ניפון מולטימדיה לרכב : בידור ניווט ובטיחות מושלמים

תחום המולטימדיה הבידורית לרכבים כולל עולם קסום של אפשרויות . חברת ניפון אירופה ישראל החלוצה והמובילה בתחום מאפשרת את המגוון הרכב ביותר של פתרונות לרכב בינהם מסכים, מצלמות ופתרונות שמע המאפשרים בידור והפעלה לילדים, ערכות בטיחות, ניווט , דיבורית משוכללת מצלמה לנסיעה מאחור ועוד

אם לא כל כך מזמן נאלצנו להסתפק ברדיו פשוט ומקרטע ברכב, היום ברורה העוצמה והחשיבות וההנאה שבמערכת מולטימדיה עשירה לרכב, עד כדי כך שרבים אשר קונים רכב חדש מיד מחליפים את הרדיו שהושם שם למערכת משוכללת הרבה יותר. רון אטלינגר מנכ"ל חברת ניופון מערכות מולטימדיה לרכב , מפרט מדוע:

"היום הכל הוא סביב הסמארטפון: דרכו יש לנו יומן, ניווט, אנשים מחוברים למשרד ואת כל החוויה הזו אנחנו מאפשרים גם על מסך גדול יותר ברכב כך שאתה לא צריך להתעסק  עם הטלפון שלך תוך כדי הנסיעה, אתה שולט על העוצמה של ההגה, יכול להעביר תחנות ברדיו, לשמוע רדיו דרך האינטרנט , לבדוק אי מייל- כמובן לא תוך כדי נסיעה…וגם לראות סרטונים ליוטיוב ולשדר לילדים שיושבים במושב האחורי.

"מערכת מולטי מדיה מאוד מעשירה את האפשרויות, כולל  בידור והפעלה לילדים, ניווט לנהג, דיבורית שנשמעת במערכת של הרכב ולא דרך רמקול קטן, מצלמה לנסיעה מאחור , אופציה ל-DVR, מצלמת דרך שמקליטה ממש אינספור אפשרויות , וגם הפעלת פנגו .

ניפון היא מצטיינת בתחום המולטימדיה הבידורית כמשווקת  מסכים, ציוד, מגברים ורמקולים  לרכב לרכב וכל האביזרים הנלווים המאפשרים שדרוג והקמה של המערכת הבידורית ברכב במאה ה-21.

לחברה יש את המגוון הגדול ביותר של פתרונות מדיה לרכב, מסכים לשימושים שונים שגודלם החל מ-4 ועד 20 אינץ', כולל מסכים ומצלמות למשאיות , היא נותנת מענה לכל מגוון אפשרויות השמע ברכב כולל רמקולים מכל הגדלים והסוגים, מבחר מגברים ודגמים שמתאימים גם לציוד ימי כמו סירות ורכבי ספורט מוגני מים. ניופון היא בעלת מעבדה עצמאית ונותנת תמיכה ושירות מיטביים למתקינים הרוכשים, הם הלקוחות,החברה הוקמה בשנת 2000 מתוך הרצון לתת מענה בתחום המולטי מדיה, מסכים ובידור ברכב, עולם מרגש שאז החל להתפתח.

רון אטלינגר וארז מצקין הבעלים והמנהלים של החברה חיפשו אפשרות לסיפוק הצורך לחלקי חילוף לרכב, הם ביקרו בתערוכות של ציוד לרכב וראו את המסכים החדשים דאז שהוצגו, אטלינגר הרגיש שהתחום הזה קרוב לליבו  והחליט להקים את החברה שאליה הצטרף אחר כך מצקין (50) , בעל ידע ונסיון של 30 שנים בהתקנת ציוד

"אז התחילו להיות בשוק רק המסכים שהראו את הנסיעה לאחור, מסכים מיפן שגודלם היה כ-7 אינץ', והם היו קודם לכן בכלל מכונות מזל שפירקו אותן והשתמשו בחלקיהן, אחרי כשנתיים כבר החליפו את המסכים לנגני DVD שהיו גדולים פיזית ומסכים שהושתלו בתוך הכרית לראש שברכב", נזכר אטלינגר , גבר מרשים בן 50+ עם מראה צעיר והמון חכמה ותובנות.

עם השנים חלה התפתחות גדולה מאוד וכיום אנחנו כבר עדים למערכות מולטי מדיה שחלקן מחוברות לאינטרנט, אפשר להפעיל בהן ניווט לוויני , מצלמת נסיעה לאחור, הקלטה וכמובן כיום יש מכשירים שהם מבוססי אנדרואיד ואפשר לגלוש בהם למייל, לצלם, להתחבר לרשתות חברתיות כמו לפייסבוק ולמעשה אין כמעט גבול ליכולות שלהם.

