אוטוטרייד לרכב שלך: איכות ושירות ללא פשרה

שירות יוצא מגדר הרגיל, מלאי מגוון של המותגים הטובים בעולם, נסיון של עשרות שנים – אלה הופכים את חברת אוטוטרייד 2000 המיבאת צבעים ומוצרים  לרכב ולתעשיה  למובילה בתחומה

אחד הדברים הקובעים כשאנחנו רוכשים רכב הוא הצבע שלו.  אנחנו לרוב 'מתאהבים' ברכב גם דרך צבעו, רבים מאתנו נמשכים לצבע מסוים, וכולם  רוצים שלרכב יהיה צבע אחיד, חלק, מבריק ושלם. לכן, כשהצבע ניזוק בדרך כלשהי או פשוט דהה, זה מפריע. אחד הדברים ששווה להשקיע ולשמר ברכב זה את הצבע שלו, וכדאי שהוא יהיה איכותי ועשוי על ידי ידיים מקצועיות.

חברת אוטוטרייד 2000 הותיקה, שהוקמה ב-1972 לפני 45 שנים, מיבאת ומוכרת צבעים לכל סוגי הרכבים, חומרי עזר למוסכים  ולתעשייה, כלי עבודה ועוד. הייחודיות של אוטוטרייד היא באיכות המוצרים, התמיכה  ובשירות הלקוחות , הן בעזרת טכנאים והן בעזרת מוצרים טכנולוגים כמו מצלמת צבע, קטלוגים ועוד.  לחברה מעבדת התאמת צבעים המאפשרת גמישות בתכנון והתאמה ללקוחותיה, שימוש בחומרים שונים וקבלת ייעוץ והכוונה בפתרונות מקצועיים “אנחנו תמיד זמינים ללקוח בטלפונים הניידים, 24 שעות ביממה, שמים דגש על  מחיר, שירות איכותי ויחס אנושי. אנחנו באמת חברים של כל הלקוחות שלנו, יוצאים לבלות יחד לחו"ל.” מספר ג'קי גיוס שהוא הבעלים של החברה ביחד עם אריה קונפורטי.

אכן, מספיק לשהות במחיצתם שעה כדי להתרשם מהאישיות החביבה של שניהם, היחס הנעים וגם הכימיה והקשר שבינהם, עניין חשוב בניהול משותף. גם עבור מי שלא מכיר את התחום, כמו כותבת שורות אלו, הביקור במתחם אוטוטרייד שממוקם ברחוב נחשון 26, אזור התעשייה של פתח תקווה, יכול להיות מעניין למדי, כשאפשר לראות ולבחור מבין ליין המוצרים הרחב והמגוון שהחברה מייבאת.

זה מתחיל ב'עולם הצבעים'. "אנחנו מייבאים צבעים מגרמניה ואיטליה צבעים שמשתמשים בו לתעשיה, לצבוע קונסטרוקציות, משאיות, מיכלים, מעגלי בטון, שלטים", מספר ג'קי, "יש לנו את כל מגוון הצבעים בין אם חד רכיבים, דו רכיבים, אפוקסי ואת כל סוגי צבעי היסוד, הצבעים הם באיכות מאוד מאוד גבוהה ובתקן גרמני , והם מעניקים כיסוי מאוד גבוה, צבעים יחודיים שניתן ליישם אותם ישירות על פח מגולבן ואלומיניום ללא צורך בצבע יסוד, וזה חוסך  עבודה  וחוסך זמן”.

אוטוטרייד מייבאת את הצבעים של מותג  AKZONOBEL ההולנדי, הנחשב לתאגיד הכימיקלים מהגדולים בעולם. צבעים של מותג SIKKENS LESONAL שכל צבעי רכב מכיר כמותג של צבעים האיכותיים ביותר מס' אחד בעולם, הנשמרים למשך שנים ובעלי כושר כיסוי והתאמה מושלמים, ואין זה משנה אם רכבך הוא אדום, או אפור או בכל צבע אחר.  "הייחוד של הצבעים שלנו הוא שהם מונחים ישירות על אלומיניום ופח מגולבן כי זה שני מתכות שצבע לא אוהב להידבק אליהן , והצבעים שלנו נדבקים היטב", מוסיף ג'קי.

