חדש על המדף

מותג פסטה חדש על המדפים, נטורזה עם ליין של ירקות קצוצים ולבנדר עם משחת שיניים מחומרים טבעיים- חדש על המדף

חברת מרס מביאה לישראל את אווירת הדיוטי פרי ומשיקה גאדג'טים עם הדמויות האהובות והמוכרות של M&M's.מי שירכוש ממוצרי השוקולד של MARS  ב 19.90, שקל  יקבל גאדג'ט מיוחד של M&M'S  ב 5 שקל בלבד.

חברת 'נטורזה', משיקה סדרת ירקות טריים ארוזים, הכוללת: לקטי חסות, לקטי ירקות לבישול, לקטי ירקות לסלט ולקטי ירקות חתוכים תחת המותג "נטורזה, טבעי שתאהב"

מאיר בייגל משיקים את "סמאש" גרסה משופרת לבייגלה השבור האמריקאי והפופולרי בטעם, בערכים התזונתיים ובמחיר. סדרת הבייגלה סמאש מושקת בשני טעמים חרדל ודבש וצ'דר.

תנובה, מעמיקה את פעילותה הקולינרית ומשיקה סדרת ארוחות מוכנות קפואות אישיות תחת המותג "תנובה שף".בין הארוחות פסטה בולונז וטופו וירקות בקארי עם אורז. 

המותג בלה איטליה, שחקן מוביל בקטגורית שימורי העגבניות האיטלקיות, מרחיב את המגוון ומשיק רסק עגבניות בשפופרת.הרסק עשוי 100% עגבניות איטלקית המגיעות הישר מצפון איטליה וללא תוספת סוכר ומלח (עם הסימון הירוק).מגיע בשפופרת לסגירה חוזרת המאפשרת שימוש לאורך זמן תוך שמירה על טריות המוצר.

מותג חטיפי הבריאות FREE מביא בשורה נוספת לשוחרי הבריאות ומשיק לראשונה בישראל גרנולה מרכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר. בסדרה גרנולה אגוזים, בוטנים וקוקוס– עשירה בחלבון וגרנולה אגוזים, צימוקים וחמוציות  – עם המתקה טבעית.

חדש בישראל, פסטה ליגורי,פסטה איכותית מ 100% חיטת דורום איטלקית שנמכרת בלמעלה מ-40 מדינות בעולם, הפסטה מיובשת בשיטה מסורתית המשמרת את ערכיה התזונתיים ומספקת לצרכן ערכי חלבון גבוהים- 14.5% חלבון ואיכות בלתי מתפשרת מול המתחרים. בנוסף ייבוש הפסטה ביצור מסורתי ובטמפרטורה נמוכה 40-80 מעלות, בין 6-60 שעות,  שומרת על הערכים התזונתיים ועל צבע הפסטה.

אלטמן משיקה מוצר חדש ראשון בסדרת מוצרי פלקסיטול -קרם ידיים אנטיאיג'ינג עם רכיבים ייחודיים המכיל תערובת של 10 רכיבים מזינים ומעניקי לחות כמו חמאת שיאה, לנולין,, גליצרין, אלו וורה, Panthenol. 

קבוצת MORAZ צמחי מרפא יצאה לאחרונה עם מהלך מיתוג חדש לסדרת הקוסמטיקה המבוססת על צמחי מרפא בראשם צמח הפוליגונום בין מוצרי הסדרה – קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים וצוואר, ג'ל לניקוי הפנים מפרחי קמומיל ואכילאה, קרם פוליגונום לגוף, קרם ידיים פוליגונום, סרום בוסטר ומסיכות בד שחורות לפנים.

קרמה מן מרחיבה את סדרת המוצרים לגבר עם פחם פעיל ומשיקה ג'ל גילוח מועשר בפחם פעיל המטהר ומחליק את מרקם העור.הסדרה כוללת  שמפו וג'ל רחצה. ודאודורנט ג'ל.

ביופור מציגה את Calming מסכת הרגעה אוניברסלית, שמתאימה לכל סוגי גירויי העור ומעולה לטיפול בשפשפות, תפרחת חיתולים, כוויות, לאחר פילינג או טיפולים אסתטיים מגרים, לאחר מריטת שיער, ובאופן כללי לעור אדמומי ומגורה.להשיג אצל הקוסנטיקאיות המובחרות.

לאחר 8 שנים של פיתוח, לבנדר קוסמטיקה טבעית גאה להשיק משחת שיניים 100% טבעית.עם בשורה אמיתית לניקיון ובריאות השיניים והחניכיים, כולל הקלה על דימומים וריפוי פצעים.במשחת השיניים החומר המנקה את הרובד החיידקי ואת הלכלוך שעל השיניים הוא חימר ירוק צרפתי איכותי ביותר. החימר הוכח מחקרית כיעיל מאוד בהקלה על דלקות חניכיים והוכח כמאיץ את תהליך הריפוי של חניכיים פצועות. 

חברת תוספי הבריאותSOLGAR , המומחית העולמית בייצור ושיווק תוספי תזונה וויטמינים, מציגה  את ה-5HTP (5 הידרוקסי טריפטופן).5HTP היא נגזרת פעילה של החומצה האמינית טריפטופן המעלה את רמת הסרוטונין ותורמת לאיכות השינה.

תגובות

להשאיר תגובה