מיגוון הפיתרונות שהיא מציעה בתחום הבידור והניווט ברכב כולל ערכות בטיחות כגון מערכת מניעת התנגשות, מובילאיי , מצלמות לנסיעה בטוחה לאחור ולקדימה, כל פיתרונות התצוגה ברכב המורכבים ממסכי LCD מתקדמים דיגטאליים בטכנולוגיית LED המאפשרים חדות תמונה מושלמות .

ניפון נותנת גם את המוצר המבוקש וגם הפתרון הטכני לכל אתגר שעולה כולל ייצור מכשירים ייעודים שלא היו קיימים עבור יצרנים שונים התואמים לדרישות הקהל והצרכים של השוק המקומי. למכונית מסוג טויוטה קאמרי החדשה למשל, ניפון ניצרה מכשיר מולטימדיה לפי הזמנת היבואן

החברה  משווקת מוצרים הנושאים את מותג הבית "ניפון" עם התאמה  לכלי הרכב המקומיים : ממכשירי רדיו דיסק הכוללים דיבורית , מחבר לאייפוד, מערכות ניווט ניידות המיועדות לתחום הרכב, דיבורית ומימשק משתמש יחודי. להשלמת השמע מייצרת "ניפון" סידרת מגברים דיגיטאליים קטנים וחזקים.

החברה גם משווקת בשבע שנים האחרונות את מותג היוקרה העולמי לרכב "מוראל" ורמקולים, מגברי חיווט מיוחד, שהם ממותגים אמריקאיים מובילים בתחום השמע  לרכב כגון : הייפוניקס , קרנץ' , אם בי קווארט ואחרים.

ניפון אירופה ישראל בע"מ מוקמת בכפר סבא ומשרת מעל ל-200 לקוחות (חנויות ומתקינים) מקרית שמונה ועד אילת, אותם משרתם צוות של 4 סוכנים שמסתובבים בכל הארץ.

ניפון מחזיקה כיום את המגוון הגדול ביותר בארץ למכשירים שהם תואמי מקור של מכשירי יבואן. אטלינגר מסביר: "תואם מקור זה כשמוציאים מרכב את הרדיו המקורי שלו, ואז מרכיבים את מכשיר המולטימדיה שלנו אז אם נקח לדוגמא רכב מסוג פולקסווגן, יש לו מכשיר המותאם לו ספציפית. אנחנו היינו בין פורצי הדרך שעשו החלפות של מכשירי רדיו מקוריים למכשירי מולטי מדיה והיות ואנחנו מתמקדים במערכות מבוססות אנדרואיד, זה מאפשר פתרונות קלים גם למתקינים וגם ללקוחות".

– למה כדאי למי שכבר השקיע סכום כסף ברכב חדש, להשקיע בנוסף גם בהחלפת הרדיו לרכבו?

"היום רוב המכוניות באות עם מכשירי מולטי מדיה שרובם בהתקנה מקורית , אבל  אם קיבלת מהיבואן מכשיר עם צג בגודל של  7 אינץ', אני יכול להביא לך צג ב-10 אינץ'. יש הבדלה בין ה-BEFORE MARKET שזה מה שהיבואן נותן ברכב וה-AFTER MARKET , מה שהאדם הפרטי משנה או מוסיף  לרכב לאחר הרכישה   וזה התחום שבו אנחנו מתמקדים, למרות שאנחנו עדיין נותנים גם מענה למתקינים של יבואני הרכב".

דבר מעניין נוסף שהחברה 'נוגעת' בו הוא תחום האיטום האקוסטי שמובנה למכוניות. לדברי  אטלינגר כפי שידוע הרכב מלא ברעשים שנוצרים דרך המנוע והגלגלים, וכשמכינים מערכות שמע לרכב באיכויות גבוהות יותר משתדים גם לאטום את הרכב בצורה מקצועית יותר ואז השמע בו הוא יותר צלול ונקי ופחות מתאמץ.

אטלינגר מאמין שכל תחום הרכב עובר כעת שינוי עצום כשבעתיד אנשים פרטיים לא יחזיקו רכב אלא יצטרפו לשיורתי הסעות, היתרון של ניופון היא שהחברה מאוד גמישה ומתאימה עצמה לדרישות השוק המשתנות תוך יבוא בהתאמה ומציאת פתרונות גמישים יותר.

"פעם בישראל רוב הבעלויות על מכוניות היו של אנשים פרטיים  והרכב היה מגיע ערום ללא רמקולים וללא אנטנה. היום הלקוח מקבל אוטו מהליסינג לכן הוא לא משקיע בו והמכוניות חוזרות לאבזור ברגע שהן נמכרות", אומר אטלינגר,  "שוק הליסינג השתלט וכל הנושא של אבזור של רכב עבר שינוי עצום לרע וזה מקטין את השוק, היבואנים שמים כבר את המוטלטימדיה ברכב חדש וזה עד יותר מקטין, מצד שני אנשים עם מכוניות ישנות יותר רוצים את הקדמה , לנו יש את המגוון הכי גדול של פתרונות לכל סוגי הרכב והדגמים".

 

1 תגובה

להשאיר תגובה