– עד כמה חשוב להקפיד על צבע איכותי לרכב?

"זה קריטי, אדם שהצבע בדלת של הרכב שלו דהה או נהרס מסיבה כלשהי, ממש לא ירצה שהדלת תהיה צבועה בצבע אחר משאר הרכב או שיראו אפילו הבדל קטן. זה נראה רע והורס את מראה הכללי של הרכב ואנחנו רואים את זה בכבישים לא מעט : מכונית עם שני צבעים, במקום אחד. לכן אנחנו באוטוטרייד לא מתפשרים על איכות הצבעים – כל הצבעים שאנחנו מייבאים הם על בסיס טינר או מיים. אצלנו האיכות של המוצר וכושר הכיסוי שלו   הם הרבה יותר גבוהים מאשר אצל המתחרים".ואולי זו הסיבה שאוטוטרייד מתקיימים בהצלחה כל כך הרבה שנים. החברה גם שומרת על מחירים תחרותיים ביותר ביחס לשוק, גם כן מתוך הסתכלות על טובת הלקוח.

בתחום הצבעים לתעשייה, החברה מייבאת  צבעים לזכוכית שאפשר לצבוע בגוון או שקיפות מלאה או חלקית, צבעים מעכבי בערה בטקסטורות שונות, פוליש לווקס לחידוש ושימור הרכב ועוד.  בנוסף לצבעים, בחברה תמצאו את כל ליין המוצרים שמוסכי פחחות וצבע צורכים, כולל מוצרי פוליש, מוצרי שיוף, מוצרי הדבקה ומיסוך.כמו כן החברה מייבאת אקדחי ריסוס צבע (פיסטולטים) של המותג IWATA תוצרת יפן.

מה יעשה אדם  שלא מבין בתחום או לא יודע איזה צבע לבחור?

"אנחנו נותנים בעסק שירות ללקוח  בייעוץ ובהתאמת הצבע.  למשל לפעמים בא לקוח עם חלק שצבוע בצבע שהוא לא יודע את הגוון שלו כי הוא נצבע לפני שנים, אנחנו יודעים להתאים לו את הגוון. יש לנו אמצעים של צילום ומגוון רחב של קטלוגים שבעזרתם אנחנו מוצאים את הגוון המתאים לדרישת הלקוח", מסביר אריה, המנהל הטכני של אוטוטרייד, איש מלא סבלנות ושירותיות שהגיע לעסק ישר אחרי שירותו הצבאי והוא בעל ניסיון של יותר מארבעים שנה.

ג'רי מספר על אריה שהוא כל כך סבלני ושירותי, עד שהוא בכלל לא מסתכל על השעון כשהוא נמצא עם לקוחות "לאריה יש סבלנות לשבת עם לקוח שקונה רבע ליטר, להסביר לו, לייעץ ולכוון הוא מאוד שמח לעשות את זה ללא שום התחייבות מצד הלקוח".

"בנוסף יש לנו ונים מסוג מרצדס ספרינטר שמשרתים את הלקוחות בכל הארץ , מגיעים לכל הארץ מצפון ועד דרום. אנחנו מחזיקים  בטכנאי צבע שנותנים תמיכה ושירות ללקוחות בהתאמת הצבעים .  חשוב להזכיר גם שאנחנו משווקים למוסכים בכל הארץ, נניח שלאדם מסוים 'נדפק' האוטו, הוא הולך למוסך כלשהו, אם המוסך עובד איתנו הוא יודע איזה צבע להכין עבור הלקוח אבל אם לא, או שהצבע של האוטו דהוי, ויש צורך בהתאמה אז המוסך מתייעץ איתנו. אגב, בהקשר זה יש לציין שכשמוסך מתחיל לעבוד איתנו הוא מקבל את כל הדרוש לתחילת העבודה כולל מכונת צבע, סט צבעים, מצלמה וקטלוגים בהשאלה ללא חיוב, זאת בתנאי שיצרוך אצלנו את כל המוצרים הדרושים למוסך".

תגובות

להשאיר תגובה