת העיר, בחצר שכולה בוסתן ירוק באווירה קסומה, בגינה המקורה או בחלל הפנימי המשלב עיצוב מודרני עם נגיעות מדויקות מהתרבות העשירה של איטליה..

אני לגמרי טיפוס של מסעדות, אוכל טוב ואווירה, כשהציעו לי לבקר במסעדת ויוינו ברור שהסכמתי ולכן גם ידעתי שזו הולכת להיות חוויה טובה.. העניין הוא שכשביקרתי שם באמת, הופתעתי לגלות שהחוויה הייתה לא רק טובה, אלא הרבה, הרבה מעבר למצופה,  מסוג הרגעים שבד״כ לא ממש קורים בעיקר כשמצפים.

במטבח הפתוח עם הטאבון הענק שיובא מאיטליה, יכולתי לראות כיצד חומרי גלם טריים ומשובחים הופכים למנות מעוררות תיאבון, פיצות ופוקאצ׳ות מהבצק הייחודי שנעשה במקום ונפתח רק בעת ההזמנה, פסטה טרייה, מגוון בשרים עסיסיים, דגים ופירות ים, מנות טבעוניות, וגם ללא גלוטן, מנות ילדים ותפריט קינוחים עשיר שבהחלט משאיר טעם של עוד ועוד..

אז כפי שהבנתם מדובר במסעדת שף איטלקית אמתית שאכן עושה מנות מקומיות ועדכניות מהמטבח האיטלקי  והכל מיוצר מחומרי גלם מעולים, מקוריים ובעיקר טריים, מדובר באמת בקשת רחבה של טעמים וסגנונות בישול, אפייה וצלייה כיאה למטבח האיטלקי העשיר.

המסעדה הוקמה בשנת 2015 ע״י אלי הדדי, אהוד (דדי) צורף ועודד שטראוס מתוך אהבה לאוכל ולאנשים ,שלושתם בעלי רקע וניסיון מגוון בתחום הקולינריה והמסעדנות וכיום ״ויוינו״ מתקיימת כרשת מסעדות איטלקיות המונה שלושה סניפים: בחיפה, זיכרון יעקוב ובאר שבע כשסניף זה מציע מטבח כשר- חלבי ומנות משובחות מהמטבח האיטלקי,  בשנת ב2019 צפוי להיפתח סניף נוסף בפתח תקווה שגם הוא יהיה כשר.

״מסעדת ויוינו״ היא לא פחות מאשר קרן אור באווירה איטלקית מוארת ומרנינה בתוך רחובות העיר ואתם יודעים מה? למה להכביר בדימויים? הנה מקבץ מנות מעניינות במיוחד כמו: ״פפרדלה שורט ריבס״ שזה בעצם בשר צלעות מפורק בישול ארוך ובשילוב ערמונים, עגבניות שרי צלויות, עשבי טיבול ופרמז׳ן ברוטב ציר בקר, ״ניוקי פירות ים בחמאת סרטנים״ , ״קדירת פירות ים״ עם שרימפס, קלמארי, מולים, תפו״א, בזיליקום טרי ועגבניות צלויות עם ריזוטו, ברוטב שמנת יין לבן ועגבניות, ״ פילה עגל ציידים״ על ראגו של פטריות יער, לצד טורטליני שעשוי בעבודת יד ,״פיצה טונה אדומה״ ״פטוציני פסטו ומיני סוגים של ריזוטו, בשרים ודגים, פיצות ומאפים שעשויים בשילוב טעמים מדויק להפליא..

ועם כל יופיים וטעמן המשובח של המנות , המקום מציע אווירה אוטנטית ונעימה במיוחד ,שמתאימה לכל סגנון בילוי בין אם הוא רומנטי, משפחתי, או עסקי ,ניתן לקיים אירועים פרטיים בחדר האירועים הפרטי או בחלל החיצוני לכמות של עד 40 איש המותאם ע״י תפריט ייחודי לאופי הקהל והסועדים, בשעות הערב האווירה משתנה, התאורה מתעמעמת, הבר מתמלא באנשים שמחים וחוויית הבילוי מתעצמת, תפריט האלכוהול עשיר ומגוון ומציע  מגוון מנות לאוהבי הקוקטיילים, אפריטיפים, ליקרים ודיז׳סטיפים וכמובן לאנשי היין , תוצרת יקבים ישראלים וממיטב היקבים באיטליה.

כל הטוב הזה בשילוב חווית השירות והאדיבות, האווירה  השמחה, הנוף המרגיע והטעמים המופלאים הם אלו שהופכים את מסעדת ויוינו למקום בילוי חוויתי שיעשה לכם טוב על הלב והנשמה, אני בוודאי ארצה לחזור ולבקר שם שוב בעתיד הקרוב מאוד.

ויוינו חיפה:  כיכר אליזבט 1, חיפה (מול היכל הספורט) להזמנת מקומות ואירועים: 04-8229454

תגובות

להשאיר תגובה