תפעול מערכת של אנשים דורשת יחסי אנוש , רגישות ושיקול דעת ,חלק מהאובדן שנגרם במערכת יכול להימנע ע"י התנהלות נכונה פשוטה ומאורגנת .

להלן כמה נקודות מבט שאספנו מהספר :

  • כדי לנהל או להנהיג קבוצת אנשים, על המנהל להוות דוגמא. – כאשר מנהל נוהג אחרת מהר מאוד העובדים לומדים את הדרך והקלקול הוא רחב היקף.
  • הטמעת הנהלים במערכת כמוה כחינוך ילדים – ידיעת הגבולות והרוח הארגונית.
  • שיחת משוב עם עובדת יוצרת סביבת עבודה בריאה יותר – כל אדם רוצה שיתעניינו בו ובדעתו.
  • בארגונים נהוג לצרוך מוצרים שונים לשימוש, כגון: קפה, סוכר, נייר טואלט וכו'.

ללא פיקוח ובקרה תגלו כי הצריכה בארגונכם חסרת פרופורציה.

  • האדם מבחוץ רואה את מה שבני הבית כבר הורגלו אליו. – לשמוע להקשיב , ללמוד לקבל.


המשך עבודה פוריה !

תגובות

להשאיר תגובה